Xboxlife forum

xbconnect problemer hjælp søges

Har du brug for hjælp, så spørg her.

xbconnect problemer hjælp søges

Indlægaf rasmus » 7. apr 2004 22:34

hjææææææææælp jeg kan ikke spille over xbc og den program har fundet boxen hvad kan hjælpe eller er der andre der har samme problem det er den nyeste version så det har ikke noget med det at gøre hjæææææææææælp :( :x
Billede
rasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 346


Indlægaf Gunman » 7. apr 2004 23:18

Har du spillet over xbc før? Hvis ikke så kan det her måske hjælpe dig:
http://www.gamespyarcade.com/support/tunnel_xbox.shtml

Nederst på siden som jeg lige gav dig et link til, er der nogle forskellige tegninger af hvordan du kan connecte din box til nettet.

håber det hjælper... har selv haft problemer med xbc engang, så jeg ved lige præcis hvordan du har det.
Gunman
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Indlægaf Playkid » 7. apr 2004 23:24

Jeg har også vekslende problemer med at hoste. Jeg kan joine uden problemer, men hoste går ikke så godt mere.
Playkid
 


Indlægaf Gunman » 8. apr 2004 09:46

Jeg vil væde med at det er fordi du har en firewall. Næsten hver gang der er nogen som har problemer med at hoste er det på grund af deres firewall. Jeg har aldrig selv haft problemer med at hoste så jeg ved ikke rigtigt hvordan man slår sin firewall fra og til...
Gunman
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Indlægaf rasmus » 8. apr 2004 09:54

du kan det med routeren her er der lige et link til hvordan man slår sin firewall fra www.xbchelp.com/router

du skal bare vælge din router skrive et nummer som du så ser i adresse feltet så kan du slå firewall fra

tak tak tak nu kan jeg spille over xbc tak tak tak :D
Billede
rasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 346


Indlægaf Playkid » 8. apr 2004 11:03

Gunman skrev:Jeg vil væde med at det er fordi du har en firewall. Næsten hver gang der er nogen som har problemer med at hoste er det på grund af deres firewall. Jeg har aldrig selv haft problemer med at hoste så jeg ved ikke rigtigt hvordan man slår sin firewall fra og til...

Jeg plejer godt at kunne hoste med firewallen slået til...
Playkid
 


Indlægaf L1 Solid » 8. apr 2004 19:03

Ja, men du skal bare sørge for at port 8602 er åben.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Playkid » 11. apr 2004 10:27

Det har jeg altså for det meste også når vi spiller sammen ;)
Playkid
 



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron