Xboxlife forum

T: Bourne Conspiracy i EBgames

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf ThomasAGF » 26. maj 2008 13:07

christianmp skrev:Der stod kun 2 ps3 eller xbox360 spil, så jeg regner da med at det er 2 og kun 2 for bourne.

Nogen sandsynlighed for at de vil snuppe et spil med tysk cover? rexter? kan være du ved det-


Til GTA-tilbudet brugte jeg Superman med svensk cover, og der var intet problem så længe spillet er med original sprog sagde han.
ThomasAGF
Niveau 4
 
Indlæg: 376


Indlægaf bobend » 26. maj 2008 14:58

Så fik jeg en preorder i hus pris: PES6, PDZ plus en krone. Jeg var dog nødt til at cykle fra EB på strøget til falkoner allé da ekspedienter på strøget ikke var så vilde med at jeg åbenlyst udnyttede tilbuddet ved at bruge GTA4-gavekort (plus et DS spil) til at købe de to skod titler blot for straks at bytte dem til en Bourne pre-order. :twisted:
Men cykleture i regnvejr er sikkert også godt for dig :wink: .
bobend
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Indlægaf christianmp » 26. maj 2008 15:06

Super, fed deal ikke sandt? Så ville jeg ønske at jeg havde haft nogle PDZ'er på lager, men det går nok. Har lidt andre back-up titler at bruge.
Så imorgen smider jeg en ordentlig røvfuld bestillinger af sted.

Man kan, svjv, bytte spillene ind igen til gavekort og derved gemme til der kommer et nyt lækkert spil senere på året.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf bendix90 » 26. maj 2008 15:31

Er det et landsdækkende tilbud?
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Indlægaf expose » 26. maj 2008 15:31

Har lige haft ringet ind... Prey kan godt bruges og det er 2 titler man skal bytte..

Butikken jeg ringede til var i Aalborg. (ikke i storcenteret)
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf bobend » 26. maj 2008 18:17

Folk bør spille demoen af spillet før de bestiller. Jeg har lige fortrudt at jeg ulejligede mig med at forudbestille det. Er der nogen der ved om EB Games giver tilgodehavende på spil man returnere som er købt som en kampagne pre-order? (Eller tager de det kun i bytte som brugt?)
bobend
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Indlægaf Haugboelle » 26. maj 2008 18:27

bobend skrev:Folk bør spille demoen af spillet før de bestiller. Jeg har lige fortrudt at jeg ulejligede mig med at forudbestille det. Er der nogen der ved om EB Games giver tilgodehavende på spil man returnere som er købt som en kampagne pre-order? (Eller tager de det kun i bytte som brugt?)


Læs længere oppe i tråden
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf heroes » 28. maj 2008 07:15

Kan man ikke aflevere flere af samme spil, hvis man laver flere preorder af forskellige spil, og man ikke gør det den samme dag?
Billede
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 1088


Indlægaf Slimjay DK » 28. maj 2008 21:53

Er der andre der har benyttet tilbudet ?

og hvad har i byttet :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf christianmp » 29. maj 2008 08:48

Jeg forsøgte mig igår i ebgames lyngby storcenter. Han ville have at jeg først skulle komme med spillene på release og jeg fik så lov at betale 50 kr i forudbestilling. Disse ville så blive tilbagebetalt ved afhentningen af spillet/afleveringen af mine spil.

Så nu er det bare at væbne sig med tålmodighed og i al stilhed undre sig over hvorfor der bliver lavet om på indbytningsprocedurerne fra dag til dag.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf Slimjay DK » 29. maj 2008 09:30

nåå, det lyder da skummelt. Så kan man måske ende op med at de ikke vil tage imod ens titler .. De forbeholder sig jo retten til alt muligt osv. nederen da ....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf Rexter » 29. maj 2008 14:31

Slimjay DK skrev:nåå, det lyder da skummelt. Så kan man måske ende op med at de ikke vil tage imod ens titler .. De forbeholder sig jo retten til alt muligt osv. nederen da ....


Det er det samme tilbud han får, det bliver bare udført på en anden måde.
Altså slimjaydk kan stadig sagtens gå tilbage og få sine 50kr tilbage uden problemer hvis han vil.
Rexter
Niveau 4
 
Indlæg: 635


Indlægaf TerrificFalcon » 29. maj 2008 15:37

Cd-wow.com har forresten også et tilbud (gælder kun idag) hvor du kan købe et par spil til 89kr (med porto!).

89 + 69 (for Prey i din lokale EB games) + 1 kr = 159kr.

549 (cirkaprisen for The Bourne Conspiracy) - 159kr = 390kr tjent.

Jeg må sgu hellere få bestilt et af de spil fra Coolshop, da jeg absolut ikke har noget imod at ende med et 549kr's gavekort til EB games - som jeg jo endda kan bruge på Battlefield: Bad Company eller Guitar Hero: Aerosmith, der har release samme dag, :)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Ahmed » 29. maj 2008 16:02

Kan man ikke købe Perfect Dark zero og Prey, og så give det til dem??
Ahmed
Niveau 6
 
Indlæg: 1781


Indlægaf christianmp » 29. maj 2008 16:17

nej... eller jo... eller måske.
Læs hvad der står i tråden.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron