Xboxlife forum

GTA IV tråden

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Hvordan vil du bedømme GTA IV? (Svar KUN, hvis du har spillet det!)

Bedste spil nogensinde!
132
27%
Super godt.
291
58%
Middelmådigt - ikke noget specielt.
48
10%
Mindre godt.
8
2%
Elendigt!
19
4%
 
Afgivne stemmer : 498

Indlægaf the bifoman » 6. maj 2008 19:07

Blauwy skrev:Jeg fandt den faktisk før den blev opdaget af div. nyhedssider. Ganske morsom :)

On another note: Nøj, Kiki. Lille S.O. - Her går man på date, klæder sig pænt på, kører i en fed bil og går på fin fin resturant. Ja, men kører endda pænt! Og hvad får man? ''Jeg troede ikke, jeg kunne kede mig på en date, farvel.'' - Njøh!
Forkælede Kæ*****, jeg er færdig med kvinder! ;)


Jeg fik præcist samme svar. Et par timer senere prøvede jeg igen, og lige pludselig fik jeg hendes "special ability". Desværre kom jeg til at dumpe hende, da jeg trykkede forkert på min fone. :evil:
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf Mr. Kaizer » 6. maj 2008 19:17

Jeg tog Kikis på første date :D
- Et lille spørgsmål; Jeg fik som ekstra tillæg en lille "kasette" til mit GTAIV da jeg havde forudbestilt det, men skulle der have været en CD i denne?
Mr. Kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1372


Indlægaf KevinKes » 6. maj 2008 19:19

Blauwy skrev:Nøj, Kiki. Lille S.O. - Her går man på date, klæder sig pænt på, kører i en fed bil og går på fin fin resturant. Ja, men kører endda pænt! Og hvad får man? ''Jeg troede ikke, jeg kunne kede mig på en date, farvel.'' - Njøh!
Forkælede Kæ*****, jeg er færdig med kvinder! ;)
Like always, right? :lol:
just kidding!
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Indlægaf Skinke » 6. maj 2008 20:58

the bifoman skrev:
Blauwy skrev:Jeg fandt den faktisk før den blev opdaget af div. nyhedssider. Ganske morsom :)

On another note: Nøj, Kiki. Lille S.O. - Her går man på date, klæder sig pænt på, kører i en fed bil og går på fin fin resturant. Ja, men kører endda pænt! Og hvad får man? ''Jeg troede ikke, jeg kunne kede mig på en date, farvel.'' - Njøh!
Forkælede Kæ*****, jeg er færdig med kvinder! ;)


Jeg fik præcist samme svar. Et par timer senere prøvede jeg igen, og lige pludselig fik jeg hendes "special ability". Desværre kom jeg til at dumpe hende, da jeg trykkede forkert på min fone. :evil:


Kiki kan godt lide "bad boys", og hader når folk spilder penge. Du skal bare have det grimmeste, billigste tøj på, køre i en spand, og tage hende ud at spise på Cluckin' Bell el.lign..
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf AddiBaker » 6. maj 2008 21:13

Hvordan er det endelig med online dating? Jeg trykkede på date ved en af pigerne, men fik ingen besked, skal man vente nogle dage på en mail eller sms?
AddiBaker
Niveau 4
 
Indlæg: 773


Indlægaf Blauwy » 6. maj 2008 21:27

Ah, Skinke. Det forklarer det jo, tak. Men nu kan jeg slet ikke få fat i hende mere. Hun er ikke på datingsitet og jeg fik slet ik hendes nummer :P Hvor øv.

Angående Carmen, hvornår får man så hendes ''special ability'' ? Jeg har 100 % ved hende og har ikke fået nogen besked om det. Det hjælper sgu heller ikke at ringe til hende, så tager de bare på date - Igen.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Indlægaf Blauwy » 6. maj 2008 21:27

KevinKes skrev:
Blauwy skrev:Nøj, Kiki. Lille S.O. - Her går man på date, klæder sig pænt på, kører i en fed bil og går på fin fin resturant. Ja, men kører endda pænt! Og hvad får man? ''Jeg troede ikke, jeg kunne kede mig på en date, farvel.'' - Njøh!
Forkælede Kæ*****, jeg er færdig med kvinder! ;)
Like always, right? :lol:
just kidding!


Shut it! :D
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Indlægaf chr-dk » 6. maj 2008 22:05

Haha Kiki sendte mig frække billede beskeder ;P
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf Rechain » 6. maj 2008 22:26

Har mest spillet PS3 udgaven, men regner med at game X360 udgaven noget mere. Har dog lige et spørgsmål, er der andre som oplever utrolige framerate problemer når der sker meget på 1 sted? Lavede noget kaos på starten til en motorvej, hvor man ku se det og da jeg smadrede 1 bil og alle så sprang, så gik det så langsomt at det ik var til at holde ud. Det er det eneste jeg har oplevet indtil nu i PS3 udgaven som har gjort mig lidt skuffet. Er dog stadig vildt glad for GTAIV udover de små problemer der ka opstå :D det er for lækkert...regner med at spille X360 udgaven noget mere, for at se om den lider af det samme lige dér?
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Jenslyn87 » 7. maj 2008 07:39

Rechain: Frameraten er stort set den samme på begge platforme. Forskellige sites giver en lille fordel til den ene eller den anden, men tror forskellen er mere eller mindre ubetydelig.

Vil du ikek prøve at sammenligne og skrive, hvad du kommer frem til?
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Indlægaf skitzofraen » 7. maj 2008 08:26

Rechain skrev:Har mest spillet PS3 udgaven, men regner med at game X360 udgaven noget mere. Har dog lige et spørgsmål, er der andre som oplever utrolige framerate problemer når der sker meget på 1 sted? Lavede noget kaos på starten til en motorvej, hvor man ku se det og da jeg smadrede 1 bil og alle så sprang, så gik det så langsomt at det ik var til at holde ud. Det er det eneste jeg har oplevet indtil nu i PS3 udgaven som har gjort mig lidt skuffet. Er dog stadig vildt glad for GTAIV udover de små problemer der ka opstå :D det er for lækkert...regner med at spille X360 udgaven noget mere, for at se om den lider af det samme lige dér?


Har ikke oplevet de vilde framerate problemer... Jeg har oplevet, at frameraten faldt en del da jeg var på Times square med 6 stjerners wanted level, men den faldt ikke så meget at det var spilødelæggende...
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf chr-dk » 7. maj 2008 17:55

Mhhm hvor finder i de fede biler :D fandt en mega fed en men kan ik huske hvor ;/
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf palnatoke » 7. maj 2008 18:03

Jeg ved man faar en Infernus naar man klarer alle quests for Bernie :)
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf chr-dk » 7. maj 2008 18:47

Nice ;p fandt en nice bil bag et hegn efter en Bernie mission men den er væk væltede på hovde ;/ men ved ikke om der er flere opgaver for Bernie :P jeg må kigge hehe men Tak ;)
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf AddiBaker » 7. maj 2008 18:50

palnatoke skrev:Jeg ved man faar en Infernus naar man klarer alle quests for Bernie :)


Ha, den har jeg stadige stående ved min apartment. Alt for bange til at bruge den xD, hva nu hvis den fik en lille ridse?!
AddiBaker
Niveau 4
 
Indlæg: 773


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron