Xboxlife forum

Microsofts "10 spil til hver" kampagne erfaringer?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Microsofts "10 spil til hver" kampagne erfaringer?

Indlægaf bobend » 8. apr 2008 17:22

Fra den d. 17. januar 2008 til d. 24. marts 2008 kørte microsoft en kampage hvor man selv og en ven kunne få 10 spil hver hvis man overtalte sin ven til at købe en xbox 360 [ http://www.xbox.com/da-DK/10gratisspil/ ]. Mig og kammerat indsendte formularen for over en måned siden men har stadig ikke modtage nogle emails med koder som lovet. Her I dag har jeg så sendt en rykker til xboxwins@microsoft.com , men mens jeg venter på svar kunne jeg godt tænke mig at høre om der var nogle her på forummet der havde haft held til at benytte sig af denne kampagne? :)
bobend
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Indlægaf Maggerholm » 8. apr 2008 21:43

Jeg sendte også ind sidst i februar, efter flere gange at have fået at vide af supporten, at tilbuddet var udløbet 31. dec.

Først da jeg linkede til tilbuddet (som jeg fik i en mail 25. feb) gik det op for dem, at tillbuddet var aktivt.
Da havde det jo så været aktivt i over en måned (kontaktede dem første gang d. 5 feb).

Så jeg har ikke meget tilovers for Xbox supporten.

Jeg har heller intet hørt. :( :x

Mvh Michael
Maggerholm
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Indlægaf RasmussenDK » 8. apr 2008 22:22

uhh.. jeg har faktisk en ven som snakker om at købe en xbox 360'er... skriv endeligt hvis i rent faktisk får noget ud af det...
Billede
RasmussenDK
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Indlægaf bobend » 8. apr 2008 22:25

RasmussenDK skrev:uhh.. jeg har faktisk en ven som snakker om at købe en xbox 360'er... skriv endeligt hvis i rent faktisk får noget ud af det...
Som der står i OP sluttede kampagnen d. 24. marts., hvis man kender nogen der har købt en xbox mellem den dato og d. 17. januar, kan man sende kuponen ind indtil slutningen af april.
bobend
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Indlægaf Électrodude » 9. apr 2008 01:53

jeg tror desværre at i får "the silent treatment"
Microsoft har indset at 10 er alt for mange at give ud for hver xbox der bliver solgt i kampangen...
Eject - Operation: Shut The Fuck Up!
Électrodude
Niveau 4
 
Indlæg: 553


Indlægaf HunkyDory » 9. apr 2008 06:49

Få fat i forbrugerrådet.

Og få fat i nogle aviser. :)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Maggerholm » 9. apr 2008 11:03

Électrodude skrev:jeg tror desværre at i får "the silent treatment"
Microsoft har indset at 10 er alt for mange at give ud for hver xbox der bliver solgt i kampangen...


Det er forudbestemte Live arcade spil, så der er da ikke et svimlende beløb vi snakker om.

Men smart at lokke folk til at købe konsoller og når man så vil indkassere gaven der gjorde at man købte, så er der ikke noget at hente. :x

De får lidt mere tid, men jeg har ikke i sinde at give op.

Mvh Michael
Maggerholm
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Indlægaf dinx » 9. apr 2008 13:13

Jeg vil blot sige at jeg slutter mig til flokken af dem der har sendt ind, men intet hørt......
dinx
Niveau 4
 
Indlæg: 303


Indlægaf H.Arnholm » 9. apr 2008 14:08

"10. Antallet af præmier er begrænset til 25.000, og Microsoft forbeholder sig retten til at fjerne eller erstatte Xbox LIVE Arcade-spil uden varsel. Alternative præmier i form af kontanter vil ikke blive tilbudt."

Man kan altid frygte, at de er løbet tør for bonusser...
H.Arnholm
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Indlægaf Maggerholm » 9. apr 2008 14:37

H.Arnholm skrev:"10. Antallet af præmier er begrænset til 25.000, og Microsoft forbeholder sig retten til at fjerne eller erstatte Xbox LIVE Arcade-spil uden varsel. Alternative præmier i form af kontanter vil ikke blive tilbudt."

Man kan altid frygte, at de er løbet tør for bonusser...


Ja det kan man (tror kampagnen kørte i 11 eller 12 lande og det kræver vel 2 præmier pr indsendt skema).
Og netop derfor gør det mig sur, at supporten, da jeg kontakter dem d. 5 feb. intet aner om kampagnen, og at de bare siger den er udløbet.
(der var reklame om det på dashboard, men intet yderligere at finde på xbox.com)
Jeg må vente helt til d. 25. feb, hvor jeg (og en fandens masse andre) modtager en mail om det, hvori der er et direkte link til siden med betingelser og tilmeldingsskema.

Men selv hvis der er "udsolgt", så er det mindste Micrsoft kan gøre, da at sende en standardmail ud om dette, så man ved ens brev er nået frem (og hvorfor skal sådan noget overhovedet sendes som fysisk brev?).

Bare at ignorere folk er da for kikset.

Men ok, de skriver selv 25 dage eller en måneds behandligstid.
Jeg har selv lige fået svar fra Stofanet Support på "kun" 9 dage (de nævner selv 5 dage), så måske folk bare arbejder langsomt her i foråret.

Mvh Michael
Maggerholm
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Indlægaf Ostehaps » 9. apr 2008 18:55

Maggerholm skrev:Men ok, de skriver selv 25 dage eller en måneds behandligstid.
Jeg har selv lige fået svar fra Stofanet Support på "kun" 9 dage (de nævner selv 5 dage), så måske folk bare arbejder langsomt her i foråret.

Mvh Michael


lidt OT: men svar fra forskellige support går næsten altid langsomt via email.. har aldrig haft gode oplevelser med Email support (rent tidsmæssigt)
when there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph
Ostehaps
Niveau 3
 
Indlæg: 264


Indlægaf bobend » 10. apr 2008 08:54

Sagaen fortsætter:
Efter at mine mails til xboxwins@microsoft.com er forblevet ubesvaret eller bounce'et som spam, sendte jeg mail til den danske xbox support. De svarede allerede dagen efter at jeg blev nødt til at ringe til dem:

(dramatiseret for komisk effekt)

*ring ring*
*gennemtrykning af menu*
flink svensk dame: "hej-har-du-prøvet-ditten-og-hint?"
mig : "ja"
flink svensk dame: "du-får-lige-pausemusik-mens-jeg-snakker-med-nogen-der-får-mere-i-løn-end-jeg"
*pausemusik*
flink svensk dame: "har-du-gjort-dit-og-dat?"
mig : "ja"
*pausemusik*
flink svensk dame: "min-overordnet-ser-på-det. ring-igen-om-en-ugen-når-vi-igen-har-glemt-dig"
mig: "tusind tak for hjælpen. Ha' en goddag :)"
flink svensk dame: "goddag-goddag"


fortsættes...
bobend
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Indlægaf Exsoul » 10. apr 2008 09:54

Inklusive mig selv kender jeg 4, der har benyttet sig af tilbuddet. Der gik ret lang tid, før jeg modtog min mail og havde næsten glemt alt om det, men den kom dog (af sig selv).
Exsoul
Niveau 4
 
Indlæg: 624


Indlægaf bobend » 10. apr 2008 10:41

Hmmm, stadig ikke meget held:

Xbox Support skrev:date Thu, Apr 10, 2008 at 11:35 AM
Hej Bo

Det fremgår af anvendelsesvilkårene for 10-gratis spil kampagnens pkt. 13, at henvendelser om levering af spillene og evt. forsinkelser i denne forbindelse skal rettes til email addressen: XBOXWINS@microsoft.com.

Vi på Xbox support har desværre ingen mulighed for at intervenere i processen eller på anden måde hjælpe dig med at få leveret spillene. Vi beklager, og beder dig i stedet rette henvendelse til xboxwins@microsoft.com.

13. Der kan gå 28 dage, fra du sender din gyldige Tilmeldingsblanket, til præmien er klar til levering. Send en email til os på XBOXWINS@microsoft.com, hvis du ikke har modtaget noget efter 28 dage.
Med Venlig Hilsen,
Christian
Xbox Support

Jeg har jo prøvet at maile XBOXWINS@microsoft.com, *surmuler* :x
bobend
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Indlægaf Durazell » 10. apr 2008 14:50

Jeg har også send en fomular ind, men kopi af kvittering. Der er gået over en måned og jeg har også skrevet til xboxwin adressen og intet hørt.

Så jeg skriver lige igen.

/D
Intet er umuligt for den der ikke skal gøre det selv.

Billede
Durazell
Niveau 5
 
Indlæg: 810


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron