Xboxlife forum

Steelseries Siberia - nogen der har det?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Steelseries Siberia - nogen der har det?

Indlægaf ZtinKi » 8. mar 2008 17:52

Hej.

Idag var jeg inde i Merlin. Jeg kom forbi Steelseries 'afdelingen'. Da jeg så Siberia-pakken og hvorpå der stod "Compatible with XBOX" tænkte jeg straks " :shock: " Jeg spurgte lidt om det og så videre, og har tænkt meget på at købe det. Er der nogen der har det, som bruger det til boxen?
ZtinKi
Niveau 4
 
Indlæg: 770


Indlægaf Spartan » 8. mar 2008 19:40

Kender en der har det.. Nice nok :)
Spartan
Niveau 5
 
Indlæg: 1047


Indlægaf Sethos88 » 8. mar 2008 19:50

Hvis det er neckband vi snakker om, så råder jeg til du holder dig langt væk. Det er virklig det mest arvelige stykke lort jeg nogensinde har brugt.

Det sidder af helvede til, bliver ved med at køre ned, tror man skal have grandé flyveøre før det er nogenlunde til at holde ud.

Der stikker en halv million ledninger ud når du sætter den til boxen, der skal sidde i controlleren og op til dit headset og til TV'et - Det er super belastende.

Ikke nok med de mange ledninger, så er mikrofon kvaliteten også forringet en del, man kan knap nok høre hvad andre siger både pga. den begraver lyden og den 'hakker' i lyden. Samme sker den anden vej, jeg sad med Tue og Khaine over et spil CoD 4 da jeg havde fået det, de samtaler døde hurtigt fordi jeg fattede ikke hvad de sagde og de kunne slet ikke forstå hvad jeg sagde.

Spild af penge! Jeg holder mig til den gamle løsning indtil videre.
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf Spartan » 8. mar 2008 19:57

Sethos88 skrev:Hvis det er neckband vi snakker om, så råder jeg til du holder dig langt væk. Det er virklig det mest arvelige stykke lort jeg nogensinde har brugt.

Det sidder af helvede til, bliver ved med at køre ned, tror man skal have grandé flyveøre før det er nogenlunde til at holde ud.

Der stikker en halv million ledninger ud når du sætter den til boxen, der skal sidde i controlleren og op til dit headset og til TV'et - Det er super belastende.

Ikke nok med de mange ledninger, så er mikrofon kvaliteten også forringet en del, man kan knap nok høre hvad andre siger både pga. den begraver lyden og den 'hakker' i lyden. Samme sker den anden vej, jeg sad med Tue og Khaine over et spil CoD 4 da jeg havde fået det, de samtaler døde hurtigt fordi jeg fattede ikke hvad de sagde og de kunne slet ikke forstå hvad jeg sagde.

Spild af penge! Jeg holder mig til den gamle løsning indtil videre.


Tror jeg har misforstået hvilket headset vi snakker om :-s .

Anywas, jeg har lige set et billede af det og sådan en har jeg ikk set før..
Spartan
Niveau 5
 
Indlæg: 1047


Indlægaf Sethos88 » 8. mar 2008 20:00

Det er fordi 'Sibera' er navnet på en serie af forskellige headset, så en lidt misvisende titel.

Men da han nævner Xbox 360 kompatibilitet, så er jeg næsten sikker på det er Neckband, da det er det eneste steelseries headset der understøtter det. ( Faktisk den eneste grund til jeg købte det. )
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf ZtinKi » 9. mar 2008 08:54

Sethos88 skrev:Det er fordi 'Sibera' er navnet på en serie af forskellige headset, så en lidt misvisende titel.


Min fejl :oops: Men jeg har ellers hørt og læst meget godt om det?
Men... Nu siger du at der er mange ledninger som skal i fjernsynet, o.s.v. Men inde på deres hjemmeside siger de ellers at den bare skal i controlleren? :?

Edit: Har lige læst det med ledningen .. Nedtur. Men er det virkelig så besværligt?
ZtinKi
Niveau 4
 
Indlæg: 770


Indlægaf Spartan » 9. mar 2008 11:36

Sethos88 skrev:Hvis det er neckband vi snakker om, så råder jeg til du holder dig langt væk. Det er virklig det mest arvelige stykke lort jeg nogensinde har brugt.

Det sidder af helvede til, bliver ved med at køre ned, tror man skal have grandé flyveøre før det er nogenlunde til at holde ud.

Der stikker en halv million ledninger ud når du sætter den til boxen, der skal sidde i controlleren og op til dit headset og til TV'et - Det er super belastende.

Ikke nok med de mange ledninger, så er mikrofon kvaliteten også forringet en del, man kan knap nok høre hvad andre siger både pga. den begraver lyden og den 'hakker' i lyden. Samme sker den anden vej, jeg sad med Tue og Khaine over et spil CoD 4 da jeg havde fået det, de samtaler døde hurtigt fordi jeg fattede ikke hvad de sagde og de kunne slet ikke forstå hvad jeg sagde.

Spild af penge! Jeg holder mig til den gamle løsning indtil videre.


regner med det er den her du snakker om? : http://www.techpowerup.com/reviews/Stee ... bundle.jpg
Spartan
Niveau 5
 
Indlæg: 1047


Indlægaf Sethos88 » 9. mar 2008 11:42

Spartan skrev:
Sethos88 skrev:Hvis det er neckband vi snakker om, så råder jeg til du holder dig langt væk. Det er virklig det mest arvelige stykke lort jeg nogensinde har brugt.

Det sidder af helvede til, bliver ved med at køre ned, tror man skal have grandé flyveøre før det er nogenlunde til at holde ud.

Der stikker en halv million ledninger ud når du sætter den til boxen, der skal sidde i controlleren og op til dit headset og til TV'et - Det er super belastende.

Ikke nok med de mange ledninger, så er mikrofon kvaliteten også forringet en del, man kan knap nok høre hvad andre siger både pga. den begraver lyden og den 'hakker' i lyden. Samme sker den anden vej, jeg sad med Tue og Khaine over et spil CoD 4 da jeg havde fået det, de samtaler døde hurtigt fordi jeg fattede ikke hvad de sagde og de kunne slet ikke forstå hvad jeg sagde.

Spild af penge! Jeg holder mig til den gamle løsning indtil videre.


regner med det er den her du snakker om? : http://www.techpowerup.com/reviews/Stee ... bundle.jpg



Ja, det jeg snakker om.

Ledninger er ikke 'besværlige' men mere super belastende.
Den lille 'kasse' der skal sidde i Controlleren er halv-løs så man kan sagtens hive den ud hver gang du lige få fat i en ledning.
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf ZtinKi » 9. mar 2008 15:07

Det lyder jo til at være noget skrammel. Har i andre ideér til headsets som kører med lyd fra spillet, og mic på samme tid?
ZtinKi
Niveau 4
 
Indlæg: 770


Indlægaf KebabKo » 9. mar 2008 17:40

Køb det headset du vil og så en wireless ms mic..
Billede
KebabKo
Niveau 4
 
Indlæg: 696



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron