Xboxlife forum

Halo 3 - 179 kr

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Halo 3 - 179 kr

Indlægaf propagandapanda » 1. feb 2008 21:03

propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Indlægaf Emilius » 1. feb 2008 21:16

It's a bargian :)
Billede
Emilius
Niveau 4
 
Indlæg: 599


Indlægaf _-sony-_ » 1. feb 2008 22:19

stadig billig, men hvad bliver portoen ? Og er kursen kun 10 ren pt ?
_-sony-_
Niveau 1
 
Indlæg: 50


Indlægaf jujutsu » 1. feb 2008 22:36

Porto er 40 kr.
jujutsu
Niveau 4
 
Indlæg: 468


Indlægaf tue69 » 1. feb 2008 22:52

Yeps - valutakursen for engelske pund er stadigvæk ca. 10 dkr.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Counter Heroes » 1. feb 2008 22:58

Nice tilbud, bare synd jeg allerede ejer dette fantastiske spil... :D
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf Koolkaw » 2. feb 2008 03:54

Det kunne være jeg skulle købe et man kan ikke få et halo for meget.
Koolkaw
Niveau 7
 
Indlæg: 2918


Indlægaf susperia » 2. feb 2008 07:09

Det er da underligt at porto er 40kr på halo 3. Når mange andre 360 spil kun koster 10kr i fragt. Har aldrig set porto så høj ved dem, Kun da jeg bestilte spiderman trilogien på blu-ray, der blev det 50kr i porto.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Indlægaf RonniRampage » 5. feb 2008 18:31

http://www.dvd.co.uk/Games/Halo-3-Xbox- ... roduct.htm


nu er det oppe på 39 igen, jeg købte den mens den stod på 18, men min hotmail virker ikke pt, nogle andre der har købt det til 18 der har hørt fra dem? (om at der måske ikke er flere på lager eller lignende)
:)
RonniRampage
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Indlægaf pbom » 6. feb 2008 23:02

jeg har netop modtaget mig idag, og det var til 14 + 8 i porto, dvs 22£ ialt.. at spillet så viser sig at være noget crap er der jo så ikke noget at gøre ved..
pbom
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf Gosser » 6. feb 2008 23:06

pbom skrev:jeg har netop modtaget mig idag, og det var til 14 + 8 i porto, dvs 22£ ialt.. at spillet så viser sig at være noget crap er der jo så ikke noget at gøre ved..


Jo - du kan sælge det til mig, for 225 inkl. porto :D
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf dinx » 7. feb 2008 10:16

Er der nogle der kan finde kontakt oplysninger på dvd.co.uk???

Jeg kan ikke finde dem på deres side.....!!

Jeg har modtaget mine bestillinger: Halo 3, Dead Rising og PGR 3, alle til billig penge, men PGR3 var ikke nyt!?!? Det var brugt, ikke i folie som de 2 andre..... Godt nok var det også meget billigt. £10 men alligevel...... står intet på deres hjemmeside om at det skulle være brugt.....

hjælp?
dinx
Niveau 4
 
Indlæg: 303


Indlægaf pgrundl » 7. feb 2008 11:05

dinx skrev:Er der nogle der kan finde kontakt oplysninger på dvd.co.uk???

Jeg kan ikke finde dem på deres side.....!!

Jeg har modtaget mine bestillinger: Halo 3, Dead Rising og PGR 3, alle til billig penge, men PGR3 var ikke nyt!?!? Det var brugt, ikke i folie som de 2 andre..... Godt nok var det også meget billigt. £10 men alligevel...... står intet på deres hjemmeside om at det skulle være brugt.....

hjælp?


Var der fedt fingre på eller var det bare folieløst? Det kan jo være, at disken var poppet løs og de så har åbnet den, for at sætte den på plads. Jeg har selv købt 2-3 spil via postordre, som var poppet løs (med folie på), som var mega ridsede, da jeg åbnede dem. Hvis spillet iøvrigt ikke fejler noget, så ved jeg ikke, om det er besværet værd at klage.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf morphar~ » 7. feb 2008 12:05

pgrundl skrev:
dinx skrev:Er der nogle der kan finde kontakt oplysninger på dvd.co.uk???

Jeg kan ikke finde dem på deres side.....!!

Jeg har modtaget mine bestillinger: Halo 3, Dead Rising og PGR 3, alle til billig penge, men PGR3 var ikke nyt!?!? Det var brugt, ikke i folie som de 2 andre..... Godt nok var det også meget billigt. £10 men alligevel...... står intet på deres hjemmeside om at det skulle være brugt.....

hjælp?


Var der fedt fingre på eller var det bare folieløst? Det kan jo være, at disken var poppet løs og de så har åbnet den, for at sætte den på plads. Jeg har selv købt 2-3 spil via postordre, som var poppet løs (med folie på), som var mega ridsede, da jeg åbnede dem. Hvis spillet iøvrigt ikke fejler noget, så ved jeg ikke, om det er besværet værd at klage.


+1

Hvis spillet ellers er i mint stand så ville jeg ikke gøre alverdens mere ud af det.
morphar~
Niveau 3
 
Indlæg: 231


Indlægaf dinx » 7. feb 2008 14:05

Tror heller ikke jeg vil gøre noget ud af det, da det jo kun kostede mig 100,-, men det virkede bare underligt at det kom som det eneste uden folie.

Fandt forresten email og skrev til dem. Hurtigt respons må man sige, for de skrev tilbage at det ikke er udsædvanligt at de komme folieløse fra producenten.... om det så bare er snak kan jeg jo ikke sige...... desværre er jeg jo i øjeblikket xbox360 løs, så jeg kan heller ikke teste om det virker som det skal.... jeg håber.....
dinx
Niveau 4
 
Indlæg: 303


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron