Xboxlife forum

Fable 2: The official topic

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Gimmo » 17. apr 2007 13:37

Ja : >>> jeg vil også passe på min hund... Og eftersom man kan lemlæste sine fjender, vil jeg skære alle deres kropdele i stykker, vis de bare rører min Hund...
`
Tror i man kommer til at kunne give hunden et navn?
Billede
Gimmo
 
Indlæg: 2136


Indlægaf Nehat » 17. apr 2007 18:38

Buktu skrev:der er forskel på at forholde sig kritisk til et spil, og forholde sig direkte pessimistisk.
Pessimisme fører imo aldrig noget godt med sig, at være kritisk gør til gengæld næsten altid.


Pessimistisk er da præcis det jeg behøver at være, hvis jeg ikke vil skuffes. Jeg kan jo ikke forholde mig konstruktivt kritisk overfor noget jeg ikke har prøvet og som hidtil kun har formået at skuffe, det ville være naivt. Jeg har trods alt altid været fan af den Kartesianske skepticisme.
Nehat
Niveau 3
 
Indlæg: 216

Brugeravatar

Indlægaf Underdog Dude » 13. jul 2007 15:20

Vil bare lige gøre folk opmærksomme på Fable 2 demonstrationen fra e3 '07, da jeg ikke har fundet andre referencer til den her på sitet.

Demoen handler mest om melee combat og hvordan holdet bag fable 2 forsøger at gøre kampene i fable 2 interessante samtidig med at man kun benytter en enkelt knap til at udføre slag/blokeringer/magi/skydning etc.

Der er dog også andre interessante informationer, såsom at Fable 2 ca. er 10 gange større end det første Fable.

Demo'en kan ses her.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf Gamemakerman » 14. jul 2007 04:42

Må sige at grafikken er utrolig god i den her demo, specielt texturere. Hans ideer og visioner for spillet lyder også gode, det med at spillet skulle være 10 gange større lyder jo realistisk nok.

Mest impronerende er dog at de har fået hele melee kampsystemet ned på 1 knap og det ser faktisk ud til at virke ordenligt. Puha, Fable 2 ser ud til at blive godt.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Underdog Dude » 14. jul 2007 21:02

Gamemakerman skrev:Må sige at grafikken er utrolig god i den her demo, specielt texturere. Hans ideer og visioner for spillet lyder også gode, det med at spillet skulle være 10 gange større lyder jo realistisk nok.

Mest impronerende er dog at de har fået hele melee kampsystemet ned på 1 knap og det ser faktisk ud til at virke ordenligt. Puha, Fable 2 ser ud til at blive godt.


Helt enig.

>> Demonstrationen kan nu også ses i forkortet udgave i den første af IGN's e3 wrapup videoer på marketplace.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf Mulddyr » 14. jul 2007 22:08

Gimmo skrev:Ja : >>> jeg vil også passe på min hund... Og eftersom man kan lemlæste sine fjender, vil jeg skære alle deres kropdele i stykker, vis de bare rører min Hund...
`
Tror i man kommer til at kunne give hunden et navn?


for det første WOW! :shock: for det andet ja det regner jeg stærkt med eftersom man i 1'eren kunne give sig selv forskellige titler og det gør da hunden mere personligt med et navn så er 100% sikker på det...
Billede
Mulddyr
Niveau 4
 
Indlæg: 443


Indlægaf Mulddyr » 14. jul 2007 22:18

skriver det her 3 min inde i hans snak om kampsystemet... Sweet han er da bare den fedeste taler nogensinde og elsker at han er så dedikeret til sidst spil og virkelig prøver at gøre det til det bedste... update vil komme når jeg har hørt mere...


hehe er nu knap 6 min inde i videon... hehe og det er sku da syndt for ham at ud af dem der er inde og hører om det er der kun en der har set hans "dog demo"...


er nu 18 min inde... nice at han giver controlleren vidre og hold da op hvor det one button system virker godt og spillet virker da kæmpe stort med free roam... grafiken er okay nu men når han så siger at de stadig har mindst 1 år de vil pudse op på tingene i :P


har nu set den helt færdig og det sidste han siger og death systemet er da for fedt... med at man ikke bliver reset til last checkpoint men at man får ar eller mister experience og de undersøgelser han har lavet om det lyder fedt synd man ikke ikke får lov til at hører mere dog...


konklusion: fable 2 virker meget nyskabene og vil rette op på de fejl de begik med 1'eren og ikke mindst gør spillet bedre end man kan forestille sig... det er dog stadig svært at udtale sig helt direkte om spillet endnu... da de sjovt nok mest har vist gameplay og ikke så meget med historie og feature... men udfra hvad han fortæller kan de da snart ikke få mere med i det spil... selvom en co-op ville være nice så man kunne dele sine oplevelser med sine venner... Jeg kan ikke vente med at se det om 1 år :D
Senest rettet af Mulddyr 14. jul 2007 22:57, rettet i alt 2 gange.
Billede
Mulddyr
Niveau 4
 
Indlæg: 443


Indlægaf dbbuu » 14. jul 2007 22:34

ha troede først at der stod pisse på min hund, så jeg læste alle indlægende i gennem for at se hvad det var for noget med at man kunne tisse på sin hund.
men der stod passe på sin hund..
[URL=https://www.playfire.com/dbbuu][IMG]http://gamercards.playfire.com/_/xbox/455056/0/default.png[/IMG][/URL][URL=https://www.playfire.com/]Xbox Gamercards[/URL]
If you have five dollars and Chuck Norris has five dollars, Chuck Norris has more money than you.
dbbuu
Niveau 7
 
Indlæg: 2043
By: Herning


Indlægaf Jibla » 31. jul 2007 01:18

Developer Diary #2 (HD) (July 30, 2007)

http://media.xbox360.ign.com/media/741/ ... ids_1.html

-

Umiddelbart samme information som interviewet fra selve E3. Men det er da ok at se lidt af Lionhead's lokaler.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf morten p » 7. okt 2007 19:23

lyder som et fedt spil som skal købes! hvornår kommer det?
morten p
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Marlek123 » 28. okt 2007 22:07

Ja det blir sgu for fedt !

Har klaret 1'eren til pc tusind vis af gange :P . Kan slet ikke vente o: . Og at man kan få børn er bare så fedt XD ! Og os det med hunden ? Det er vildt specielt men det er fucking fedt ! Kan ikk vente !
Marlek123
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Underdog Dude » 29. okt 2007 11:48

morten p skrev:hvornår kommer det?


TBA
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf spif2001 » 11. jan 2008 21:20

spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf morten p » 11. jan 2008 21:22

spif2001 skrev:Developer Diary #4 : http://www.gamersyde.com/news_5753_en.html


yes! endelig den næste xD
morten p
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf spif2001 » 11. jan 2008 21:28

Ikke så mange spil detaljer. Vist mest en Diary der blev lavet, fordi de blev trætte af fans der råbte efter flere.

Pics and ingame video tak! :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster