Xboxlife forum

Assassins creed fejl, dobbeltgænger HJÆLP!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Indlægaf Dream » 16. dec 2007 20:28

onsight skrev:OkaY, det kan faktisk lade sig gøre at gennemføre missionen med dobbeltgænger. Det er til at leve med hvis det kun var den mission hehe

Det var faktisk en fordel at have en dobbeltgænger, det gik lidt hurtigere at slå vagterne ihjel =b


Hvordan gjorde du det?
Jeg har nemlig samme problem, men når min dobbeltgænger er kommet frem, virker det som om nogle af vagterne ikke reagerer. Fx er der et sted med omkring 25 vagter, men jeg kan kun slå på halvdelen af dem - og ingen af dem angriber mig. Nogle gange er vagterne slet ikke loadet, men der er bare et blankt område, og så falder jeg gennem jorden.. Meget frustrerende.
Billede
Dream
Niveau 1
 
Indlæg: 59


Indlægaf Chief Madsen » 16. dec 2007 21:20

Der er en metode at omgå dette problem hvis glicthen sker. Du skal tage din harddisk over til en kammerat (eller bryde ind i et hus) som har en Xbox 360 og spille missionen færdig der, på hans/hendes/ejerens Xbox 360.

Har ikke selv oplevet det, men har læst om metoden så jeg var klar hvis det skulle ske. ;)
Chief Madsen
 


Indlægaf onsight » 18. dec 2007 18:27

Dream skrev:Hvordan gjorde du det?
Jeg har nemlig samme problem, men når min dobbeltgænger er kommet frem, virker det som om nogle af vagterne ikke reagerer. Fx er der et sted med omkring 25 vagter, men jeg kan kun slå på halvdelen af dem - og ingen af dem angriber mig. Nogle gange er vagterne slet ikke loadet, men der er bare et blankt område, og så falder jeg gennem jorden.. Meget frustrerende.


Det var præcis også hvad der skete for mig. Men jeg blev ved med at prøve at løbe igennem missionen. Når så du kommet til det næste sted, hvor der ville have sket noget i historien. Så kommer kører kameraet underjorden og du ser nærmest, somom du er faldet igennem jorden, du kan bare ikke se figuren. (Tror også det sker på et tidspunkt i det klip som er sat ind fra Youtube her på første side)

Men når det så er sket så starter din mand ved et stykke tilbage i missionen igen, og denne gang skulle det være muligt at komme videre. (og kæmpe mod den person man skal slå ihjel i historien, sammen med sin dobbeltgænger, som er til stor hjælp der =b )
Derefter har du gennemført missionen :wink:
onsight
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google Adsense [Bot] og 9 gæster

cron