Xboxlife forum

Xboxlife Tour Group - hvor god er du?

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Xboxlife Tour Group - hvor god er du?

Indlægaf Banno » 7. dec 2007 13:49

Hej alle,

Jeg arbejder på nogle forskellige ting omkring vores Xboxlife tour group og guitar hero, som jeg tror, vil blive rigtig sjovt og spændende. Men jeg har forfærdelig travlt i det virkelige liv også, så det bliver først konkretiseret efter jul engang!

Vi skal selvfølgelig også have gang i nogle turneringer, og som forberedelse til dette, vil jeg gerne have, at du vurderer dine færdigheder ud fra nedenstående kategorier.

Kategorierne har to formål. For det første vil jeg gerne have synliggjort, hvordan vi kan skrue nogle turneringer sammen, så konkurrencen bliver så fair som mulig. For det andet giver det os en liste over spillere, så vi let kan finde med- og modspillere på vores eget niveau, som vi kan spille med online.

Kategorierne er tyvstjålet og løst oversat fra Scorehero sitet, men de giver en rigtig god inddeling af forskellige færdighedsniveauer. Men prøv at give en ærlig vurdering af dig selv og lav en simpel post i denne tråd med kategori og gamertag, så vi nemt kan finde hinanden. Personligt er jeg en Expert III. Der er formentlig for mange kategorier, men når vi har et bedre billede af, hvor folk føler, at de ligger, så kan vi trimme kategorierne, så de passer bedre til os. Listen er jo også levende, da vi forhåbentlig alle bliver bedre!

EXPERT I:
Dette er de allerbedste spillere. Du spiller udelukkende på Expert. Du har formentlig potentiale til eller er allerede i top 100 i verden. Du har lavet 5 stjerner i alle sange på Expert og har en række FC sange under bæltet også. Det føles næsten som at snyde, når du spiller en sang på Hard.

Spillere (gamertags):

AlCim
Prinsenshund


EXPERT II:
Dette er spillere som er rigtig gode. Du spiller stort set kun på Expert. Du har måske 5 stjerner i alle sange på Expert, men kun med nød og næppe, og på de sværeste sange er det svært konsekvent at lave 5 stjerner. Du kan formentlig FC en del af de nemmeste sange. Når du ser på nogle af de allerbedste scores, så er du klar over, at så god bliver du bare aldrig.

Spillere (gamertags):

Lintrup
PauIo P
LungBruzh
Meoneyouzero
s7r33tsk8r
aztbastian
Nehat


EXPERT III:
Spillerne her vil meget gerne spille på Expert, men føler, at de ikke er helt gode nok til at konkurrere. Tanken om at lave 5 stjerner på nogle af Expert sangene virker helt urealistisk for dig. Der er formentlig også nogle af Expert sangene, som du endnu ikke kan gennemføre. Du kan formentlig heller ikke FC selv de letteste Expert sange, medmindre du har været heldig.

Spillere (gamertags):

Aalaf
WollaMan
Demiminigod
Tep0y
volfram
Pacemaker DK


HARD I:
Spillerne i denne kategori hører egentlig til Expert III kategorien, men foretrækker at spille Hard, fordi det bare er sjovere at spille. Du har formentlig 5 stjerner i alle eller de fleste af sangene på Hard og har sikkert også en række FC sange på Hard.

Spillere (gamertags):

2ndkrueger
Zt3pH
clakster



HARD II:
Spillerne i denne kategori finder Expert alt for svær at klare. Du har prøvet at spille på Expert, men kan ikke gennemføre alle sangene og da slet ikke få 5 stjerner. Du har gennemført Medium touren uden problemer og har formentlig fået 5 stjerner i alle sangene der. Du har gennemført alle sangene på Hard, men har formentlig problemer med at få 5 stjerner i mange af sangene eller i hvert fald de sværeste.

Spillere (gamertags):

JaaDdk
MadsJustesen
MeanNesquick
El Gran Jimenez
Kiammi
Metuz
OldTymer72
psymatiq (standard controller)
DK FlipFlop
FuzzyAzurik
Airfrede


MEDIUM I:
Spillerne i denne kategori er nye i spillet og har fået gennemført Medium touren. Du har eller har måske ikke spiller på Hard, men kan formentlig endnu ikke eller kun med besvær gennemføre sange på Hard.

Spillere (gamertags):

WraithDK
KingHans9800
Chiefxxx
devilboy
Betty9
Sanitie
CautiousMouse
Senest rettet af Banno 19. jan 2008 14:31, rettet i alt 8 gange.
Billede
Banno
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Cimadon » 7. dec 2007 13:54

hehe... læste osse den post på scorehero.com

Jeg ligger i Expert I

PS: Synes du skal skrive gamertags'ne i Fed eller en anden farve så man nemt kan se dem...
Cimadon
Niveau 3
 
Indlæg: 245
By: København NV


Indlægaf Lintrup » 7. dec 2007 14:05

Expert II
Jeg spiller kun expert
Jeg har dog ikke 5 stjerner på alle sange
Jeg kan dog FC en del af de lettere sange
Og jeg tror godt på at jeg kan blive bedre hvis jeg træner.


Det er svært at sætte sig selv i en gruppe fordi ikke alle punkterne passer.
Lintrup
Niveau 5
 
Indlæg: 1084


Indlægaf Banno » 7. dec 2007 14:45

AlCim skrev:PS: Synes du skal skrive gamertags'ne i Fed eller en anden farve så man nemt kan se dem...


God idé! Fixed!

Lintrup skrev:Expert II
Jeg spiller kun expert
Jeg har dog ikke 5 stjerner på alle sange
Jeg kan dog FC en del af de lettere sange
Og jeg tror godt på at jeg kan blive bedre hvis jeg træner.

Det er svært at sætte sig selv i en gruppe fordi ikke alle punkterne passer.


Det er også kun vejledende, så man sætter sig bare på, hvor man føler, det passer bedst. Kategorierne bliver formentlig også reduceret, når vi får et bedre billede af spredningen.

Hvis det rent praktisk kan lade sig gøre, kan vi på sigt få en "levende" liste, som man kan bevæge sig opad efterhånden som man bliver bedre. Vi bliver forhåbentlig alle lige så gode som AlCim en dag! ;-)

Mvh. Per
Billede
Banno
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Stefan » 7. dec 2007 14:52

Hard II..
Stefan
Niveau 5
 
Indlæg: 897


Indlægaf Mads Justesen » 7. dec 2007 14:54

Hard II her
Mads Justesen
Niveau 4
 
Indlæg: 528


Indlægaf WraithDK » 7. dec 2007 15:01

Det må nok blive Medium I for mit vedkommende - er først lige begyndt at prøve kræfter med hard, men det virker ikke urealistisk at lave 5* på alle medium for mig inden for en overskuelig fremtid (har dog ikke haft så meget tid på det seneste... (btw er jeg blevet addet til tourgruppen? (har ik tjekket i noget tid godt nok - men bare for at være sikker ;))
Billede
WraithDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1340


Indlægaf JaaD » 7. dec 2007 15:38

Hard II her :P
Billede
JaaD
Niveau 7
 
Indlæg: 2541


Indlægaf Banno » 7. dec 2007 15:45

Post lige jeres gamertags også.. ellers er det ikke til at finde ud af. Lige nu er der to JaaDdk..

Mvh. Per
Billede
Banno
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf JaaD » 7. dec 2007 15:51

Stefan + mig er brødre :P - så bare tag 1 gamertag på så må vi bare game sammen eller sådan noget.
Billede
JaaD
Niveau 7
 
Indlæg: 2541


Indlægaf 2ndkrueger » 7. dec 2007 16:12

Hard 1 her :P kan ikke spille på expert pga jeg ikke har en gh guitar
2ndkrueger
Niveau 4
 
Indlæg: 787


Indlægaf TagEnKiks » 7. dec 2007 16:26

Er lidt blank hvor jeg skal stå :P

Er begyndt at spille hard, gennemført ca. 15 sange! Tror kun 2-3 med 5 stjerner. Dog synes jeg at normal er alt for nemt, selv om jeg ikke har 5 stjerner i alt. Dels fordi at jeg hader mange af sangene, og så er nogle egentlig for svære (TTFAF, The devil etc etc)....

Men der går ikke lang tid før jeg ligger helt i HARD II :P

MeanNesquick
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf WollaMan » 7. dec 2007 16:46

WollaMan - Expert III

Spiller mest på hard endnu, mest fordi jeg skal ha' styr på 3'er akkorderne. Men det ville egentlig være snyd at ligge mig under HARD I.

Skide god idé det her. Håber at vi kan få nogle turneringer op og stå. Eventuelt med en turneringsleder under hver sværhedsgrad. Så er der heller ikke det helt store arbejde forbundet med det. Det kunne f.eks. være at en der spiller i en anden division kunne være turneringsleder på en anden og så videre. Mere sådan at turneringslederen kunne være med i turneringen også. Jeg vil personligt meget gerne hjælpe til med turneringsleder...
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf KingHans » 7. dec 2007 16:57

MEDIUM I:
det må jo så være mig... :)
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Indlægaf Nehat » 7. dec 2007 16:59

Hard I / Expert III
Nehat
Niveau 3
 
Indlæg: 216

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron