Xboxlife forum

Assassins Creed official topic

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Køber du spillet?

Ja! hvad ellers!?
197
51%
Ja! jeg har allerede preorder :P
58
15%
ved ikke helt endnu
100
26%
nej...
30
8%
 
Afgivne stemmer : 385

Indlægaf TagEnKiks » 13. nov 2007 20:01

Sethos88 skrev:Lad os vente til i morgen, få nogle ordenlige bruger-meninger - Så kan man begynde at beklage sig derfra. :)


Bare i ikke lytter til mig så! For jeg kommer helt sikkert til at elske spillet :P

Det parkour element bliver for vildt! også grunden til jeg elsker Crackdown!
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Slane » 13. nov 2007 20:02

Det at anmelderere får i hoved og røv af diverse goodiebags og andet, sammen med deres anmelder-eksemplar, er absolut ikke en nyhed. Sådan er det mere eller mindre med alle spil. - Uproffesionelt eller ej.

Jeg tror at 1UP- anmelderens udtalelse som jeg quotede, i høj grad var sarkastisk ment, som en respons mod alle de negative argumenter der har været rettet mod ham. Ikke destro mindre, er jeg fuldstændig enig i, at det er utilgiveligt at bringe spoilers i en sådan grad, som i anmeldelsen....
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf LinearZ » 13. nov 2007 20:03

Jeg er sådan set ligeglad med om Gametrailers (Og de andre sider) har givet det 7 eller 9.
Men jeg brokker og piver mig over er hvis de har givet spillet (og andre spil) gode karaktere fordi de har fået diverse gratis ting for det ;)
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf ErdmannR » 13. nov 2007 20:25

Jeg modtager mit spil fra Coolshop imorgen, og da jeg arbejder weekend, er jeg hjemme hele dagen til at tage imod :) Der er bare det men, at min Xbox360 er sat til projector i stuen, hvor jeg først kan bruge den efter mørkets frembrud :? Så jeg må sidde og nyde coveret fra modtagelse, til mørket sænker sig.....
/ErdmannR

[url=http://www.xboxlife.dk/gamerpoints][img]http://gamercard.xboxlife.dk/erdmann1976.jpg[/img][/url]
ErdmannR
Niveau 4
 
Indlæg: 388


Indlægaf PhantomRay » 13. nov 2007 20:40

Jeg kan personligt meget godt lide GT's reviews, men det er blot for at høre DERES mening om spillet.

Jeg har fulgt det her spil længe og mange game site har været positive i deres previews, så jeg har ingen vej tilbage: jeg må simpelthend selv se det smukke og det grimme i det her spil, før ejg selv kan bedømme det.

Et Review er et review, men det er i sidste ende ens egen mening der skal ligge pengene over disken før at man kan sætte sig ned i sofaen foran sit HDTV og nyde endnu et eventyr på sin M$ maskine.
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Indlægaf VilhelmNielsen » 13. nov 2007 20:49

7 er altså heller ikke en lorte karakter. Grunden til at stort set ALLE hader GameSpot, er fordi de rent faktisk sætter spil op mod hinanden. Dømmer fair.

Alle spil kan jo ikke få 10, og det burde også være sjældent at der var spil der fik 10. De fleste spil er jo langt fra perfekte. Ocarina of Time er en sjældenthed.
"Nutricious and Delicious!" - Arring.
VilhelmNielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 708


IGN

Indlægaf IceKK » 13. nov 2007 20:52

IGN Score: 7.7 - good. :(
IceKK
 


Indlægaf Wescada » 13. nov 2007 20:53

VilhelmNielsen skrev:7 er altså heller ikke en lorte karakter. Grunden til at stort set ALLE hader GameSpot, er fordi de rent faktisk sætter spil op mod hinanden. Dømmer fair.

Alle spil kan jo ikke få 10, og det burde også være sjældent at der var spil der fik 10. De fleste spil er jo langt fra perfekte. Ocarina of Time er en sjældenthed.

Jeg synes ikke 10 burde være en mulighed.

Et spil kan ikke være perfekt på ALLE punkter. Det burde ikke kunne lade sig gøre. Den dag det gør, vil jeg dog gratulere udviklerne med chokolade kage og kakao, fordi så er det fanme flot.

Glæder mig forresten til Gamespots review..
Wescada
 


Indlægaf Sethos88 » 13. nov 2007 20:55

Et spil kan da sagtens være et 10-tal værdigt, hvis anmelderen syntes. Det er jo personlig mening mere eller mindre som et review indholder.
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf Wescada » 13. nov 2007 21:05

Sidder næsten og fortryder helt efter IGN's review..

Det er jo næsten Bioshock, bare dårligere gameplay. Ovre efter en weekend.
Wescada
 


Indlægaf TagEnKiks » 13. nov 2007 21:07

Wescada skrev:Sidder næsten og fortryder helt efter IGN's review..

Det er jo næsten Bioshock, bare dårligere gameplay. Ovre efter en weekend.


Sammenligner du BioShock og Assassin's Creed ? Det er da to spil mile fra hinanden!
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Wescada » 13. nov 2007 21:08

TagEnKiks skrev:
Wescada skrev:Sidder næsten og fortryder helt efter IGN's review..

Det er jo næsten Bioshock, bare dårligere gameplay. Ovre efter en weekend.


Sammenligner du BioShock og Assassin's Creed ? Det er da to spil mile fra hinanden!

....

Jeg sammenligner dem ikke. De siger bare at efter man har gennemført det en gang, gider man ikke komme tilbage. Det er dét som jeg sammenligner.

Jeg kan helt klart bedre lide free-roam spil. Men ensformige spil som der intet replay value er i, er ikke min smag.
Wescada
 


Indlægaf TagEnKiks » 13. nov 2007 21:10

Wescada skrev:
TagEnKiks skrev:
Wescada skrev:Sidder næsten og fortryder helt efter IGN's review..

Det er jo næsten Bioshock, bare dårligere gameplay. Ovre efter en weekend.


Sammenligner du BioShock og Assassin's Creed ? Det er da to spil mile fra hinanden!

....

Jeg sammenligner dem ikke. De siger bare at efter man har gennemført det en gang, gider man ikke komme tilbage. Det er dét som jeg sammenligner.

Jeg kan helt klart bedre lide free-roam spil. Men ensformige spil som der intet replay value er i, er ikke min smag.


Nu ? Har jeg kun gennemført BioShock en gang. Men mange var da vilde med at gennemfære det flere gange ? Og tror egentlig at Creed kommer til at tage et godt stykke tid, at komme helt igennem.

Klart hvis du bare smadre dig igennem alt, så er det hurtigt færdigt! Men når jeg smider spillet i, så er det for at udforske ALT. Og det tror jeg simpelthen ikke kan gøres på under 25 timer...
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Sethos88 » 13. nov 2007 21:11

Syntes nu nok Free-Roam giver replay value - Men ved ikke hvordan jeg har det med AC endnu.
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf Madman » 13. nov 2007 21:13

IGN gav 7.7. Jeg er bare glad for jeg ikke sprang på hypen. Jeg gider ikke preordre, dette bekræfter bare at det var en god ide.

Men jeg vil da ikke afvise at det skal hjem i samlingen, når det kan fåes til en hund brugt.
Madman
Niveau 4
 
Indlæg: 560


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron