Xboxlife forum

Assassins Creed official topic

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Køber du spillet?

Ja! hvad ellers!?
197
51%
Ja! jeg har allerede preorder :P
58
15%
ved ikke helt endnu
100
26%
nej...
30
8%
 
Afgivne stemmer : 385

Indlægaf Sekspac » 13. nov 2007 16:33

Umiddelbart indtryk er lidt langsom opstart men ellers godt og med udemærket styring. Få framedrops.
Sekspac
Niveau 3
 
Indlæg: 298


Indlægaf M2L » 13. nov 2007 16:35

Ja de har spillet i FONA og Elgiganten.
Ringede til Fona i glostrup og hørte dem, fik af vide de havde det, og spurgte så om jeg kunne komme ned og købe det, "Sagtens!" fik jeg af vide.
Så jeg tog bussen, ventede 15min, turen tog 20 min.
Så kommer jeg derover, hun går og leder, går om i lageret og snakker med en og siger "Det har været en fejl det han har sagt i telefonen, vi kan først sælge det fra d. 15" ..
Fuck jeg er rasende ..

Var lige ved at vælte alle deres hylder ned, så tog jeg den lange vej for ingenting.
Dårlig service !
M2L
 
Indlæg: 1396

Brugeravatar

Indlægaf Gosser » 13. nov 2007 16:37

Du sagde vel forhåbentligvis noget til dem? Fuck mand - man kan bare blive så sur over sådan noget!
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf LinearZ » 13. nov 2007 16:39

Måske lidt overdrevet at blive så sur at man næsten vælter deres hylder ;)
Var nok blevet meget (MEGET) skuffet. Men tror ikke rigtig jeg var blevet sur på den måde ;)
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf M2L » 13. nov 2007 16:43

Det skyldes nok på grund af jeg stod et kvarter i kulden og ventede på bussen der hen, og 10min da jeg skulle hjem.
Og det jo ikk helt billigt længere at køre med bus.

Blev mest irriteret over at de ikke sagde "Nu fik du af vide i telefonen at du kunne købe det, så nu kan vi ikk tillade sig andet. Vi har begået en fejl, og vi må tage konsekvensen og yde en god service".
Og så må man være sikker på at man ikke siger i telefonen jeg kan køre hele vejen derned og købe det, og det så ikke kan lade sig gøre.
M2L
 
Indlæg: 1396

Brugeravatar

Indlægaf ReneG » 13. nov 2007 16:49

Nu når Jake ik svarer, kan jeg da give mit indtryk af det.. Har spillet et par timer og er igennem de første to baner.. Er indtil videre meget positivt overrasket, men har dog heller ik haft nogen som helst forventning til spillet.. Men en ting der holder deri er helt bestemt grafikken, det holder 100%. Banerne er også meget gennemførte og virker meget realistiske.. Alt i alt kan man godt glæde sig hvis man venter på spillet, det er sgu lækkert.
Billede
ReneG
Niveau 6
 
Indlæg: 1644


Indlægaf PhantomRay » 13. nov 2007 16:50

LinearZ skrev:Måske lidt overdrevet at blive så sur at man næsten vælter deres hylder ;)
Var nok blevet meget (MEGET) skuffet. Men tror ikke rigtig jeg var blevet sur på den måde ;)


jeg vil nok ikke ligefrem flippe ud, men vil nok skarpt antyde til ekspedienten at de virkelig skal holde øje med hvad de siger til deres kunder, ellers er de selv uden om hvordan det hele ender.
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Indlægaf Gosser » 13. nov 2007 16:56

PhantomRay skrev:
LinearZ skrev:Måske lidt overdrevet at blive så sur at man næsten vælter deres hylder ;)
Var nok blevet meget (MEGET) skuffet. Men tror ikke rigtig jeg var blevet sur på den måde ;)


jeg vil nok ikke ligefrem flippe ud, men vil nok skarpt antyde til ekspedienten at de virkelig skal holde øje med hvad de siger til deres kunder, ellers er de selv uden om hvordan det hele ender.


Præcis hvad jeg mente. Det er bare ikke iorden.

ReneG - lyder godt. Dejligt at høre en masse om spillet, nu når man først har det om halvanden uge ca. :D ..og lucky you; med både Mass Effect og AC :P
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf prowdD » 13. nov 2007 17:24

Har også modtaget en mail fra Coolshop.dk - mit spil er afsendt (PS3).

Dog skal jeg til KBH torsdag-fredag, og får dermed ikke spillet :'(.

Man må håbe turen bliver aflyst :prey:
prowdD
Niveau 7
 
Indlæg: 3627


Indlægaf skitzofraen » 13. nov 2007 17:30

Don Drift skrev:Tør næsten ikke surfe på nettet af frygt for at der skal komme en spoiler eller noget, da jeg har hørt spillets plot/historie/twists er ret nice..

Så SHH!!


historie/plot er ikke noget videre nyt, man har set noget lignende før....(har set en mega spoiler igår)
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf TagEnKiks » 13. nov 2007 18:02

skitzofraen skrev:
Don Drift skrev:Tør næsten ikke surfe på nettet af frygt for at der skal komme en spoiler eller noget, da jeg har hørt spillets plot/historie/twists er ret nice..

Så SHH!!


historie/plot er ikke noget videre nyt, man har set noget lignende før....(har set en mega spoiler igår)


So ? Derfor vil vi stadig ikke vide det :P
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf LinearZ » 13. nov 2007 18:21

M2L skrev:Det skyldes nok på grund af jeg stod et kvarter i kulden og ventede på bussen der hen, og 10min da jeg skulle hjem.
Og det jo ikk helt billigt længere at køre med bus.

Blev mest irriteret over at de ikke sagde "Nu fik du af vide i telefonen at du kunne købe det, så nu kan vi ikk tillade sig andet. Vi har begået en fejl, og vi må tage konsekvensen og yde en god service".
Og så må man være sikker på at man ikke siger i telefonen jeg kan køre hele vejen derned og købe det, og det så ikke kan lade sig gøre.

Ah ja...
Tror ikke jeg fik læst din post ordenligt :)

Selvfølgelig ret surt hvis man skal stå i kulden i længere tid og så finde ud af at man ikke fik noget ud af det ;)
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf pongolle » 13. nov 2007 18:56

I fredags kørte jeg 30 kilometer (til den nærmeste blockbuster) for at købe COD4, og nævnte endda 2 gange til ekspedienten, at det var til xbox360. Da jeg kommer hjem, opdager jeg, at hun har givet mig PS3 versionen! :shock: :? Så var det tilbage igen, så fik lige kørt 120 KM indenfor kort tid. Der var jeg heller ikke helt tilfreds med ekspeditionen, skulle jeg hilse og sige..
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Indlægaf Marlek123 » 13. nov 2007 18:59

Nogen der ved hvornår de får AC i eb games :O ?
Marlek123
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Stinger » 13. nov 2007 19:05

Don Drift skrev:
pongolle skrev:I fredags kørte jeg 30 kilometer (til den nærmeste blockbuster) for at købe COD4, og nævnte endda 2 gange til ekspedienten, at det var til xbox360. Da jeg kommer hjem, opdager jeg, at hun har givet mig PS3 versionen! :shock: :? Så var det tilbage igen, så fik lige kørt 120 KM indenfor kort tid. Der var jeg heller ikke helt tilfreds med ekspeditionen, skulle jeg hilse og sige..


Er du ikke lidt selv uden om det? Det er da bare at kigge på coveret..


Jo det vil jeg da også mene - har PS3 spil ikke en helt anden fysiks form end 360's normale DVD's covers?
Stinger
 


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron