Xboxlife forum

FIFA 08 Karriere tråd

For sport fanatikere.

Indlægaf Anastacio » 30. sep 2007 11:03

Gozzmo skrev:
Reviloto skrev:Ja, når du spiller Be A Pro mode, hvor du kun styrer en enkelt person på banen.


oki, lidt trist at man ikke kan konstant...

Man kan da godt, hvis du vælger 'Pro' kameravinklen; så ser du det bag spillernes ryg under hele kampen. Den skifter så hele tiden spiller, hvilket er klart da du styre hele holdet, men 'Pro' kamervinklen mener jeg er den samme som i 'Be a Pro'. =)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf the bifoman » 30. sep 2007 11:05

Jeg er Brøndby og har allerede vundet en sæson med 18 point ned til de nærmeste (Man har vel weekend en gang i ugen..)
Jeg har simuleret godt 10 kampe, men det var også her jeg tabe flest point.
Jeg spiller på Proffesional - er det normalt herinde?
Jeg har købt Per Krøldrup og så langsomt bygget stadion osv op.
Og her i anden sæson købte jeg endnu en forsvarer (TRasmussen er utrolig ringe på backpladsen) for godt 5 millioner fra Brasilien.
Så kun 2 indkøb, til gengæld har jeg solgt 6-7 spillere for at skulle give mindre løn.
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf JAPJAP » 30. sep 2007 12:28

Jeg er FCK på anden sæson. Jeg vandt hele svineriet i første sæson.
Har købt Alessandro, Marcelo, Anderson da Silva og N. Bendtner. Jeg har ikke solgt nogen, men i stedet udlejet alle de ubrugte spillere.
Billede
JAPJAP
Niveau 1
 
Indlæg: 78


Indlægaf Teams - XS | Elegande » 30. sep 2007 12:50

Klub: Chelsea fc
Købt: Ronaldinho-Kaka-Van Nistel Rooy
Solgt: Ballack - Sheva :D
Teams - XS | Elegande
 
Indlæg: 843


Indlægaf FuZ » 30. sep 2007 14:06

Lyder godt alle sammen. Lige en update fra mig:

Jeg ligger nu på andenpladsen med 2 kampe tilbage, som sagt med Tottenham. Manchester City er nummer
FuZ
Niveau 4
 
Indlæg: 669


Indlægaf the bifoman » 30. sep 2007 19:52

Spiller folk på Proffesional?
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf EvilDanielZ » 30. sep 2007 20:11

Jeg spiller semi-pro med FCK

Der er kæmpe forskel i sværhedsgraden, nogen gange kan jeg slå de bedste hold i SAS ligaen med 2-3 mål andre gange spiller de en fejlfri kamp.. Mener og den nye egine køre på variabel sværhedsgrad.

Købt: Rachmane Barry og Sisi
EvilDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 102


Indlægaf FuZ » 30. sep 2007 20:19

the bifoman skrev:Spiller folk på Proffesional?

Det er der mange der gør, da den er indstillet til det fra starten af.
Men jeg har ændret det til Semi-pro :D
FuZ
Niveau 4
 
Indlæg: 669


Indlægaf the bifoman » 30. sep 2007 22:53

Synes selv det er alt for let på Semi.. Til geng?ld bliver jeg fuldst?ndig pissed når jeg taber..
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf bjaelkesex » 30. sep 2007 22:56

the bifoman skrev:Spiller folk på Proffesional?

Welt Klasse! Kører så heller ikke optimalt, men rykker op i næste sæson!
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Virgo DK » 30. sep 2007 23:10

Jeg spiller osse på semi-pro til at begynde med. Lige indtil jeg mestrer diverse afleveringer, indlæg, afslutninger, og tacklinger. Driblingerne er noget svære at få til at være brugbare, synes jeg. Men heldigvis er det ikke essentielt at kunne disse for at få succes.
Virgo DK
Niveau 4
 
Indlæg: 777


Indlægaf FuZ » 17. okt 2007 13:42

Jeg overvejer at starte med Galaxy og så købe alle de gode danske spillere, de er så billige. Så kan de gå i Beckhams fodspor :P
FuZ
Niveau 4
 
Indlæg: 669


Indlægaf BehnReady » 17. okt 2007 13:56

I min tredje sæson i spidsen for Aston Villa vandt jeg lige the triple samt Champions League efter at have besejret Juventus 3-0 i finalen. Efter tre Sæsoner så mit vinderhold dog en hel del anderledes ud end virkelighedens Aston Villa:

Angreb: Carew - Huntelaar
Midtbane: Petrow - Xavi - Barry - Reo Coker
Forsvar: Evra - Mellberg - Laursen - Gary Neville
Målmand: Sørensen (han står bedst, selvom han har dårligere evner end Carson)

Det hele blev vundet på Semi-pro, nu er målet at gentage sejrene på Pro i næste sæson, og måske lokke nogle helt store stjerner til holdet.

Karriere delen i FIFA 08 er for fed. Dog opdagede jeg en bug i kvalifikationen til Champions League. Her besejrede jeg Villareal, men de kom alligevel med i Champions League gruppespillet??
Billede
BehnReady
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf gringo1980 » 18. okt 2007 18:49

BehnReady skrev:Karriere delen i FIFA 08 er for fed. Dog opdagede jeg en bug i kvalifikationen til Champions League. Her besejrede jeg Villareal, men de kom alligevel med i Champions League gruppespillet??


hehe..... det er da lidt pjat røv det der....

Spiller på Legendarisk med Liverpool....
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf gringo1980 » 18. okt 2007 18:53

BehnReady skrev:Målmand: Sørensen (han står bedst, selvom han har dårligere evner end Carson)


Husk nu at målmændenes STATS ikke afhænger totalt af deres Keeper evner, men af ALLE evner... En målmand på 79 kan sagtens være bedre end en på 81/82, for ham på 79 er måske kun en god målmand og har meget dårlige stats i alt det andet, hvorimod ham på 81/82 måske er god til afslutninger, hovedstød etc.. så.....
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron