Xboxlife forum

Official Xbox Magazine.

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvad syntes du om Official Xbox Magazine??

Jeg har læst det & syntes det er fedt.
9
29%
Jeg har læst det & syntes det er dårligt.
0
Ingen stemmer
Jeg syntes det er ok, men alt for dyrt.
9
29%
Alt der er i det blad kan jeg finde på nettet ( og samtidigt få nyhederne helt friske ). Og gider derfor ikke at købe bladet.
3
10%
Jeg har aldrig set det/læst det.
5
16%
Jeg ville købe det bare pga. demo disken.
3
10%
Jeg kan ikke læse.
2
6%
 
Afgivne stemmer : 31

Official Xbox Magazine.

Indlægaf Basse DK » 9. mar 2004 15:06

Er der nogen der har læst den engelske udgave af Official Xbox Magazine??

For mit eget vedkommende, kan jeg sige at det er super-fedt. Jeg har abb., så jeg får bladet direkte i min postkasse. ALLE spil til Xbox bliver vurderet og man har styr på hvad der rør sig på xbox markedet. Sammen med bladet får man også en demo disk med de nyeste spil ( med visse undtagelser ), så man kan prøve FØR man køber.

Hvad syntes I om det?? I en anden tråd blev det nævnt at bladet koster 100 kr. i EB Games, er det for dyrt??

Basse.
Basse DK
Niveau 4
 
Indlæg: 538


Indlægaf Anastacio » 9. mar 2004 15:07

Jeg synes også det er et fedt xbox blad.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Playkid » 9. mar 2004 16:05

Jeg synes det er fint, men at man får for lidt for pengene = for dyrt.
Playkid
 


Indlægaf Ryo » 10. mar 2004 13:04

100kr? Der hvor jeg har set det kostede det 140, så syntes jeg da 100 er ok når det er inkl. en demo disk
Ryo
Niveau 4
 
Indlæg: 322


Indlægaf Buktu » 10. mar 2004 13:05

EB Games = 100 kr.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Playkid » 10. mar 2004 14:00

Jeg skal give omkring 140 kr. for bladdet, hvilket jeg synes er i overkanten.
Playkid
 


Indlægaf Basse DK » 10. mar 2004 14:42

Det er også først for nylig at jeg har set at det kan købes til 100 kr. DSB kiosken sælger det for ca. 140 kr.
Basse DK
Niveau 4
 
Indlæg: 538


Indlægaf stuckpizza » 10. mar 2004 17:13

har et eksemplar.
men jeg har ikke råd til dem!
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf Anders chr pedersen » 11. mar 2004 08:55

100 kr. for et blad er da ikke for dyrt, når man tænker over de dyrebare informationer vi får :D, + at vi får en demo disc. hellere det end at være uvidene om hvad for et spil man vil invenstere i, det er da total #*¤!* at bruge 400-500kr. på et spil, og det sucker for hård, så hellere bruge 100kr. og være på forkanten, specielt når det er kanon blad, man får mellem fingerne 8)
Anders chr pedersen
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf Buktu » 11. mar 2004 10:19

Ja, men når man tænker på at diverse computerblade hvor der også er demoer med, koster 60 kr... SÅ er det for meget.. Jeg tror det er på grund af manglende konkurrence...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Official Xbox Magazine.

Indlægaf phAge » 11. mar 2004 10:31

Basse DK skrev:For mit eget vedkommende, kan jeg sige at det er super-fedt. Jeg har abb., så jeg får bladet direkte i min postkasse.
Basse.


Jeg abbonnerer osse på OXM, men har efterhånden oplevet at SAMTLIGE blade har væet mellem 7 og 14 dage forsinket (i forhold til den engelske "street date"). Er efterhånden på fornavn med OXM´s service-person, så jeg ville lige høre om det kun er mig der oplever sådan en fotsinkelse på bladet?

phAge
Khanivore is climbing out of its life-support pod.
phAge
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf Basse DK » 11. mar 2004 12:51

mit marts nummer var forsinket, men ellers plejer jeg at få det i god tid.
Basse DK
Niveau 4
 
Indlæg: 538


Indlægaf ZevelBoy » 12. mar 2004 03:31

Betaler ik noget for det, for jeg har en storbror som er hooked på det blad! ^^ Sys det er et ok blad, kan bare ikke få tag mig sammen til at læse alt igennem. Min storbror siger alligvel det meste af det... så hva fanden.... ^^
are you on drugs?....
ZevelBoy
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Indlægaf Playkid » 12. mar 2004 06:37

Er april nummeret udkommet?
Playkid
 


Indlægaf El Duce´ » 17. mar 2004 22:05

Ja det et godt blad Zev og And :D . Men da jeg trods alt er et inkarneret fanatisk DOA3 fan 8) , kunne jeg godt tænke mig Official Xbox Magazine nummer 07 :cry: , da lige netop på den demo disc kan man få alle custymer til figurerne. ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG :x . Jeg syntes også at Kasumi har nogle store bryster og .............
El Duce´
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron