Xboxlife forum

Bioshock - Den officielle tråd (SPOILER WARNING!)

Snak om first-person-shooter spil.

Bioshock - Den officielle tråd (SPOILER WARNING!)

Indlægaf Wescada » 15. aug 2007 19:20

Kunne ikke lige finde nogen generel tråd om Bioshock og opretter derfor en, hvor debatten om dette forhåbentlige fantastiske spil kan begynde.

Vil lægge ud med at informere om at Game Informer har givet det 10/10, og det er ikke hver dag det sker.

Også lige et lille spørgsmål:

Hvilken sværhedsgrad starter i på? Går i efter en omgang Easy hvor i redder alle Little Sisters, eller går i det igennem på hard og harvester dem alle?

Tror personligt jeg starter på Easy eller Medium, og harvester dem alle. Er ikke helt sikker endnu.

Kom frit frem og deltag :o
Wescada
 


Indlægaf TagEnKiks » 15. aug 2007 19:23

Easy, hvis jeg da overhovedet køber det :)

Har endnu ikke helt forstået hvor vigtigt dette "ADAM" er. Hvor stor tror i forskellen er? Altså bliver det meget nemmere hvis du bare hervester alt og alle ?
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf MiLuA » 15. aug 2007 19:32

Ser godt ud med anmeldelserne indtil videre.. Hvem ved om det bliver det bedste Xbox 360 spil nogensinde, hvis man tager ud fra anmeldelserne.. ;D

Kan til info tilføje at Game Informer både gav Gears of War og Oblivion 9,5.. Såehh Bioshock er da vist et køb værd ;D
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Koolkaw » 15. aug 2007 19:59

jeg tager den på medium og slagter alle pigerne =)
Koolkaw
Niveau 7
 
Indlæg: 2918


Indlægaf Blade Dk » 15. aug 2007 20:04

Medium her os , gør jeg med alle min spil
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Indlægaf spif2001 » 15. aug 2007 20:07

Tror det er en skidt ting at starte på easy med mindre man VIRKELIG er dårlig til shootere.

Easy er til dem der har svært ved den slags spil, medium er til dem der vil have oplevelsen som den er ment fra udviklernes side og hard er til dem der vil straffes :twisted:
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf VilhelmNielsen » 15. aug 2007 20:09

Jeg tager medium, da jeg godt kan lide lidt udfordring.
"Nutricious and Delicious!" - Arring.
VilhelmNielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 708


Indlægaf WikzoDK » 15. aug 2007 20:12

Normal/medium ligesom jer andre.

Kan slet ikke vente; der er kun lidt over en uge tilbage :D

Hvilken udgave regner I med at købe? Jeg har selv forudbestilt Collector's Edition i EB Games.
Billede
WikzoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 493


Indlægaf Gille » 15. aug 2007 20:15

efter jeg har set en trailer med det ligner det sku ikke noget jeg vil smide mange håndører efter... :?
Billede
Gille
Niveau 4
 
Indlæg: 489


Indlægaf Gamemakerman » 15. aug 2007 20:15

Gille skrev:efter jeg har set en trailer med det ligner det sku ikke noget jeg vil smide mange håndører efter... :?


Go play the demo, NOW!

Confirmed Bioshock Review Scores

PC Gamer UK: 9.5, OXM UK: 10, Game Informer: 10, Alternative Press: 10, Xbox World: 9.4, Gamers: 9.8
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf WikzoDK » 15. aug 2007 20:25

Sjovt nok er jeg blevet endnu mere hypet efter spillet på grund af de nye trailere. Især de to i demoen (under startmenuen og efter slutningen af demoen) er virkelig fede. Som Gamemakerman siger: Download demoen og prøv selv; stemningen er fantastisk og alt virker meget gennemarbejdet :D
Billede
WikzoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 493


Indlægaf Thomsen » 15. aug 2007 20:45

Det er sygt med de karakterer Bioshock har fået :shock:
Skal bare havde det spil... :)
Billede
Billede
Thomsen
Niveau 2
 
Indlæg: 193


Indlægaf Wescada » 15. aug 2007 20:55

Jeg glæder mig også helt vildt.

Er der egentlig nogle achievements til Normal sværhedsgrad? Eller er det kun Hard?

Tror sku Normal bliver for svært hvis man går efter at rescue alle little sisters?
Wescada
 


Indlægaf palnatoke » 15. aug 2007 21:02

Jeg er meget i tvivl om jeg skal koebe spillet :(

For jeg er ikke sikker paa om det er saadan et skraekspil...

Demoen virker som om de proever paa at goere det uhyggeligt og moerkt... men det virkede ikke rigtigt paa mig :)

Men hvis det generelt er saadan en moeg uhyggeligt spil saa tror jeg bare jeg hopper over.. om ikke andet gaar der en maaneds tid foer jeg faar raad :)

Og er der ikke nogen der kan forklare lidt mere om de der Little Sisters? fik ikke fat i det ham manden i radioen sagde :)
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf HolmenKolmen » 15. aug 2007 21:03

Det blir en medium ligesom jer andre... Vil opleve historien og stemningen i stedet for at gå efter achievements! Tror det bliver en kanon oplevelse...
HolmenKolmen
Niveau 1
 
Indlæg: 71


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron