Xboxlife forum

Sega GT Online

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Sega GT Online

Indlægaf Specialty » 29. feb 2004 16:21

Jeg ved godt dette ikke er helt nyt, men nu er jeg lidt brændt varm på det her spil også frister det sq lidt når Pregames.dk har spillet til DKK 349,00.

=)

Så hvis der er andre som er lidt lun på det her spil så tror jeg Pregames.dk er de billigste...

http://www.pregames.dk/product.asp?product=155&page=1


Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Buktu » 29. feb 2004 21:45

Heh.. Det er faktisk lige ved at være Offline delen der tiltrækker mig mest.. :)
Er helt vild med Sega GT 2002... Og nye biler kunne sq ikke skade noget :D
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Brummelum » 1. mar 2004 16:50

Du kan købe mit Sega GT online til 250 kr. hvis du er interesseret.
Brummelum
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf Buktu » 1. mar 2004 17:00

Jeg var hvis jeg havde nogen penge.. Men lige i øjeblikket mangler jeg VIRKELIG penge.. Der kommer jo snart Ninja Gaiden som jeg SKAL have... Og så True Fantasy Live Online...
Så har desværre ikke råd.. Sry..
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Specialty » 1. mar 2004 19:25

Damn... hvis jeg havde pengene havde jeg også købt det... Meeen dem har jeg ikke vildt mange af lige fortiden. =(

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Buktu » 1. mar 2004 19:54

Ja, så kan vi fattigfolk sidde og lide... Damn... Man kommer ikke langt for 100 kr. om måneden i lommepenge....
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster