Xboxlife forum

hjælp til uefa cl 06/07

For sport fanatikere.

hjælp til uefa cl 06/07

Indlægaf MarkAall » 22. apr 2007 14:58

er da helt vild med det her spil, men nu har den f...... up, øv øv.
igang med at få mit stjerne spækket ultimate team, fik 2 super spiller, Carvalho og en anden.....men nu dukker de op som blanke kort, med spørgsmåltegn, og jeg kan ik stille hold til kampene, selv om bænken og banen er fyldt op med fuldt antal.....skal jeg virkelig slette, og starte om? for jeg kan ikke erstate de 2 spiller med nye spiller, da de ikke dukker op når jeg har købt kort, og skal adde nye spiller til holdet....
Nogle der kan hjælpe? :)
MarkAall
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Indlægaf AssassinDK » 5. maj 2007 09:46

Spillet har desværre en del bugs (ikke noget nyt fra EA's side), men det du skal gøre er, at købe en bronze pack. Så plejer de 'forsvundne' kort at komme tilbage.
Billede
AssassinDK
Niveau 2
 
Indlæg: 131


Indlægaf MarkAall » 5. maj 2007 11:36

hehe okay, de må jeg huske, nu startet jeg så forfra med nyt hold. Men tak for hjælpen, og jeg tror på der er en del bugs i det, syntes der har været i de sidste par fifa spil
MarkAall
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Indlægaf BulletEyeDk » 8. maj 2007 18:08

Har ikke selv prøvet ovenstående, men har et andet problem i måske også kan hjælpe med.

Jeg har store problemer med overhovedet at få spillet kampe over live. Min forbindelse er ganske fin 2048/512mbit og ved tests i xboxen er NAT open som den helst skal være.

Når jeg oprettet et spil i lobbyen får jeg 3 streger i forbindelse og de modstandere jeg vælger ligeså. Jeg kan udfordre og gå til udvælgelse af hold, men når for det meste ikke længere inden jeg får beskeden at forbindelsen til modstanderen er blevet afbrudt, eller at vedkommende har forladt kampen.

Er det et generelt problem med dette spil ? For jeg har aldrig haft problemer med at spille over live.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Indlægaf Kendtehans » 14. maj 2007 22:40

Fra tid til anden er det som om at EA serverne løber ind i problemer. Husker at Fifa 05 til tider var særligt slemt.... Forestiller mig at det er regulære kapacitets problemer, når serverne er særligt preset i månederne efter udgivelsen. Men du er ikke den første der har bandet over EA's server problemer;)
Kendtehans
Skribent
 
Indlæg: 6



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron