Xboxlife forum

Fable 2: The official topic

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf enfen » 9. mar 2007 16:35

Enig mowdy. Det var også en af de ting, jeg savnede i 1'eren.
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Indlægaf Nehat » 9. mar 2007 17:09

Hanniste skrev:Det virker så lovende, og ham der bliver interviewet virker så inde i det han laver.


Ja, Fable 2 virker ret lovende, men Peter Molyneaux er kendt for at overdrive og underlevere.. Jeg er stadig lidt skeptisk overfor hans grandiøse sprog, men det skal nok blive et godt spil, bare ikke så godt som han siger.
Nehat
Niveau 3
 
Indlæg: 216

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 9. mar 2007 18:38

^Den her gang har han da ikke annonceret nogen features han ikke kan leve op til. Hvis du har hørt de interviews der er med ham, så har han 3 store features i Fable2 som han er glad for.. Her til GDC har han kun snakket om den ene, fordi det er den eneste der er helt implementeret indtil videre. Han har ret tydeligt lært af lektien.. På det her tidspunkt i Fable1's udvikling vidste vi sq betydeligt mere end hvad vi gør om Fable2.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Vinterbird » 9. mar 2007 18:44

Buktu skrev:^Den her gang har han da ikke annonceret nogen features han ikke kan leve op til. Hvis du har hørt de interviews der er med ham, så har han 3 store features i Fable2 som han er glad for.. Her til GDC har han kun snakket om den ene, fordi det er den eneste der er helt implementeret indtil videre. Han har ret tydeligt lært af lektien.. På det her tidspunkt i Fable1's udvikling vidste vi sq betydeligt mere end hvad vi gør om Fable2.


Og når i hører de to andre, så vil i se at de to også er meget nede på jorden. Da jeg snakkede med ham, lovede han også at han ville prøve og holde så meget kæft som muligt, for han vil ikke sige noget han ikke kan holde.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Sazs » 9. mar 2007 20:59

Lige efter jeg så den film med hunden, så er det bare et MUST HAVE for mig. Kan godt lide det med følelserne. Jeg ved ikke ret meget om Fable2 men hvis nogle vil fortælle det grundlæggene som de ved om det ville det være rart :) Jeg havde Fable 1 engang, men kan ikke huske særligt meget om det, fordi jeg ikke fik spillet det så meget.

Så hvis en gad at fortælle det grundlæggene (eks: købe huse osv.) om Fable 2

tak på forhånd :)
Senest rettet af Sazs 9. mar 2007 21:12, rettet i alt 1 gang.
Sazs
Niveau 4
 
Indlæg: 658


Indlægaf malcolmzx » 9. mar 2007 21:03

Hvad kan man egentlig i Fable 2 ?? :)
malcolmzx
Niveau 6
 
Indlæg: 1429


Indlægaf Sazs » 9. mar 2007 22:06

Så fik jeg lige set alle de film om Fable 2, og jeg er helt solgt. Det er nok det spil som er bedst lavet indtil videre (når det kommer). Måske er der spil som er sjovere, eller mere spændende, men Fable 2 virker unikt efter hvad der er blevet fortalt af Peter Molyneux. Bare det at man kan starte en familie og købe huse osv. er jo vildt fedt :D

Så dem som bare har en lille smule interesse for spillet, så vil jeg anbefale dem at se de interviews. :P
Sazs
Niveau 4
 
Indlæg: 658


Indlægaf Underdog Dude » 9. mar 2007 22:49

Det 30 min interview der er på gamespot er bare kedeligt though. Mest pga. Peter Molyneux er super nederen at høre på i så lang tid.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf Vinterbird » 9. mar 2007 22:55

Underdog Dude skrev:Det 30 min interview der er på gamespot er bare kedeligt though. Mest pga. Peter Molyneux er super nederen at høre på i så lang tid.


He is not.

Han er da ekstremt interessant at høre på, og snakke med. Jeg sad ihvertfald tryllebundet i de 45 min jeg havde med ham. Men igen, jeg har en svaghed over for briter.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Jibla » 9. mar 2007 22:57

Jeg synes det var et superfedt interview. Molyneux er en spændende person, især fordi han er så lidenskablig omkring de ting han skaber. Han går op i det han laver og det er altid fedt at se personer der gør det.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf HunkyDory » 9. mar 2007 23:05

jeg syntes også at han er en super interresant person. Og taler rigtig godt for sine spil.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Kraft2635 » 10. mar 2007 04:58

Uden at være fræk.

Hvad, er du formand herinde, eller kan du bare godt lide at bestemme hvor folk skal ligge deres indlæg?...

MVH.

Herfra. :roll:
Kraft2635
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf claras » 10. mar 2007 06:48

Alle de ting han snakker om vil jeg se før jeg tror på dem. Til Fable 1 lovede han også guld og grønne skove og da det kom var halvdelen ikke med.

Men jeg glæder mig da helt vildt alligevel :)
Billede
claras
Niveau 4
 
Indlæg: 781


Indlægaf mowdy » 10. mar 2007 07:28

malcolmzx skrev:Hvad kan man egentlig i Fable 2 ?? :)


Du burde nok skrive

Hvad kan man egentlig IKKE i fable 2 :D
//Du er hvad du spiller ;)
mowdy
Niveau 6
 
Indlæg: 1627


Indlægaf Gamemakerman » 10. mar 2007 10:06

Kraft2635 skrev:Uden at være fræk.

Hvad, er du formand herinde, eller kan du bare godt lide at bestemme hvor folk skal ligge deres indlæg?...

MVH.

Herfra. :roll:


Det er fordi at vi gerne vil holde forummet overskueligt og gerne have at vores brugere skal finde deres svar 1 sted i stedet for at vi har et totalt overfyldt forum som brugerne ikke kan finde det de leder på, altså hvis der allerede er lavet en tråd om det samme, så skal den naturligtvis bruges, da vi alle få noget ud af det på den måde :wink:
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster