Xboxlife forum

Cure against vampirism in Oblivion

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Indlægaf Ruffneck » 22. jul 2006 10:46

Jipppppieeee! så er jeg ikke vampyr længere! Og det var super nemt at blivet kureret, jeg downloaded Deepscorn hollow vandrede lidt rundt og fandt et slags alter i " kælderen" og....vupti! så er jeg normal igen.
Dette er den ubetingede nemmeste løsning på vampyr problemet!

Mvh Seb/ Ruff
Ruffneck
Niveau 4
 
Indlæg: 639


Indlægaf ArMaNi-PlAyEr » 1. aug 2006 12:23

hvad downloadet du, jeg er lige blever vampyr
$ Danmark Originale Big Time Bowler $
ArMaNi-PlAyEr
Niveau 6
 
Indlæg: 1329


Indlægaf Nygaard » 1. aug 2006 12:38

Fortsætter livet slet ikke som vampyr? Er der ikke mulighed for at udføre nogle quests osv.??
Byttede spillet væk for et par måneder siden, men køber det igen en af dagene, savner det sgu :) Nåede dog aldrig at blive smittet.
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Indlægaf ArMaNi-PlAyEr » 1. aug 2006 12:40

jeg har downloadet det der ruffneck snakker om, men jeg kommer til en mand som sælger nogen ting, hvad skal jeg købe af ham
$ Danmark Originale Big Time Bowler $
ArMaNi-PlAyEr
Niveau 6
 
Indlæg: 1329


Indlægaf Gamemakerman » 1. aug 2006 12:41

ArMaNi-PlAyEr skrev:hvad downloadet du, jeg er lige blever vampyr


Vile Lair :P

http://www.xboxlife.dk/news/2501
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf ArMaNi-PlAyEr » 1. aug 2006 12:43

jeg har downloadet det, og fælger quest, også kommer jeg til en mand der sælger noget, hvad skal jeg med ham
$ Danmark Originale Big Time Bowler $
ArMaNi-PlAyEr
Niveau 6
 
Indlæg: 1329


Indlægaf Stoffer » 25. feb 2007 18:48

Nu har jeg så lige brugt en weekend på Oblivion :) Og jeg må sku sige at det er et fantastisk fedt og udfordrende spil. Jeg har valgt, som en af de få, at spille som vampyr:) Det er overhovedet ikke umuligt at gøre. bare sørg for at være ude om natten kun, og ellers bare "skippe" dagstimerne. (med mindre du er lvl 1 vampyr, for så kan du gå rundt overalt, indtil der er gået en dag, og så skal du så fråde en uskyldig indbyggers blod)

Jeg har brugt tiden på at gennemføre hele thieves guild og dark brotherhood questene. Og det er nok det fedeste. Som lvl 1 vampyr, har du en skill der gør at du kan se i mørke, og detect life (gør at du kan se alt levende indenfor et bestemt areal). Og den er jo perfekt til Thieves og Dark Brotherhood quests:D

Så jeg vil klart anbefale vampyr sygdommen:)

har 80 oblivion dage played. 70 af dem som vampyr:)
Og har nydt hvert sekund ;)
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf ReVaN » 25. feb 2007 19:05

Jep her naar jeg gaar igang til sommer naar shivering isles udkommer skal jeg ogsaa selv vaere det... lader den flinke herre fra dark brotherhood bide mig naar jeg faar tilbuddet... jeg skal vaere "bladeish" haha vampyr som er vampyrjaeger, for det giver gode penge :D
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Stoffer » 25. feb 2007 20:53

kan man blive vampyrjæger?
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf spif2001 » 25. feb 2007 21:02

StoffeR69 skrev:kan man blive vampyrjæger?

Hæhæ - hvis du jager vampyrer hvad er du så? ;)

SPOILER!














På et tidspunkt kan man komme ind i et selskab, der køber vampire dust til dobbelt pris.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Stoffer » 26. feb 2007 08:37

Nå ja, mente nu mere om man kunne melde sig ind et sted, og så få quests til at nakke nogle vampyrer rundt omkring :)
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Haugboelle » 8. jun 2007 19:06

Er det Wampireism der gør at man ikke kan fast travel ? Er nemlig også blevet vampyr, vidste ikke helt om det var ok til at starte med, men kan se her at det er det bestemt ikke ;) Går udfra at man ikke kan fast travel pga man får sun damage. Hmm render i så bare rundt og klarer cure uden at ku fast travel ?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf spif2001 » 8. jun 2007 19:11

Haugboelle skrev:Er det Wampireism der gør at man ikke kan fast travel ? Er nemlig også blevet vampyr, vidste ikke helt om det var ok til at starte med, men kan se her at det er det bestemt ikke ;) Går udfra at man ikke kan fast travel pga man får sun damage. Hmm render i så bare rundt og klarer cure uden at ku fast travel ?

Når du er vampyr, og IKKE lige har drukket blod, så bliver du nasset om dagen - det har du nok fundet ud af. Man kan ikke lave fast travel når man blivr nasset. Bliver betragtet a la værende i kamp.

Vent indendørs til kl. bliver 20 og du kan fast travel. Pas på du ikke gør det for sent, så du dukker op det andet sted i dagslys. ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Haugboelle » 8. jun 2007 20:49

spif2001 skrev:
Haugboelle skrev:Er det Wampireism der gør at man ikke kan fast travel ? Er nemlig også blevet vampyr, vidste ikke helt om det var ok til at starte med, men kan se her at det er det bestemt ikke ;) Går udfra at man ikke kan fast travel pga man får sun damage. Hmm render i så bare rundt og klarer cure uden at ku fast travel ?

Når du er vampyr, og IKKE lige har drukket blod, så bliver du nasset om dagen - det har du nok fundet ud af. Man kan ikke lave fast travel når man blivr nasset. Bliver betragtet a la værende i kamp.

Vent indendørs til kl. bliver 20 og du kan fast travel. Pas på du ikke gør det for sent, så du dukker op det andet sted i dagslys. ;)


Okay takker. Kan det betale sig at hente Vile Lair, er det bare lige til at blive cured der. Orker sku næsten ikke at sku rundt og finde de grand soul gems...
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Skinke » 8. jun 2007 23:20

Haugboelle skrev:Okay takker. Kan det betale sig at hente Vile Lair, er det bare lige til at blive cured der. Orker sku næsten ikke at sku rundt og finde de grand soul gems...


Hvis du vil have en nem måde til at blive cured på, kan det godt betale sig. I rummet med poolen er der en lille bunke i et hjørne, hvor du kan mine 4 stykker.. Purgeblood Salts, eller noget lignende (er for doven til at starte op og checke). Tag et stykke, hop ned i pølen, Use obelisken i midten af pølen, og du er kureret.

StoffeR69 skrev:Nå ja, mente nu mere om man kunne melde sig ind et sted, og så få quests til at nakke nogle vampyrer rundt omkring :)


Der er en del quests der involverer vampyrer, nogle hvor du skal/kan jagte dem ned. Som spif sagde, er der også et Society dedikeret til at jage vampyrer, som du kan blive inviteret til at joine. Det er vel vagt nok til ikke at være en spoiler. :D
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster