Xboxlife forum

Halo2 leaked..

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Indlægaf Preell » 14. okt 2004 17:05

Teluc skrev:Guardians<< Jup.. men det samme skete jo med Fable! Men fordi det er netop Halo2 så skal folk ha bøde :? ?

Syntes alligevel hans indlæg er dobbeltmoralsk.. man må gerne ha ulovlige spil/film/musik... bare ikke Halo2? jeg syntes da at alle spil bør købes. Det er jo ikke kun bungie der skal leve vidre efter en udgivelse, problemet er bare at folk kan se sig selv i spejlet, og have god samvittighed fordi de køber 1 org. spil hver 3. måned...


Det er jeg sku enig i... Alle andre spil må hentes men når folk snakker HALO så er det ... WOW OMG ,,, WOW WTF.. og alle de ord der nu er. :)
Det er da lidt mærkeligt at lige HALO2 ikke må hentes men alle andre spil?

Giver ikk mening :-({|= =; ](*,) :-({|= =; ](*,) :-({|= =; ](*,)
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Lanto Calrisian » 14. okt 2004 17:05

Jep, Jeg er osse meget modstander af chip i xboxen

Det er jo forfanden en konsul og ikke en PC, Jeg kan virkelig ikke se fordelen i at ha den chippet.
Be yourself !!
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf Preell » 14. okt 2004 17:06

Har skam heller ikk chip. Kan ikke se fordelen andet end man spare penge?
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Preell » 14. okt 2004 17:06

Og det er mere lovligt :D
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Lanto Calrisian » 14. okt 2004 17:09

Jeg er osse imod det angående andre spil og DVD'er og CD'er.

PS : Teluc, jeg har da ikke hørt noget som helst om at Fable skulle være røget ud på nettet. ?
Be yourself !!
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf L1 Solid » 14. okt 2004 17:20

Forresten skulle det være på fransk, og det ville også ødelægge det totalt for mig at få fat i det nu, og så på fransk...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Cowrider » 14. okt 2004 17:26

Neo dk skrev:Jeg er osse imod det angående andre spil og DVD'er og CD'er.

PS : Teluc, jeg har da ikke hørt noget som helst om at Fable skulle være røget ud på nettet. ?



fabel er på nettet..... Det har det været et stykke tid har jeg læst
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Minihippo » 14. okt 2004 17:29

Det er også en del svære og vanskeligere at anskaffe sig ulovlige konsol spil end pc spil.
MINIHIPPO
Minihippo
Niveau 2
 
Indlæg: 187


Indlægaf Zikor4 » 14. okt 2004 17:34

Teluc skrev:
Zikor4 skrev:Ja det ærgelig ærgelig, personligt syntes jeg at Halo 2 er et spil man skal købe, ikke downloade..


Kan du med god samvittighed sige at du ikke har en eneste ulovlig cd hjemme på hylden?
har du ikke et eneste ps/pc spil der er uliovligt?
har du ikke engang haft en Amiga, som du havde flyttekasser med ulovlige spil til?
har du ikke en eneste Mp3 fil på din pc?
er alle dine programmer på din pc lovligt købt?

Hvis du kan svare ja til alt dette så må jeg og 1000 andre tage hatten af for dig!!

Self er det latterligt at downloade spil. Men hvis man ikke selv er fejlfri så er der ingen grund til at være hellig! puds glorien :wink:


Det var så heller ikke det jeg sagde min ven, læs hvad jeg skriver, jeg sagde at personligt syntes jeg man skal købe Halo 2 ikke downloade det.........


EDIT: Tak "the guardians".. :D
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Slane » 14. okt 2004 17:39

Zikor4; Jamen hvorfor lige netop HALO2? Man bør for christ sake ikke downloade nogen spil fra Internettet!!! Når su skriver som du gør, lyder det som om, at alle mulige andre spil godt kan downloades........
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Basse DK » 14. okt 2004 18:04

Halo 2 bliver efter min overbevisning Xboxens største/bedste spil. Selv hvis jeg kunne få det uoriginalt ville jeg købe et originalt eksemplar.

Basse DK
Basse DK
Niveau 4
 
Indlæg: 538


Indlægaf gizmo » 14. okt 2004 18:06

me2
Billede
gizmo
Niveau 4
 
Indlæg: 522
By: næstved


Indlægaf L1 Solid » 14. okt 2004 19:03

Gætter på at Zikor4 ikke synes han vil få den samme spil oplevelse hvis han downloader Halo 2 nu istedt for at købe det her den 11. man går jo også glip af alt bonus matrialet...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Zikor4 » 14. okt 2004 19:29

PRÆCIS The Guardians... Har bestilt LE versionen, og det er der en grund til, 1 jeg vil have den overfede box spillet kommer i, 2 jeg vil have den mega seje DVD der følger med, 3 jeg vil eje spillet fysisk.

Om jeg så downloader andre spil eller andet, iger jeg heller ikke jeg gør, men det var ikke det snakken gik ud på, her snakker vi om Halo 2 leaked... :P
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf L1 Solid » 14. okt 2004 19:50

Sådan har jeg det også selv...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron