Xboxlife forum

S: Helt nyt Splinter Cell og Marvel: Ultimate Alliance

Sæt ting til salg i dette forum.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.
Forummet er udelukkende beregnet til privatsalg.

Indlægaf Frederik H » 13. nov 2006 16:15

Det er en PAL udgave:)
Frederik H
Niveau 6
 
Indlæg: 1864

Brugeravatar
Handelskarakterer:
250
Skriv handelskommentar

Indlægaf Azreal » 13. nov 2006 16:18

yes den her Billede til 263 kroner og 33 øre? :P
Azreal
Niveau 4
 
Indlæg: 429

Brugeravatar
Handelskarakterer:
160
Skriv handelskommentar

Indlægaf Frederik H » 13. nov 2006 16:58

Hvor vil du hen ?
Min udgave er en PAL. Ganske som dem du køber i EB Games og coolshop osv.
263kr er over play-asia som ikke har spillet på lager.
Frederik H
Niveau 6
 
Indlæg: 1864

Brugeravatar
Handelskarakterer:
250
Skriv handelskommentar

Indlægaf Paulo P » 13. nov 2006 17:17

Undskyld jeg blander mig.

Men hvor er det irriterende at se den ene reference til Play-Asia efter den anden. Javist, jeg tror godt de fleste af os er klar over at de har billigere spil, Men det medfører da ikke at vi gider at slippe spillene for deres asiatiske priser. Vi har trods alt betalt moms af vores varer! Og hvis det er så billigt derude, så bestil det dog derude!

Ja, bare et surt opstød.
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar
Handelskarakterer:
251
Skriv handelskommentar

Indlægaf Frederik H » 13. nov 2006 17:19

Paulo P skrev:Undskyld jeg blander mig.

Men hvor er det irriterende at se den ene reference til Play-Asia efter den anden. Javist, jeg tror godt de fleste af os er klar over at de har billigere spil, Men det medfører da ikke at vi gider at slippe spillene for deres asiatiske priser. Vi har trods alt betalt moms af vores varer! Og hvis det er så billigt derude, så bestil det dog derude!

Ja, bare et surt opstød.


Præcis der jeg også ville hen :o
Frederik H
Niveau 6
 
Indlæg: 1864

Brugeravatar
Handelskarakterer:
250
Skriv handelskommentar

Indlægaf Azreal » 13. nov 2006 21:08

få dig et job. istedet for at prøve at importere spil fra asien og sælge dem her til mere end hvad de koster fra ny. længere er den ikke det er en asiatisk udgave som du har købt som du prøve at sælge for mere end hvad den koster fra nyt. hvilket man hurtigt gennemskuer da du fuldstændigt undlader at svare på spørgsmålet og ja en EU version er mere værd en en asiatisk version. prøv at gå ind i EB games og se hvad de vil give for 2 forskellige versioner. det holder simpelthen ikke at prøve at tjene penge på folks uvidenhed. og det som Paulo P siger er 100% rigtigt men du gør præcist det omvendte du prøve sælge asiatiske spil til danske priser.
Azreal
Niveau 4
 
Indlæg: 429

Brugeravatar
Handelskarakterer:
160
Skriv handelskommentar

Indlægaf Tep0y » 13. nov 2006 21:57

*Undskyld jeg blander mig*

Hvis det er tilfældet som Azreal siger, så synes jeg godt nok også det er for lavt at importere spil fra play-asia og sælge dem herinde til omkring 50-100 kr. over normalprisen. Jo vist kan der komme told på, men altså det er sgu da ikke fair at sælge dem til overpris til uvidende forum-brugere. Jeg er godt klar over, at det er den samme version som man kan købe i EB, men stadigvæk er det da ikke iorden at importe spil for derefter at sælge dem efter danske priser.

Desuden er jeg også træt af, at købere prøver at presse prisen med henvisninger til alverdens spilsites hvor man kan få det "über billigt", men fakta er jo at de fleste ikke har dem på lager og man løber risikoen for told..
Billede
Tep0y
Niveau 7
 
Indlæg: 2128

Handelskarakterer:
401
Skriv handelskommentar

Indlægaf Frederik H » 13. nov 2006 22:27

Azreal skrev:få dig et job. istedet for at prøve at importere spil fra asien og sælge dem her til mere end hvad de koster fra ny. længere er den ikke det er en asiatisk udgave som du har købt som du prøve at sælge for mere end hvad den koster fra nyt. hvilket man hurtigt gennemskuer da du fuldstændigt undlader at svare på spørgsmålet og ja en EU version er mere værd en en asiatisk version. prøv at gå ind i EB games og se hvad de vil give for 2 forskellige versioner. det holder simpelthen ikke at prøve at tjene penge på folks uvidenhed. og det som Paulo P siger er 100% rigtigt men du gør præcist det omvendte du prøve sælge asiatiske spil til danske priser.


Få mig et job? Tag dig dog sammen. Mit skide spil er købt hos coolshop. Hvor langt vil du trække den? Mit spil er en pal udgave som jeg forhelvede har skrevet?! Dem man køber hos play-asia er ntsc som ikke er regionslåste!! Tag dig dog sammen og sæt dig ind i tingene inden du poster :shock: :x
Bare fordi jeg ikke vil sælge min en uge gamle toptitel til dig for 280kr, tag dig sammen.
Du virkede som en fin person da jeg handlede med dig sidst, men man kan sgu lige pludselig se hvor højrøvede og bedrevidende folk bliver, når de kommer bag en skærm.
Prisen for dig er hermed blevet 500kr, mens det for alle andre gælder HBO 300
Frederik H
Niveau 6
 
Indlæg: 1864

Brugeravatar
Handelskarakterer:
250
Skriv handelskommentar

Indlægaf Azreal » 13. nov 2006 22:52

det havde ik noget med om du vil sælge til den pris eller ej at gøre. hvis du selv satte dig ind i det ville du kunne se at play asias version af marvel også er PAL. det bliver man ik meget klogere af da PAL er er vidt begreb. derfor lød det til du undgik spørgsmålet og netop de 2 spil du sælger er regionsfri. det har meget at sige hvis man skal sælge sine spil videre hvilken version man har da f.eks eb games giver mindre for udlandske versioner, som f.eks den play asia sælger.
men køber af splinter cell må jo vide om det var en EU PAL han fik eller ej.

og nu du er igang med din namecalling så er du da velkommen til at kigge forbi og fortsætte det da jeg sidder her og gemmer mig bag min skærm.
Azreal
Niveau 4
 
Indlæg: 429

Brugeravatar
Handelskarakterer:
160
Skriv handelskommentar

Indlægaf Frederik H » 14. nov 2006 00:21

Begge spil er solgt..

Azreal skrev:det havde ik noget med om du vil sælge til den pris eller ej at gøre. hvis du selv satte dig ind i det ville du kunne se at play asias version af marvel også er PAL. det bliver man ik meget klogere af da PAL er er vidt begreb. derfor lød det til du undgik spørgsmålet og netop de 2 spil du sælger er regionsfri. det har meget at sige hvis man skal sælge sine spil videre hvilken version man har da f.eks eb games giver mindre for udlandske versioner, som f.eks den play asia sælger.
men køber af splinter cell må jo vide om det var en EU PAL han fik eller ej.

og nu du er igang med din namecalling så er du da velkommen til at kigge forbi og fortsætte det da jeg sidder her og gemmer mig bag min skærm.

Ah, havde ikke bidt mærke i at play-asias version også var pal, men det kan jeg jo se på billedet når jeg forstørrer det.
Ang. Splinter Cell er denne titel NTSC. Har lige skrevet til køber om han er tilfreds med det, ellers tilbyder jeg afslag af prisen. Men mit Marvel er nu godt nok købt hos coolshop. Og så er det vist slut med krydsforhør.
Du må undskylde mit sure opstød.
Synes sgu bare det er at synke lavt at begynde en lille efterforskning for at tilfredsstille dig selv og din lille indre sherlook holmes, og endda endvidere ødelægge min salgstråd.
Spillet er stadig til salg.
Frederik H
Niveau 6
 
Indlæg: 1864

Brugeravatar
Handelskarakterer:
250
Skriv handelskommentar

Indlægaf cavi » 14. nov 2006 02:46

folk ka jo bare la vær at købe, den kloge narer altid den mindre kloge ;)
......jeg har den der hjemme !!
cavi
Niveau 1
 
Indlæg: 80

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf Frederik H » 14. nov 2006 09:38

Begge spil er hermed solgt.
Frederik H
Niveau 6
 
Indlæg: 1864

Brugeravatar
Handelskarakterer:
250
Skriv handelskommentar

Foregående

Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster