Xboxlife forum

GoW Video!

Diskussion om third-person action spil her.

GoW Video!

Indlægaf Agrolyte » 2. okt 2006 18:34

Jep - i kan nu se en 8 minutters lang demo-video af Gears of War. Videoen er fra X06 messen, og hvis i ikke har lyst til at opleve Gears of War før i spiller det selv, så skal i nok gå udenom denne video - dvs. at der er SPOILER WARNING hvis i trykker på linket.

God fornøjelse gutter! Det ser klasse ud 8)

Gears of War 8 minutters video
Senest rettet af Agrolyte 2. okt 2006 18:39, rettet i alt 1 gang.
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Indlægaf Rechain » 2. okt 2006 18:36

Er dén fra X05 messen :shock: øhh...hehe :P du mener vist X06...
Glæder mig selv rigtig meget til spillet og har set video'en...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Agrolyte » 2. okt 2006 18:38

heh.. ups... selvfølgelig fra x06 messen :-)
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Indlægaf vat69 » 2. okt 2006 19:24

ved 58 sec går mit i stå har prøvet på at se den mange gange siden den blev lagt på ign men det virker ikke

andre der har det samme problem
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf Raider » 2. okt 2006 19:28

vat69 skrev:ved 58 sec går mit i stå har prøvet på at se den mange gange siden den blev lagt på ign men det virker ikke

andre der har det samme problem

Samme problem her. Bugger.
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


Indlægaf vat69 » 2. okt 2006 19:28

det så sur røv man :cry: :cry: :cry:
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf malcolmzx » 2. okt 2006 19:32

Æv samme her :(
malcolmzx
Niveau 6
 
Indlæg: 1429


Indlægaf HunkyDory » 2. okt 2006 19:35

Min den stopper ikke ved 58sec.

Og ja, det virker lovende det her spil. Men jeg er på samme tid lidt skeptisk overfor det, så jeg har valgt ikke at bestille det, før jeg får set nogle reviews og nogle hands on meninger herinde fra.


EDIT:

Den stopper til gengæld ved 1:55 :/
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Bummerten » 30. okt 2006 00:38

Fandt lige denne trailer:

http://xboxyde.com/stream_3272_en.html

Den er mega fed, fordi den ikke er som de tidligere trailer. Istedet for action, er den mere rolig :D. Dejligt!

Er træt af det der:
"Give them hell!" - ARRRGGGHHH!! Bang bang. Boom osv.
Billede
Bummerten
Niveau 7
 
Indlæg: 2480


Indlægaf HunkyDory » 30. okt 2006 10:07

Her er den samme omtalte video for dem der ikke kan se den på det tidligere posted link.

http://xboxyde.com/stream_3260_en.html

Havde personligt ikke set den før, og jeg må indrømme det har sat mine forventninger op en del. Men jeg køber det stadig ikke på dagen. Venter på reviews, og feedback fra jer.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Niki Lauda DK » 30. okt 2006 10:15

Jeg har en 2mbit forbindelse men jeg kan aldrig streame uden at bufferen bliver tømt ret hurtigt og skal vente alt for meget og får derfor ikke set videoerne færdige. Burde det ikke være godt nok med en 2mbit eller skal man højere op før det kører optimalt?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf Hr Lindberg » 30. okt 2006 10:56

Nogen der ved hvilket spundtrack der bliver brugt i traileren som Bummerten linker til?


StreetRacer DK> jeg har selv en 2mbit forbindelse og jeg blev også irreteret over at filmen hele tiden buffer, men jeg pausede bare filmen og lavede noget andet i små 10 min. og så kunne jeg se hele filmen uden pauser :)

Og den trailer gør ikke spændingen mindre... kan næsten ikke vente til at det skal prøves... :D
Hr Lindberg
Niveau 4
 
Indlæg: 521


Indlægaf ThePatriot » 31. okt 2006 10:46

Tjek gametrailers.com de har 10 multiplayervideoer.
Billede
ThePatriot
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf cavi » 31. okt 2006 12:55

ville bare lige blære mig med at jeg her i weekenden har prøvet at spille GOW både single og co-op, og det er FAN FUCKING TASTISK !!!

Det kører helt vildt godt selv om man spiller co-op på EN maskine, tør slet ikke tænke på hvor vild online delen bliver..men det lever op til alle forventningerne...og så lidt mere...styring mm. er som det skal være...
......jeg har den der hjemme !!
cavi
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Indlægaf Tbigum » 31. okt 2006 13:08

StreetRacer DK skrev:Jeg har en 2mbit forbindelse men jeg kan aldrig streame uden at bufferen bliver tømt ret hurtigt og skal vente alt for meget og får derfor ikke set videoerne færdige. Burde det ikke være godt nok med en 2mbit eller skal man højere op før det kører optimalt?


Du skal op i en 3mbit helst en 4mbit forbindelse før det kører ordentlig, den her video kører lige på grænsen af hvad en 2mbit forbindelse kan klare.

Et groft regnestykke: 124mb/10min = 13mb pr. min. ved en perfekt forbindelse med 2mbit, kører den med ca. 250kbyt i sek. altså 15mb. i min.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Næste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron