Xboxlife forum

Splinter Cell : Det flotteste spil...

Diskussion om third-person action spil her.

Splinter Cell : Det flotteste spil...

Indlægaf HunkyDory » 20. okt 2006 17:35

Ja, jeg er virkeligt imponeret over dette spil. Der er det mest komplette spil jeg længe har spillet.
For at nævne nogle ting:

1. Den måde fjender og andet kravl opfører sig på er helt eminent. De hoster, klør sig, snakker med hinanden. På samme tid virker de langt hen af vejene kloge når man angriber dem. Og virker taktiske i deres beslutninger om hvor de gemmer sig, og hvor de vil lave modangreb fra.

2. Grafikken og udseende. Ja, DA har det flotteste grafik til 360eren indtil videre, imo. Overfladerne ligner det de forestiller: en dør af træ, ligner en dør af træ osv. Lyset er flot, og realistisk. Udsynet er stort, og banerne virker enormt store og frie. Tag for eksempel shanghain banen, og kig ud over byen, det ser simpelthen smukt ud.

3. Gameplay. Helt genialt også. Man føler virkelig at man sniger sig afsted, og man mærker suset ved at liste sig ind på en fjende og stikke ham ihjel, eller tag ham i kvælertag, og spørge ham ud. På samme tid er det en ren fornøjelse at tage dem og smide dem ud over tage mm. :)

Jeg kunne blive ved, med hvor gribende historien er, og hvor sindsygt langtidsholdbart det er, men stopper her. Og venter spændt på at høre om i er enige! ;)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf ThaPrince » 20. okt 2006 18:03

Er totalt enig. Har godt nok ikke spillet særlig mange 360 spil da jeg er ny på banen. Men helt igennem et fortræffeligt spil. Helt efter min smag. Grafikken er en WOW oplevelse .

Den her weekend bliver med meget lidt søvn . Hehe
ThaPrince
Niveau 4
 
Indlæg: 434


Indlægaf Thorpedo29 » 20. okt 2006 18:04

Grrrrr.... hader coolshop mere og mere... Det lyder godt nok fedt, har i fået spillet noget MP? Hvordan er de forskellige modes og kører det uden lag?
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Indlægaf HunkyDory » 20. okt 2006 18:14

Jeg har ikke spillet multiplayer endnu, da jeg ikke kan slippe singleplayerdelen. :)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf I Jub Jub I » 20. okt 2006 18:23

Cod 3 er også sindsygt!

Både AI´en, og grafikken
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Indlægaf HunkyDory » 20. okt 2006 18:52

Jeg har nu prøvet multiplayer på xboxlive, og det kører der ud af ubeklageligt. Og man åbner banerne desto flere man gennemføre.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Chief DK » 20. okt 2006 18:57

Ja, det spil er da for genialt!

Det er da det bedste spil til 360 nogensinde! 10/10 :D

IMO self. :wink:
Senest rettet af Chief DK 20. okt 2006 19:00, rettet i alt 1 gang.
Finished the fight!
Chief DK
Niveau 4
 
Indlæg: 618


Indlægaf Dr_Gonzo » 20. okt 2006 19:00

I Jub Jub I skrev:Cod 3 er også sindsygt!

Både AI´en, og grafikken



Hvordan kan du vide det. fordi du har prøvet det, eller fordi du tror på alt det BS udviklerne har udtalt?

Ellers er jeg sq også enig. SC:DA er det bedste singleplayer spil der endnu er udkommet!
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Indlægaf Sp4 » 20. okt 2006 19:04

Dr_Gonzo skrev:
I Jub Jub I skrev:Cod 3 er også sindsygt!

Både AI´en, og grafikken



Hvordan kan du vide det. fordi du har prøvet det, eller fordi du tror på alt det BS udviklerne har udtalt?

Ellers er jeg sq også enig. SC:DA er det bedste singleplayer spil der endnu er udkommet!


Han har åbenbart prøvet det i Stockholm mener jeg, med GR. Han har lavet et emne om det.
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Crueltylizer » 20. okt 2006 20:27

Vil give jer / dig ret i det meste.

Dog er jeg op til flere gange stødt ind i ting der irritere mig. Går du f.eks. for tæt op ad en søjle er der en stor chance for at du sidder fast i den + du kan sidde fast i diverse andre ting der ligger rundt omkring. Ikke lige det bedste :P Især ikke hvis det er 10 min siden du sidst har gemt spillet..

Udover det synes jeg grafikken har fået en flot opgradering fra det sidste SC, men jeg er meget skuffet over ragdoll'en + at de ikke har collision med hinanden så istedet for at ligge sig oven i hinanden falder de igennem hinanden. Og vi ved jo alle at Xbox 360'en sagtens kan klare at stacke dem oven på hinanden..

Udover det synes jeg rigtig godt om spillet. Har kun prøvet demoen af multiplayer da jeg har siddet fanget i Singleplayer delen det meste af dagen :)

Men hvis nogen er frisk på noget MP så må de jo lige give lyd fra sig :)
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf HunkyDory » 20. okt 2006 20:32

Jeg har endnu ikke stødt på fejl af den kaliber. Jeg syntes enda at jeg stackede 3-4 lig oven på hinanden, men det var lidt mørkt, så det kan være jeg tager fejl.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Rechain » 20. okt 2006 20:39

Glæder mig til at game dét :) får dog først købt dét til december pga. pengemangel :(
Men er fuldt ud tilfreds med den karakter og anmeldelse det har fået på GameSpot (8.5)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Sp4 » 20. okt 2006 20:45

Rechain skrev:Glæder mig til at game dét :) får dog først købt dét til december pga. pengemangel :(
Men er fuldt ud tilfreds med den karakter og anmeldelse det har fået på GameSpot (8.5)

/Rechain


Hvordan kan du vurdere om den er passende uden at have prøvet spillet? :?

Eller skal det forståes på den måde, at du er tilfreds med anmeldelserne af spillet og derfor er du sikker på at du kan købe spillet uden at være urolig for om spillet er godt eller dårligt?
______

Jeg er enig i alt der er blevet nævnt i denne tråd. Er virkelig imponeret over gameplay, grafik og lyd. Det var en fantastisk følelse man fik når man bevægede sig gennem luftkanalerne i fængslet hvor lyden af oprøret blev virkelig forvrænget i luftkanalerne.
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Gautama » 20. okt 2006 20:57

Jeg må indrømme at jeg er meget skuffet over MP. De har taget alle de fede elementer der gjorde PT til et genialt MP spil ud og gjort det mainstream og enda lidt kedeligt... Men banerne er rigtigt flotte...
Haste makes no speed
Gautama
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Indlægaf cavi » 20. okt 2006 23:14

er der nogen der kan hitte ud af den der firkant hvor man skal sætte nogle tal ind ???

det er den der kommer lige efter luxuxlinerbanen..
......jeg har den der hjemme !!
cavi
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Næste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron