Xboxlife forum

Just Cause

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Marddos » 2. okt 2006 17:18

Må jeg få en begrundelse :)
Marddos
Niveau 7
 
Indlæg: 3241
By: Slagelse


Indlægaf Vultures » 2. okt 2006 17:20

Marddos skrev:Okotta --> Det er fordi, at jeg ikke rigtig interesserer mig for andre end de spil, men jeg ville så også gerne have et spil der holder i et stykke tid. De to spil holder vist ikke i særlig lang tid, men alligevel står valget mellem dem, da jeg ikke rigtig ser andre der fanger min interesse.
Er der ikke noget med at Dead Rising kan gennemføres på et par timer?


Dead Rising har høj genspillelsesværdig! Meget høj!
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf RiLLeNXD » 2. okt 2006 17:22

jeg skal helt sikkert have Just cause. Bare at området er så gevældigt stort, og der er så mange ting man kan gøre i det, er nok til at jeg køber det..
Killlllllll to win!!!!!
RiLLeNXD
Niveau 7
 
Indlæg: 3441


Indlægaf ReneG » 2. okt 2006 17:24

Vil nu også meget hellere have Dead Rising, har også selv Just Cause, men syntes nu at Dead R. er langt bedre, der er masser af ting at udforske i Willamette ;).. Men Just cause er nu også et ok spil..
Og Dead rising kan godt gennemføres på et par timer, men så er man vist også rimelig hardcore og får nok heller ik "the True Ending"
Billede
ReneG
Niveau 6
 
Indlæg: 1644


Indlægaf Frederik H » 2. okt 2006 19:51

ReneG skrev:Vil nu også meget hellere have Dead Rising, har også selv Just Cause, men syntes nu at Dead R. er langt bedre, der er masser af ting at udforske i Willamette ;).. Men Just cause er nu også et ok spil..
Og Dead rising kan godt gennemføres på et par timer, men så er man vist også rimelig hardcore og får nok heller ik "the True Ending"


Man kan ikke gennemføre dead rising hurtigere end andre. Det tager den tid det tager. Klart det bedste spil til xboxen indtil videre imo.
Frederik H
Niveau 6
 
Indlæg: 1864

Brugeravatar

Indlægaf Danny Beyer » 3. okt 2006 13:38

Jeg gennemførte Godfather på Xbox1. Jeg synes det var fedt men ikke et jeg investerer i til 360 af åbenlyse årsager :)
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Indlægaf ReneG » 3. okt 2006 14:28

Frederik H skrev:
ReneG skrev:Vil nu også meget hellere have Dead Rising, har også selv Just Cause, men syntes nu at Dead R. er langt bedre, der er masser af ting at udforske i Willamette ;).. Men Just cause er nu også et ok spil..
Og Dead rising kan godt gennemføres på et par timer, men så er man vist også rimelig hardcore og får nok heller ik "the True Ending"


Man kan ikke gennemføre dead rising hurtigere end andre. Det tager den tid det tager. Klart det bedste spil til xboxen indtil videre imo.


Syntes også selv at det spil styrer for hårdt.. Fik lige min mand på level 50 idag.. :) Er oppe på 660 points i det spil, så der er til mange timer endnu..

Fik også startet lidt mere i Just Cause, og er rimelig imponeret over grafikken i det, det er sgu også et meget sjovt spil. Men kan godt fornemme at det bliver lidt ensformigt..
ReneG
Niveau 6
 
Indlæg: 1644


Lyd

Indlægaf kramer » 4. okt 2006 17:04

I forbindelse med købet af xbox'en købte jeg også Just Cause. Jeg synes det er okay fedt, men hver gang der er en "film" sekvens, så lagger/hakker lyden.

Er der andre der har det problem eller har det måske noget med xbox'ens indstillinger at gøre?
kramer
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Lyd

Indlægaf Revorge » 4. okt 2006 18:22

kramer skrev:I forbindelse med købet af xbox'en købte jeg også Just Cause. Jeg synes det er okay fedt, men hver gang der er en "film" sekvens, så lagger/hakker lyden.

Er der andre der har det problem eller har det måske noget med xbox'ens indstillinger at gøre?


Prøv med pal60
Billede
Revorge
Niveau 7
 
Indlæg: 2209
By: Odense


Foregående

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster