Xboxlife forum

Xbox Series X / Holiday 2020

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lord Beef Jerky » 16. nov 2020 17:49

Jeg har spillet en del Jedi: Fallen Order, Call of Duty: Black Ops Cold War og lidt Day of the Tentacle, og mon søn hr spillet en masse Minecraft - har ikke haft et eneste issue endnu.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niculla2 » 16. nov 2020 18:04

Ser også ud til PS5 har en del fejl og glitches i flere spil, problemer med databasen osv. Sådan er en konsol-launch nok bare desværre.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Adampantic » 16. nov 2020 18:41

Lord Beef Jerky skrev:Jeg har spillet en del Jedi: Fallen Order, Call of Duty: Black Ops Cold War og lidt Day of the Tentacle, og mon søn hr spillet en masse Minecraft - har ikke haft et eneste issue endnu.



Kan CoD anbefales? Jeg var ikk specielt fan af Modern Warfare sidste år. Men stor fan af WWII.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lord Beef Jerky » 16. nov 2020 19:59

Adampantic skrev:
Lord Beef Jerky skrev:Jeg har spillet en del Jedi: Fallen Order, Call of Duty: Black Ops Cold War og lidt Day of the Tentacle, og mon søn hr spillet en masse Minecraft - har ikke haft et eneste issue endnu.



Kan CoD anbefales? Jeg var ikk specielt fan af Modern Warfare sidste år. Men stor fan af WWII.


Jeg har ikke spillet Modern Warfare, så det sammenligningsgrundlag har jeg ikke, men jeg var glad for WWII og Black Ops 3, og føler at dette er på niveau med dem. Det mangler lidt sjov i form af f.eks. det preplay område WWII havde eller bare ekstra våben og camos, man kan tjene op til som førhen. Men multiplayer-banerne er godt varierede, og det eneste der føles en anelse OP indtil videre er shotguns, som de færreste alligevel bruger. Og så har campaign-delen for engang skyld en ret fed historie med diverse valg og puzzles undervejs.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 17. nov 2020 01:26

Morten Skou skrev:
Jake242 skrev:Jeg har haft lidt crashes og en enkelt total shutdown hvor Series bare slukkede og joypadded så stod og blinkede da det ikke kunne få kontakt. ikke noget jeg har oplevet på min One X


Jeg mistede ca. en times savegame i Assassins Creed... tilsyneladende fordi min Xbox valgte at slukke selv ned pga. inaktivitet... og så har jeg oplevet at AC er frosset en enkelt gang.

Jeg har endnu til gode at prøve at selve Xboxen crasher.



2 chrashes mere i aften på 3 timers spil. Den ene gang var jeg online i en 3 mod 3 i 2k21, nummer to var i single player også i 2k21

Er der andre der spiller 2k21 og har oplevet lignende i det spil?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 17. nov 2020 08:07

Niculla2 skrev:Ser også ud til PS5 har en del fejl og glitches i flere spil, problemer med databasen osv. Sådan er en konsol-launch nok bare desværre.


Jeps, det er desværre altid dem der køber konsollerne på dag 1, der bliver spist af med de dårligste konsoller og alle problemerne. Venter man lige et par måneder, så er de typisk også faldet lidt i pris + hardwaren er blevet bedre. :lol:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Adampantic » 17. nov 2020 08:07

Lord Beef Jerky skrev:
Adampantic skrev:
Lord Beef Jerky skrev:Jeg har spillet en del Jedi: Fallen Order, Call of Duty: Black Ops Cold War og lidt Day of the Tentacle, og mon søn hr spillet en masse Minecraft - har ikke haft et eneste issue endnu.



Kan CoD anbefales? Jeg var ikk specielt fan af Modern Warfare sidste år. Men stor fan af WWII.


Jeg har ikke spillet Modern Warfare, så det sammenligningsgrundlag har jeg ikke, men jeg var glad for WWII og Black Ops 3, og føler at dette er på niveau med dem. Det mangler lidt sjov i form af f.eks. det preplay område WWII havde eller bare ekstra våben og camos, man kan tjene op til som førhen. Men multiplayer-banerne er godt varierede, og det eneste der føles en anelse OP indtil videre er shotguns, som de færreste alligevel bruger. Og så har campaign-delen for engang skyld en ret fed historie med diverse valg og puzzles undervejs.



Det kunne da være det skulle prøves så. Har vidst aldrig forsøgt mig med Black OPS.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf CaptainKicker » 17. nov 2020 10:04

Adampantic skrev:
Lord Beef Jerky skrev:Jeg har spillet en del Jedi: Fallen Order, Call of Duty: Black Ops Cold War og lidt Day of the Tentacle, og mon søn hr spillet en masse Minecraft - har ikke haft et eneste issue endnu.



Kan CoD anbefales? Jeg var ikk specielt fan af Modern Warfare sidste år. Men stor fan af WWII.


Altså, Black Ops har taget mange af de gode idéer fra MW men føles ellers som et klassisk Boots on Ground-spil.

Jeg har i hvert fald været hooked siden fredag. Lvl 50 online, gennemført spillet på Realism. Kanonspil. SP er rigtig god og har en meget spændende historie som giver minder til BO1. Kan stærkt anbefales hvis man er til klassisk COD.

Eneste minus er 8 maps online - men det gør ikke så meget når maps er suveræne og ikke nær så store som i MW.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Adampantic » 17. nov 2020 10:13

CaptainKicker skrev:
Adampantic skrev:
Lord Beef Jerky skrev:Jeg har spillet en del Jedi: Fallen Order, Call of Duty: Black Ops Cold War og lidt Day of the Tentacle, og mon søn hr spillet en masse Minecraft - har ikke haft et eneste issue endnu.



Kan CoD anbefales? Jeg var ikk specielt fan af Modern Warfare sidste år. Men stor fan af WWII.


Altså, Black Ops har taget mange af de gode idéer fra MW men føles ellers som et klassisk Boots on Ground-spil.

Jeg har i hvert fald været hooked siden fredag. Lvl 50 online, gennemført spillet på Realism. Kanonspil. SP er rigtig god og har en meget spændende historie som giver minder til BO1. Kan stærkt anbefales hvis man er til klassisk COD.

Eneste minus er 8 maps online - men det gør ikke så meget når maps er suveræne og ikke nær så store som i MW.



Gracias. Det må næsten prøves så :D
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf theoneandonlybavi » 18. nov 2020 11:33

Microsoft annoncerede i sommers, at B&O ville komme med noget luksus-lyd til X|S. Jeg synes der har været larmende tavshed siden. Nærmest grænsende til det alarmerende. :(

Er der nogen herinde, som ved noget om hvornår vi kan forvente noget lækkert til øregangen?
theoneandonlybavi
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Viborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 18. nov 2020 15:17

Jeg tænker B&O går konkurs før der kommer noget til Series X/S - jeg syntes de faldt ud af luksus segmentet da de begyndte at levere højtaler systemee til Ford. Så kan det godt være det er pris forskel i et B&O til Audi A8 i forhold til den i en Ford Fiesta... but still - de har devalueret deres brand value for vildt!
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Adampantic » 18. nov 2020 16:29

Nogen der kan fortælle hvorfor der er pris forskel på de samme spil? Eksempelvis Cyberpunk står til 449 (på æsken står der Xbox one og Xbox Series X) - mens en anden hvor det samme står på koster 599? Gør sig gældende ved næsten alle de nye titler.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster