Xboxlife forum

Mini-anmeldelser af spil (Series X/S)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Mini-anmeldelser af spil (Series X/S)

Indlægaf Niki Lauda DK » 16. nov 2020 21:12

Her tænker jeg at vi kan smide et par ord ind omkring de gamle favoritspil som vi får afprøvet på de nye konsoller og på den måde få et samlet overblik over hvilke spil der måske skulle prøves igen.


Jeg har i dag testet diverse bilspil på Series X med rat og pedaler og har valgt at give en karakter ud fra hvor stor en genspilningsglæde de gav mig samlet set:


Project Cars 2: Framerates er klart den største forbedring og det frisker spillet op. Ingen bugs i min test og UDP virkede med det samme. Der er stadig ikke de bedste skyggeeffekter og det ser meget kantet ud i overgangene fra lys til skygge. Bilerne skrider stadig meget nemt ud 6/10

Horizon 4: Visuelt og framerate-forbedret grundet opdateringen. Det kører godt og ser fantastisk ud, men det er ikke som at spille en ny version af spillet og jeg kedede mig hurtigt. UDP virker ikke med opdateringen 5/10

Forza Motorsport 7: Ser godt ud og kører godt. Fremragende eksempel på hvad Series X kan. Kørte hele 3 omgange på Nordschleife i samme bil fordi det føltes for godt til at nøjes med en enkelt. UDP virker som det skal 8/10

Dirt 4: Ingen mærkbar forskel udover stabile frames og måske lidt bedre visuel oplevelse. Faldt hurtigt til jorden 5/10

Dirt Rally 2.0: Kører godt og ser godt ud. Jeg var ikke helt tilfreds på Xbox One X, men nu er det på sin rette hylde og jeg skal helt sikkert igang med noget rally igen: 9/10

F1 2019: Jeg er ikke den store F1 fan, men blev alligevel lidt bidt af denne test. Flot spil og intet at sætte en finger på udover de skrigende motorer. UDP virkede 8/10

Assetto Corsa: Jeg fik mig da lige noget af en overraskelse her. Her er tale om et spil der i den grad er genfødt på Xbox. Grafikken er aldrende, men med Series X's fulde udnyttelse af spillets potentiale og den suverænt bedste fysikmodel i et Xbox-spil (bortset fra Assetto Corsa Competizione), ja så er det vist dagens store genspilningsvinder 10/10


Håber folk vil byde ind med nogle spil 8)
Senest rettet af Niki Lauda DK 19. nov 2020 09:46, rettet i alt 1 gang.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2

Re: Mini-anmeldelser af spil (Series X/S)

Indlægaf Jake242 » 16. nov 2020 21:31

Tak for tests :D

Et hurtigt spørgsmål, hvad er UDP?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+1

Re: Mini-anmeldelser af spil (Series X/S)

Indlægaf Niki Lauda DK » 16. nov 2020 22:14

Kort fortalt, så er det, det som gør det muligt for spil at sende telemetridata til tablets og telefoner via WiFi, så man kan bruge apps til at vise speedometer, gear, brændstof, omgangstider osv.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron