Lasborg skrev:Jeg er helt enig, selve maskinen burde ikke være flaskehals, og med en 1GBit forbindelse køre jeg raskt væk 850 MBit/s i en speedtest på en pc. Og hvis Xboxens egen netværkstest siger 650, så burde den jo minimum kunne køre den hastighed. Så jeg tænker at det er serveren der bare ikke kører hurtigere. men når man se noget som denne reddit post så bliver man da lidt misundelig.
Lord Beef Jerky skrev:For mig er download-hastighederne det samme som på One X - med én undtagelse. Jeg hentede Minecraft ned på 3 sekunder. Jeg forstår ikke helt, hvordan det kan lade sig gøre, så hvis I har en forklaring, så er jeg lutter øre =)
hackNICE1112@ skrev:Efter jeg har fået den nye XSX så er min Download hastighed også blive meget hurtig normalt download jeg mellem 40-60mbit/s nu er det mellem 180-260mbit/s hvorfor hved jeg ikke:-D
Jake242 skrev:hackNICE1112@ skrev:Efter jeg har fået den nye XSX så er min Download hastighed også blive meget hurtig normalt download jeg mellem 40-60mbit/s nu er det mellem 180-260mbit/s hvorfor hved jeg ikke:-D
Hvilken linie betaler du for?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster