Xboxlife forum

Xbox Series X / Holiday 2020

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niki Lauda DK » 11. nov 2020 15:52

Så har jeg afhentet min. Og i forhold til pladsen, Jake242, så er det stadigvæk en meget lav pris for en maskine med de specs sammenlignet med en pc. Og man kan altid udvide til 2tb, hvilket stadigvæk er en okay pris samlet set. Der kommer jo også titler som kun kan køre på S/X som gør at det ikke længere er det samne som en Xbox One X.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 11. nov 2020 16:07

Niki Lauda DK skrev:Så har jeg afhentet min. Og i forhold til pladsen, Jake242, så er det stadigvæk en meget lav pris for en maskine med de specs sammenlignet med en pc. Og man kan altid udvide til 2tb, hvilket stadigvæk er en okay pris samlet set. Der kommer jo også titler som kun kan køre på S/X som gør at det ikke længere er det samne som en Xbox One X.


Lad mig nu bare været skuffet :lol:
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niki Lauda DK » 11. nov 2020 16:11

Ja det hører med når man ældes :lol:
Har du afprøvet FH4?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 11. nov 2020 16:14

Niki Lauda DK skrev:Ja det hører med når man ældes :lol:
Har du afprøvet FH4?


Ja men jeg kunne ikke rigtigt mærke forskel... alderen igen. Det kører dog fra en ekstern SSD hdd men ved ikke om det har noget at sige? updaten ligger på series x
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Viv3ify » 11. nov 2020 16:14

Nu har jeg været nede i Elgiganten i dag, og på trods af Ekstrabladets artikel, så har dem i butikken intet hørt overhovedet. De siger min først kommer den 10 December, på trods af jeg var 2 mand i butikken til at bestille på release (all acess). Jeg har intet information modtaget, udover en mail i går om at der ville gå et par dage. Så den besked i ekstra bladet holder vidst ingen steder.

Kan egenligt godt vente på konsollen, er bare ret så irriteret over manglende information om hvornår jeg kan forvente min ordre. :cry:
Viv3ify
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: Amager


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 11. nov 2020 16:17

Viv3ify skrev:Nu har jeg været nede i Elgiganten i dag, og på trods af Ekstrabladets artikel, så har dem i butikken intet hørt overhovedet. De siger min først kommer den 10 December, på trods af jeg var 2 mand i butikken til at bestille på release (all acess). Jeg har intet information modtaget, udover en mail i går om at der ville gå et par dage. Så den besked i ekstra bladet holder vidst ingen steder.

Kan egenligt godt vente på konsollen, er bare ret så irriteret over manglende information om hvornår jeg kan forvente min ordre. :cry:


Så får du vel i det mindste en godtgørelse på 500 kr?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Viv3ify » 11. nov 2020 16:26

Jake242 skrev:
Viv3ify skrev:Nu har jeg været nede i Elgiganten i dag, og på trods af Ekstrabladets artikel, så har dem i butikken intet hørt overhovedet. De siger min først kommer den 10 December, på trods af jeg var 2 mand i butikken til at bestille på release (all acess). Jeg har intet information modtaget, udover en mail i går om at der ville gå et par dage. Så den besked i ekstra bladet holder vidst ingen steder.

Kan egenligt godt vente på konsollen, er bare ret så irriteret over manglende information om hvornår jeg kan forvente min ordre. :cry:


Så får du vel i det mindste en godtgørelse på 500 kr?


Har lige snakket med kundeservice og de siger der kommer en godtgørelse, dog kunne han ikke love havd dette ville være. Men tænker 500 kroner nok er det rigtige svar. Jeg er desværre en af de heldige der skal vente til 10 December. Priser mig nu lykkelig, på andres beskotninger, at der ikke er de store exclusives på launc.

Edit: Min kammerat som bestilte efter mig i samme butik (Min kvittering er også kommet med tidligere tid end hans) fik af vide at hans konsol kommer i denne uge med en levering... Jeg begynder at tro at de intet ved derinde. :(
Senest rettet af Viv3ify 11. nov 2020 16:32, rettet i alt 1 gang.
Viv3ify
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: Amager


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf fatbass » 11. nov 2020 16:27

kom igennem til deres kundeservice på telefonen, og fik at vide han sad med en liste hvor min stod med en kommentar mindre forsinkelse, han ville lige høre en overordnet hvad det præcis betød, og det betød et par dage, så det ville komme i denne uge, tror desværre bare ikke rigtig på dem mere :-/
Billede
fatbass
Niveau 4
 
Indlæg: 320


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Slimjay DK » 11. nov 2020 16:42

Niki Lauda DK skrev:Så har jeg afhentet min. Og i forhold til pladsen, Jake242, så er det stadigvæk en meget lav pris for en maskine med de specs sammenlignet med en pc. Og man kan altid udvide til 2tb, hvilket stadigvæk er en okay pris samlet set. Der kommer jo også titler som kun kan køre på S/X som gør at det ikke længere er det samne som en Xbox One X.


Ja, men MS har selv været ude at sige følgende :

We want every Xbox player to play all the new games from Xbox Game Studios. That’s why Xbox Game Studios titles we release in the next couple of years — like Halo Infinite — will be available and play great on Xbox Series X and Xbox One.

Så det kan jo godt lyde som om der er lange udsigter til de spil der kun kan køre på S/X.

Men ja, der bliver jo nok et cut på et tidspunkt :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niki Lauda DK » 11. nov 2020 16:51

Jake242 skrev:
Niki Lauda DK skrev:Ja det hører med når man ældes :lol:
Har du afprøvet FH4?


Ja men jeg kunne ikke rigtigt mærke forskel... alderen igen. Det kører dog fra en ekstern SSD hdd men ved ikke om det har noget at sige? updaten ligger på series x


Med updaten kan du både have 4k og 60 fps samme tid med en Series X. Men om det skal ligge på den interne kan jeg ikke huske
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 11. nov 2020 17:04

Niki Lauda DK skrev:
Jake242 skrev:
Niki Lauda DK skrev:Ja det hører med når man ældes :lol:
Har du afprøvet FH4?


Ja men jeg kunne ikke rigtigt mærke forskel... alderen igen. Det kører dog fra en ekstern SSD hdd men ved ikke om det har noget at sige? updaten ligger på series x


Med updaten kan du både have 4k og 60 fps samme tid med en Series X. Men om det skal ligge på den interne kan jeg ikke huske


Ja var inde og kigge indstillinger - der hvor man normalt kunne skifte mellem de 2 var forsvundet - så går udfra at den så bare kører 4K 60FPS som standard - men hvor meget det rent faktisk kan ses, ja det er så mit problem. Jeg havde også svært ved at se forskel når jeg skiftede mellem de 2 settings.

Jeg tror at mit problem er at jeg sidder omkring 3 meter fra mit 65'' så det er nok over grænsen for hvor man kan lægge mærke til detaljer. Prøver i aften at sætte mig 1 meter fra og ser om det giver en forskel :lol:
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 11. nov 2020 17:54

...glemte helt at være skuffet over at det nye joypad "clicker" markant mere højlydt end det gamle... specielt D-pad. Så snart jeg får repareret min Elite controller - så ryger det i skuffen(share knap my a**)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niki Lauda DK » 11. nov 2020 19:28

Ja det virker hult og plastik-agtigt.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf hackNICE1112@ » 11. nov 2020 19:31

Så fik jeg min Xbox Series X:-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Gloomy Leah » 11. nov 2020 19:46

Jeg skulle åbenbart have modtaget min i dag imellem kl 8 og kl 17, men den kom aldrig. Tak for god service Bring.
Gloomy Leah
Niveau 0
 
Indlæg: 6
By: Copenhagen

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron