Xboxlife forum

Xbox Series X / Holiday 2020

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Larsen » 10. nov 2020 14:54

Det er generelt en spændende proces, det her. I butikken fortalte de mig, at den ville komme senere i dag. I telefonen fik jeg at vide, at der var en rigtig god chance for, at den ville komme i dag eller i morgen. Og nu har jeg så fået en mail om, at min konsol er forsinket et par dage på grund af en systemfejl. Er da tæt på at annullere og bare glæde mig til PS5 - som dog også er bestilt igennem Elgiganten. :-D
Larsen
Niveau 3
 
Indlæg: 223


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 10. nov 2020 15:00

*system fejl - mon ikke de har en i arbejdsprøvning, der sidder og holder styr på excel arket.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niculla2 » 10. nov 2020 15:02

Jeg kan godt overleve ikke at få den idag, Men det pisser mig virkelig af, at jeg ingenting har fået at vide, selvom jeg har bestilt lang tid før andre, der har modtaget.

Der er noget helt principielt over, at være så ligeglad med ens kunder.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 10. nov 2020 15:04

Det der med "system fejl", har jeg også set at de har brugt nogle gange i forbindelse med sager om køleskabe osv. som folk har gået og ventet LÆNGE på.

Jeg har smidt et par unboxing shots op:
viewtopic.php?f=2&t=95985&p=1344480#p1344480
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 10. nov 2020 15:08

First impression:
- Den er MEGET lydløs
- Den er TUNG
- Menuerne / opstarten, som jeg virkelig har været træt af på Xbox One X, kører helt flydende nu
- Opstarten af spil, går umiddelbart ret hurtigt, men jeg skal først i gang nu.
- Controlleren som følger med, har en ekstra knap - men larmer desværre når man er vant til elite controlleren :-)
- Den er næsten for høj til at stå under mit fjernsyn.
- Installationen i starten var bøvlet og jeg måtte opgive at gøre det via appen (er meget spændt på at høre hvad andre oplever her).

Er det et tilfælde, at Xboxen udkommer på Mortens Aften? I THINK NOT :lol:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+4

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 10. nov 2020 15:28

... du har også tid til at sætte anden over mens du roder med opsætningen:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 10. nov 2020 15:30

Jake242 skrev:... du har også tid til at sætte anden over mens du roder med opsætningen:-)


Jeg er skam allerede i gang med AC ;)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Rudivöller » 10. nov 2020 16:18

Har netop modtaget en mail, om at pakken NU er afsendt fra Elgiganten. Så kundeservices forklaring i dag med excel-ark og manglende T&T - men at pakken skam var på vej i dag - var altså en and...

Vi ser, hvad der sker i morgen...

Rudivöller skrev:Nu har jeg fulgt hele Elgigant-debatten lidt fra sidelinjen. Sagen er, at jeg selv har en bestilling foretaget hos Elgiganten den 22. september liggende, som jeg intet har hørt om.

Jeg gav derfor kundeservice et kald i dag.

Medarbejderen i den anden ende talte om et Excel-ark, hun sad med, hvor en del ordre stod på, som ikke har fået T&T eller info fra Elgiganten i går - men hvor ordren ER afsendt med Bring. Ifølge hende stod min ordre på. Hurra... men lad os nu se.

Hun sagde ikke direkte, at den manglende info og T&T hang sammen med SMS'erne, men det formoder jeg, da ordrerne i Excel-arket var udskudt til levering i december - men det var jo en fejl, sagde hun...

Nå. Kort af det lange. Maskinen til mig og mange andre skulle være på vej med Bring - selvom vi ikke har hørt noget som helst i går. Bring skulle sende en sms, når den er klar til afhentning...
Rudivöller
Niveau 2
 
Indlæg: 161


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf susperia » 10. nov 2020 16:20

Power har da heller ikke styr på det.
Jeg har intet hørt fra dem, og prøvede nu her at skrive til dem på chat.
Svaret til mig, var at de forventer at få dem på lager om 2 uger, da de ikke har modtaget dem fra Microsoft.
Svaret til min bror var at det var først til mølle, og de første havde modtaget deres i dag.
Jeg bestilte 40min efter der blev åbnet op for bestilling, og jeg tror simpelthen ikke at de havde udsolgt på 40min.
Er der slet ikke andre her inde som har bestilt ved power?
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf baunevej » 10. nov 2020 16:30

Rudivöller skrev:Har netop modtaget en mail, om at pakken NU er afsendt fra Elgiganten. Så kundeservices forklaring i dag med excel-ark og manglende T&T - men at pakken skam var på vej i dag - var altså en and...

Vi ser, hvad der sker i morgen...
.
[/quote]

Der er da lidt de kan finde ud, de stikker dig en and Morten aften, det kan da umuligt være et tilfælde :D
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf DinesJ » 10. nov 2020 16:32

Er der en der har mulighed for at tjekke om den understøtter HDMI CEC? :)
DinesJ
Niveau 2
 
Indlæg: 156
By: København N


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 10. nov 2020 16:44

DinesJ skrev:Er der en der har mulighed for at tjekke om den understøtter HDMI CEC? :)


Der er en menu til det, så det går jeg ud fra :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf koopi » 10. nov 2020 16:52

Fik lige en besked fra Bring, at de forventer den kommer d. 11/11. Øv ... jeg bestilte ellers 2 minutter efter preorders åbnede ... :(
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf CaptainKicker » 10. nov 2020 16:59

koopi skrev:Fik lige en besked fra Bring, at de forventer den kommer d. 11/11. Øv ... jeg bestilte ellers 2 minutter efter preorders åbnede ... :(


Det trods alt bedre end mit.

Bring: Vi har ikke modtaget pakken endnu. Kontakt Elgiganten.
30 min senere i telefon...
Elgiganten: Pakken er sendt i dag, så du skal henvende dig til Bring omkring leveringen.
Bring: Vi har ikke modtaget pakken endnu. Kontakt Elgiganten.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf EatSleepTrainRepeat » 10. nov 2020 17:00

susperia skrev:Power har da heller ikke styr på det.
Jeg har intet hørt fra dem, og prøvede nu her at skrive til dem på chat.
Svaret til mig, var at de forventer at få dem på lager om 2 uger, da de ikke har modtaget dem fra Microsoft.
Svaret til min bror var at det var først til mølle, og de første havde modtaget deres i dag.
Jeg bestilte 40min efter der blev åbnet op for bestilling, og jeg tror simpelthen ikke at de havde udsolgt på 40min.
Er der slet ikke andre her inde som har bestilt ved power?


Jeg forstår slet ikke du regnede med at modtage i dag, hvis du først har bestilt efter 40 minutter.

På de fleste sider var både xbox series x og Ps5 udsolgt indenfor 10 minutter fra pre-orders åbnede. Power lukkede bare aldrig ned for pre-order af Series X af en eller anden grund (Dagen efter pre-order startede kunne man stadig smide den i kurven hos Power)
EatSleepTrainRepeat
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Sønderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron