Xboxlife forum

Xbox Series X / Holiday 2020

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf violator » 10. nov 2020 12:49

pete537d skrev:har lige fået besked om at jeg kan hente min xbox i Elgiganten Hillerød. jeg var nede i butikken den 26 oktober og bestille den, betalte også med det samme der.


Fantastisk for dig men hvor er det tåkrummende dårlig service når jeg eksempelvis har bestilt d 23/9 og lige har fået besked om at min maskine er forsinket. El-Giganten er jo helt væk...
violator
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Struer


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Rudivöller » 10. nov 2020 13:09

Nu har jeg fulgt hele Elgigant-debatten lidt fra sidelinjen. Sagen er, at jeg selv har en bestilling foretaget hos Elgiganten den 22. september liggende, som jeg intet har hørt om.

Jeg gav derfor kundeservice et kald i dag.

Medarbejderen i den anden ende talte om et Excel-ark, hun sad med, hvor en del ordre stod på, som ikke har fået T&T eller info fra Elgiganten i går - men hvor ordren ER afsendt med Bring. Ifølge hende stod min ordre på. Hurra... men lad os nu se.

Hun sagde ikke direkte, at den manglende info og T&T hang sammen med SMS'erne, men det formoder jeg, da ordrerne i Excel-arket var udskudt til levering i december - men det var jo en fejl, sagde hun...

Nå. Kort af det lange. Maskinen til mig og mange andre skulle være på vej med Bring - selvom vi ikke har hørt noget som helst i går. Bring skulle sende en sms, når den er klar til afhentning...
Rudivöller
Niveau 2
 
Indlæg: 161

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 10. nov 2020 13:25

sidder de med manuelle excel ark? hahahaha - hold nu kæft det sejler, det kræver da lige en eller anden tosse der får lavet et par taste fejl
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Theis Jensen » 10. nov 2020 13:26

Jake242 skrev:Jeg syntes faktisk det er ok at elgiganten giver 500 kr i rabat hvis man ikke få den på release.... så kudos til elgiganten hvis de vitterligt gør det. Omvendt så vil man sidde og føle sig snydt hvis man har bestilt et andet sted fra og ikke få kompensation for forsinkelse....


On another note... så have jeg ikke noget mod at UPS manden fik en betinget frakendelse for vanvidskørsel idag... bare han skynder sig med min series x! :mrgreen:


Hvis jeg ikke havde taget en fridag i dag, så havde jeg skulle arbejde fra 08-15 til 273 kroner i timen, så nej, de 500 kroner gør ikke den store forskel. Jeg ville hellere haft konsollen end en rabat.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf stainlessdk » 10. nov 2020 13:38

Den "plade" fik jeg også så venter da spændt, men er dog lidt skeptisk

Rudivöller skrev:Nu har jeg fulgt hele Elgigant-debatten lidt fra sidelinjen. Sagen er, at jeg selv har en bestilling foretaget hos Elgiganten den 22. september liggende, som jeg intet har hørt om.

Jeg gav derfor kundeservice et kald i dag.

Medarbejderen i den anden ende talte om et Excel-ark, hun sad med, hvor en del ordre stod på, som ikke har fået T&T eller info fra Elgiganten i går - men hvor ordren ER afsendt med Bring. Ifølge hende stod min ordre på. Hurra... men lad os nu se.

Hun sagde ikke direkte, at den manglende info og T&T hang sammen med SMS'erne, men det formoder jeg, da ordrerne i Excel-arket var udskudt til levering i december - men det var jo en fejl, sagde hun...

Nå. Kort af det lange. Maskinen til mig og mange andre skulle være på vej med Bring - selvom vi ikke har hørt noget som helst i går. Bring skulle sende en sms, når den er klar til afhentning...
stainlessdk
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf CaptainKicker » 10. nov 2020 13:56

Min blev afsendt i går men Bring påstår at de ikke har modtaget den på deres lager endnu og at den i stedet er oprettet uden at blive afsendt. Nice, Elgiganten..

EDIT: Og de har lige uddybet at der intet tegn er at de skulle have modtaget en pakke som Elgiganten påstår. Jeg kan ikke komme i kontakt med dem og mine opkald bliver bare sat i bero. Hold da kæft et shitshow.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Baltzardo » 10. nov 2020 13:59

Så er min sgu kommet. Den er fantastisk!
Add mig på friendlist
Baltzardo
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Silkeborg

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 10. nov 2020 14:08

ahhh typisk, UPS har åbenbart været der lige mellem jeg tog på arbejde og min kone kom hjem - 30 fucking minutter! jeg håber fandme at jeg kan afhente den på deres pickup point efter arbejde
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf baunevej » 10. nov 2020 14:09

CaptainKicker skrev:Min blev afsendt i går men Bring påstår at de ikke har modtaget den på deres lager endnu og at den i stedet er oprettet uden at blive afsendt. Nice, Elgiganten..

EDIT: Og de har lige uddybet at der intet tegn er at de skulle have modtaget en pakke som Elgiganten påstår. Jeg kan ikke komme i kontakt med dem og mine opkald bliver bare sat i bero. Hold da kæft et shitshow.


Står samme sted, til mig sagde Elgiganten den ville ryge afsted idag, jeg stoler dog ikke på noget før jeg ser det. Fik t&t igår
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 10. nov 2020 14:31

Folk der har fået dem - op med nogle unboxing billeder!
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Mysticurse » 10. nov 2020 14:32

Jake242 skrev:Folk der har fået dem - op med nogle unboxing billeder!

Det har folket da slet ikke tid til :lol: :lol:
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf pete537d » 10. nov 2020 14:35

violator skrev:
pete537d skrev:har lige fået besked om at jeg kan hente min xbox i Elgiganten Hillerød. jeg var nede i butikken den 26 oktober og bestille den, betalte også med det samme der.


Fantastisk for dig men hvor er det tåkrummende dårlig service når jeg eksempelvis har bestilt d 23/9 og lige har fået besked om at min maskine er forsinket. El-Giganten er jo helt væk...


Det er jeg helt enig i. Men nu har jeg noget familie med arbejde i Elgiganten. De sagde til mig de får dem i butikkerne og de ville ikke blive sendt til dem der har bestilt online. Men jeg er enig i det er forfærdelig service. Tror ærligt ikke de har styr på hvor mange de får
pete537d
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Frederiksværk


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 10. nov 2020 14:39

Mysticurse skrev:
Jake242 skrev:Folk der har fået dem - op med nogle unboxing billeder!

Det har folket da slet ikke tid til :lol: :lol:


Få konen igang med polaroid kameraet
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 10. nov 2020 14:43

pete537d skrev:
violator skrev:
pete537d skrev:har lige fået besked om at jeg kan hente min xbox i Elgiganten Hillerød. jeg var nede i butikken den 26 oktober og bestille den, betalte også med det samme der.


Fantastisk for dig men hvor er det tåkrummende dårlig service når jeg eksempelvis har bestilt d 23/9 og lige har fået besked om at min maskine er forsinket. El-Giganten er jo helt væk...


Det er jeg helt enig i. Men nu har jeg noget familie med arbejde i Elgiganten. De sagde til mig de får dem i butikkerne og de ville ikke blive sendt til dem der har bestilt online. Men jeg er enig i det er forfærdelig service. Tror ærligt ikke de har styr på hvor mange de får


Det burde være en del af service at man kunne få lov til at sparke den ansvarshavende i løg'ne såfremt der er taget i mod bestillinger som de ikke kan levere.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 10. nov 2020 14:44

:D Det tror jeg faktisk ville være mere værd end 500 kr, for nogen (er der nogen der er villig til at gætte om jeg keder mig på arbejde idag?)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron