Xboxlife forum

Xbox Series X / Holiday 2020

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 10. nov 2020 10:58

Så er min Xbox Series X lige dumpet ind af døren...

Jeg har i øvrigt kigget.. jeg lagde min ordre 22. sep. 2020 19.39.... så jeg var ikke ligefrem en af de første.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lasborg » 10. nov 2020 11:02

Morten Skou skrev:Så er min Xbox Series X lige dumpet ind af døren...

Jeg har i øvrigt kigget.. jeg lagde min ordre 22. sep. 2020 19.39.... så jeg var ikke ligefrem en af de første.


Det er jo helt skørt det her
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf theoneandonlybavi » 10. nov 2020 11:03

Jeg tror Elgiganten har kørt random lotteri. Men bror, som lavede All Access for to uger siden, har lige fået besked om der er en maskine klar til ham. Og min anden bror, fra en anden mor, har fortsat intet hørt, og han lavede All Access samme dag som de åbnede for det. Det er fandme trist at der er så lidt styr på det :(
theoneandonlybavi
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Viborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Mikadk » 10. nov 2020 11:04

Det var heller ikke med min gode vilje det var elgiganten der skulle have min ordre i første omgang.. :P
Billede
Mikadk
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niculla2 » 10. nov 2020 11:04

theoneandonlybavi skrev:Jeg har netop modtaget min Series X fra Elgiganten.


Fedt! Gratz!

Så må vi andre sidde og tude lidt imens :lol: #-o
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 216
By: Valby


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf theoneandonlybavi » 10. nov 2020 11:16

Niculla2 skrev:
theoneandonlybavi skrev:Jeg har netop modtaget min Series X fra Elgiganten.


Fedt! Gratz!

Så må vi andre sidde og tude lidt imens :lol: #-o


Jeg kan så trøste med at maskinen er det hele værd. Den siger ikke en skid! Man kan lige, og hvis man sætter øret helt tæt til maskinen, høre og mærke at det kommer luft ud.

Og det er ikke det samme pis, som med Xbox One, som alligevel larmede helt åndssvagt.
theoneandonlybavi
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Viborg

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf baunevej » 10. nov 2020 11:21

Rigede til Elgiganten da der ikke var registreret noget på mit pakkenr, trods mail igår om den var sendt afsted var den ikke sendt fra dem endnu, men de regnede med de ville ske idag hehe. Jeg skal dog ikke klage, syntes det er langt være for jer der slet intet har modtaget. Jeg har i det mindste et langt pakkenr indtil videre..
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Viv3ify » 10. nov 2020 11:34

violator skrev:
Viv3ify skrev:Som jeg kan forstå fra en kammerat der arbejder for Elgiganten, så er Xbox All Acess konsollerne forsinket fra Microsofts side. Konsollerne fra All Acess er vidst et batch for sig selv, da de leveres med All Acess på maskinerne, Elgiganten kan derfor ikke udlevere en hvilken som helst Xbox Series x / s til an All Acess kunde.

Det er super ærgeligt, også da jeg selv har bestilt med All Acess og nu sidder med en øv følelse. Syntes godt beskeden om forsinkelsen kunne være sendt før, men nu fungerer alt desværre ikke optimalt. Ikke andet end at vente, forhåbenligt de få par dage som mailen beskriver, og så få spillet en masse når den kommer.

Til jer der har fået den, jeg er næsten ikke missundelig, god spillelyst!


All Access blev til No Access


Grinte lidt for meget af den her kommentar :lol:
Viv3ify
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: Amager


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf xsoenx » 10. nov 2020 11:48

Så ringede jeg også til Elgiganten.
Min bliver først sendt af sted i dag. Så jeg skulle have den i morgen, eller torsdag.
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 10. nov 2020 12:02

Troede først lige at de havde lavet samme fejl som Amazon.de gjorde med Xbox One, og sendt mig 2.. .for det var en KÆMPE kasse den kom i. "Desværre" kun en enkelt i pakken :-D

Billede
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf fatbass » 10. nov 2020 12:05

æv så kom der også mail til mig fra elgiganten med den kommer om nogle dage pga system fejl. så sent som går skrev de at det så ud til den ville komme i dag
Billede
fatbass
Niveau 4
 
Indlæg: 320


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf pete537d » 10. nov 2020 12:07

Morten Skou skrev:Troede først lige at de havde lavet samme fejl som Amazon.de gjorde med Xbox One, og sendt mig 2.. .for det var en KÆMPE kasse den kom i. "Desværre" kun en enkelt i pakken :-D

Billede



har du målene på kassen?
pete537d
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Frederiksværk


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 10. nov 2020 12:25

pete537d skrev:
Morten Skou skrev:Troede først lige at de havde lavet samme fejl som Amazon.de gjorde med Xbox One, og sendt mig 2.. .for det var en KÆMPE kasse den kom i. "Desværre" kun en enkelt i pakken :-D

Billede



har du målene på kassen?


Ikke umiddelbart desværre... dem må man næsten kunne finde på nettet (fragtfirmaet oplyste kun vægten).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf pete537d » 10. nov 2020 12:26

Morten Skou skrev:
pete537d skrev:
Morten Skou skrev:Troede først lige at de havde lavet samme fejl som Amazon.de gjorde med Xbox One, og sendt mig 2.. .for det var en KÆMPE kasse den kom i. "Desværre" kun en enkelt i pakken :-D

Billede



har du målene på kassen?


Ikke umiddelbart desværre... dem må man næsten kunne finde på nettet (fragtfirmaet oplyste kun vægten).

fandt det https://www.reddit.com/r/XboxSeriesX/co ... _series_x/
pete537d
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Frederiksværk


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf pete537d » 10. nov 2020 12:43

har lige fået besked om at jeg kan hente min xbox i Elgiganten Hillerød. jeg var nede i butikken den 26 oktober og bestille den, betalte også med det samme der.
pete537d
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Frederiksværk


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron