Xboxlife forum

Xbox Series X / Holiday 2020

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Theis Jensen » 9. nov 2020 22:20

Jeg snakkede med kundeservice omkring kl. 16:00, og her fik jeg at vide, at jeg senere i dag ville modtage T&T senere i dag, og konsollen i morgen. Jeg har nu stadig ikke modtaget noget T&T, så jeg tror virkeligt ikke på, at jeg har konsollen i morgen. Jeg bestilte som tidligere nævnt d. 22 september, og modtog en elektronisk kvittering fra elgiganten kl. 09:01 pågældende dag!
Jeg troede aldrig jeg skulle sige dette, men lige nu savner jeg gamestop. Der havde jeg aldrig problemer med at modtage mine konsoller og spil på release dagen, hvilket jeg lige nu tvivler på kommer til at ske!
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Stoffer » 9. nov 2020 22:50

Stoffer skrev:
Rob1n23 skrev:
Stoffer skrev:Har lige fået en SMS om at min kommer d. 13 november. Bestilte kl 09:02 den dag de åbnede for pre orders. Så det deres kundeservice skriver kan man ikke bruge til en skid.

Er glad for at jeg ikke ønskede fri alligevel :p


Hvor har du bestilt?


Elgiganten..


Og nu fik jeg sgu også en bekræftelse. Kæft det sejler da ved dem :P
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niculla2 » 10. nov 2020 07:15

Stadig ikke noget her. Det er simpelthen for ringe.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 10. nov 2020 07:55

Så siger min t&t “out for delivery” glostrup - så den er ihvertfald kommet til Danmark nu(fra Holland) det bliver sgu juleaften idag!!!
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Gloomy Leah » 10. nov 2020 08:00

Øv. Jeg forudbestilte kl 9:02 på dagen, og har ikke fået noget endnu :/
Gloomy Leah
Niveau 0
 
Indlæg: 6
By: Copenhagen


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lord Beef Jerky » 10. nov 2020 08:34

Jeg fik aldrig nogen leveringsbekræftelse, så valgte at ringe til kundeservice. Min bliver leveret til pickup-point i dag (et sted de endnu ikke ved, man ikke selv kan vælge, og måske er det først i aften den lander senest kl 21). Bare til jer der også har valgt den mulighed, så får I ingen bekræftelse (eller t&t) før den er landet, og så får man så en SMS. De har desuden heller ikke trukket pengene endnu.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf baunevej » 10. nov 2020 08:41

Fik godt nok mail igår, men der er intet registreret på pakkenr, så tvivler på jeg ser noget før tidligst imorgen. Krydser fingre for i andre er heldige idag :D
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Theis Jensen » 10. nov 2020 08:42

Så fik jeg snakket med kundeservice (igen). Selvom jeg blev lovet T&T i går, og levering i dag, så er jeg en blandt 237 af deres kunder, som ikke modtager i dag, men inden for et par dage. Tilgengæld slår de 500 kroner af prisen for alle hvor den er forsinket. Nu ikke for at lyde arrogant, men jeg mangler ikke penge, så jeg havde egentligt mere brug for at få konsollen som aftalt så sent som i går. Det er første gang jeg har forudbestilt en konsol et andet sted end gamestop, hvor der aldrig har været problemer, men allerede første gang er det problemer med elgiganten!
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lord Beef Jerky » 10. nov 2020 08:46

Der var måske mange ansatte, der fumlede rundt i GameStop, men de havde også udarbejdet det mest komplicerede system samt urimelige forventninger til dem (jeg har arbejdet der i 5 år, så I should know). Men forudbestillingerne kørte altså efter et rimeligt og nemt system. Fik man ikke sine ting på release, var det leverandørens skyld eller en ekstremt uegnet ansat. Så ja, savner klart også en nem mulighed som dem. Så havde jeg desuden også haft min konsol allerede, da jeg ville have hentet den ved midnatstid.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf il gigolo » 10. nov 2020 09:08

Så blev min Xbox udskudt grundet systemfejl... Elgiganten skriver, at der går "et par dage"...

Far er sur!
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Rob1n23 » 10. nov 2020 09:14

il gigolo skrev:Så blev min Xbox udskudt grundet systemfejl... Elgiganten skriver, at der går "et par dage"...

Far er sur!


Det er sku ærgerligt for jer andre. Jeg kan følge min leverering på Bring, den er læsset på bilen og jeg vil modtage den idag ved det Pick up point jeg har valgt. (Jeg bestilte min ved Elgiganten).
Rob1n23
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Aarhus


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Theis Jensen » 10. nov 2020 09:22

il gigolo skrev:Så blev min Xbox udskudt grundet systemfejl... Elgiganten skriver, at der går "et par dage"...

Far er sur!


Jeg er spændt på hvad vi skal lægge i "et par dage". Efter mit hoved vil det sige Maks. 2 dage, men jeg tvivler.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf violator » 10. nov 2020 09:35

El-Giganten er en skandale! Intet mindre!
violator
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Struer

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf theoneandonlybavi » 10. nov 2020 10:07

Jeg har netop modtaget min Series X fra Elgiganten.
theoneandonlybavi
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Viborg

+5

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jither » 10. nov 2020 10:13

Vær da taknemmelig for, at I overhovedet har hørt noget. :lol: Jeg har intet hørt siden jeg 21. oktober blev forsikret om, at leveringen skam ikke var flyttet og den ville blive leveret i dag. Ingen besked om forsinkelse, ingen bekræftelse af, at den er sendt. Nada. Så kan man jo glæde sig over, at jeg ikke er desperat for at få den i dag, men ville jo være dejligt at vide, hvornår den så dukker op... :roll:
Jither
Niveau 0
 
Indlæg: 7


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron