Xboxlife forum

Xbox Series X / Holiday 2020

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf CaptainKicker » 9. nov 2020 17:28

Min kammerat har også fået mail om hans bliver pakket og sendt. Han bestilte 5 minutter efter mig. Jeg har intet fået af vide samt intet er ændret på min ordre. Wtf.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lord Beef Jerky » 9. nov 2020 17:36

CaptainKicker skrev:Min kammerat har også fået mail om hans bliver pakket og sendt. Han bestilte 5 minutter efter mig. Jeg har intet fået af vide samt intet er ændret på min ordre. Wtf.


Jeg tænker ikke, at deres system prioriterer på den måde. De har haft x antal preorders, som er booket ind onderes system, der bliver pakket nu, som så bliver sendt samtidig.

Jeg har heller ikke modtaget et t&t nummer, men har valgt pickup point fremfor personlig levering, da jeg har større tiltro til det, og muligvis afleverer unger, handler, er til møde eller på arbejde imens de leverer. Aner ikke om jeg får et t&t nummer overhovedet, eller om jeg imorgen på et tidspunkt bare får af vide, at nu kan den hentes et sted. We shall see...
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf violator » 9. nov 2020 17:45

Har lige modtager opkald fra el-giganten i Holstebro. De har INGEN maskiner på lager til All Acces kunder endnu...
violator
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Struer


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Stoffer » 9. nov 2020 18:00

Har lige fået en SMS om at min kommer d. 13 november. Bestilte kl 09:02 den dag de åbnede for pre orders. Så det deres kundeservice skriver kan man ikke bruge til en skid.

Er glad for at jeg ikke ønskede fri alligevel :p
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 9. nov 2020 18:04

Har en track and trace fra UPS der siger jeg får den imorgen “at the end of day”
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Rob1n23 » 9. nov 2020 18:06

Stoffer skrev:Har lige fået en SMS om at min kommer d. 13 november. Bestilte kl 09:02 den dag de åbnede for pre orders. Så det deres kundeservice skriver kan man ikke bruge til en skid.

Er glad for at jeg ikke ønskede fri alligevel :p


Hvor har du bestilt?
Rob1n23
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Aarhus


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Stoffer » 9. nov 2020 18:07

Rob1n23 skrev:
Stoffer skrev:Har lige fået en SMS om at min kommer d. 13 november. Bestilte kl 09:02 den dag de åbnede for pre orders. Så det deres kundeservice skriver kan man ikke bruge til en skid.

Er glad for at jeg ikke ønskede fri alligevel :p


Hvor har du bestilt?


Elgiganten..
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Rob1n23 » 9. nov 2020 18:11

Ja okay, synes det mærkeligt det er så forskelligt når vi har bestilt samme tidspunkt

Jeg har bare fået et track and trace numme på mail..
Rob1n23
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Aarhus


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lord Beef Jerky » 9. nov 2020 18:15

Jeg har bestilt kl 9 sharp d. 22/9. Fik bekræftelsesmail kl 09:01. Stadig ikke et ord om, den er blevet afsendt endnu, og jeres beskeder herinde, gør mig lidt nervøs nu. Jeg må støtte mig til de bekræftelser jeg har fået på facebook for nu. Det vil nok ramle lidt sammen for min søn, hvis vi ikke får den som lovet imorgen, men jeg kan jo ikke trylle. Ah well.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf baunevej » 9. nov 2020 18:21

Lord Beef Jerky skrev:Jeg har bestilt kl 9 sharp d. 22/9. Fik bekræftelsesmail kl 09:01. Stadig ikke et ord om, den er blevet afsendt endnu, og jeres beskeder herinde, gør mig lidt nervøs nu. Jeg må støtte mig til de bekræftelser jeg har fået på facebook for nu. Det vil nok ramle lidt sammen for min søn, hvis vi ikke får den som lovet imorgen, men jeg kan jo ikke trylle. Ah well.


Samme tidspunkt her, og har heller intet hørt. Syntes efterhånden Elgiganten har sagt meget forskelligt, så regner ikke med noget før jeg ser den. Det eneste der er helt sikkert, forudbestiller ikke ved elgiganten mere :mrgreen: :mrgreen:
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Mysticurse » 9. nov 2020 18:27

    Jeg kan slet ikke forstå folket lader deres blod koge sådan op over det her. Jeg bestiller jævnligt på nettet, for en t&t om aftenen, og modtager dagen efter.

    Vent nu og se i morgen, og så kan i ellers koge op hvis i ikke modtager noget der.

    Glæder mig selv helt vildt, men da jeg først bestilte i slutningen af sidste mdr, står der at jeg først modtager mig i december.. og det skal jeg nu nok overleve.
    "Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
    Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
    Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
    Mysticurse
    Niveau 5
     
    Indlæg: 1130
    By: Sønderborg


    Re: Xbox Series X / Holiday 2020

    Indlægaf baunevej » 9. nov 2020 18:31

    Mysticurse skrev:
      Jeg kan slet ikke forstå folket lader deres blod koge sådan op over det her. Jeg bestiller jævnligt på nettet, for en t&t om aftenen, og modtager dagen efter.

      Vent nu og se i morgen, og så kan i ellers koge op hvis i ikke modtager noget der.

      Glæder mig selv helt vildt, men da jeg først bestilte i slutningen af sidste mdr, står der at jeg først modtager mig i december.. og det skal jeg nu nok overleve.


      Kan sagtens følge det du skriver, men tror det koger fordi Elgiganten

      1. Har sendt ca 3 stk sms ud hvor datoen er rykket, og hvor de bagefter har sagt det var en fejl.

      2. De kommer med forskellige svar til folk, nogen for og vide alt er rykket, andre for og vide alt spiller!
      baunevej
      Niveau 2
       
      Indlæg: 100

      +2

      Re: Xbox Series X / Holiday 2020

      Indlægaf Mysticurse » 9. nov 2020 18:37

      baunevej skrev:Kan sagtens følge det du skriver, men tror det koger fordi Elgiganten

      1. Har sendt ca 3 stk sms ud hvor datoen er rykket, og hvor de bagefter har sagt det var en fejl.

      2. De kommer med forskellige svar til folk, nogen for og vide alt er rykket, andre for og vide alt spiller!

      I see your point. Men jeg holder bare på, at det da er for tidligt at lade blodet koge ;-) :-P

      Havde jeg selv stået hvor de folk står, så havde jeg da taget det helt roligt... og når det så kommer til i morgen aften, og jeg intet har modtaget, så kommer mit blod da også i kog.. lidt i hvert fald ;-) :-P
      "Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
      Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
      Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
      Mysticurse
      Niveau 5
       
      Indlæg: 1130
      By: Sønderborg


      Re: Xbox Series X / Holiday 2020

      Indlægaf Niki Lauda DK » 9. nov 2020 18:50

      Det bliver også spændende at se om Xboxlive går ned i morgen med al den trafik der kommer til at være i deres system :lol:
      Billede
      Niki Lauda DK
      Niveau 8
       
      Indlæg: 9074
      By: Aarhus


      Re: Xbox Series X / Holiday 2020

      Indlægaf Mysticurse » 9. nov 2020 18:58

      Niki Lauda DK skrev:Det bliver også spændende at se om Xboxlive går ned i morgen med al den trafik der kommer til at være i deres system :lol:

      Hmm, det havde jeg slet ikke tænkt på. Men ja, med alle dem der lige skal have hentet et spil eller 5 til at starte op på deres nyankomne maskiner :lol: :lol:
      "Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
      Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
      Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
      Mysticurse
      Niveau 5
       
      Indlæg: 1130
      By: Sønderborg


      ForegåendeNæste

      Tilbage til Nyheder

      Hvem er online

      Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

      cron