Xboxlife forum

Xbox Series X / Holiday 2020

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niculla2 » 9. nov 2020 13:31

Jeg har heller ikke hørt andet idag. Skidt kundeservice - endnu engang.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf JesperN2820 » 9. nov 2020 13:44

Opdatering herfra på min Series X:

Jeg ringede til Elgigantens kundeservice og fik besked om at konsollen leveres på release imorgen - desværre med følgende tilføjelse "det vil sige den afsendes imorgen"

Mig: "Ah, hvem leverer den?"
Elgiganten: "Det gør Bring"
Mig: "Hvorfra, om jeg må spørge?"
Elgiganten: "Fra vores hovedlager i Sverige"
Mig: "Åh... det lyder da ikke som levering på release?"
Elgiganten. "Det kan faktisk godt ske, nogen gange når den frem samme dag hvis de sender om morgenen" (sic!)

Jeg estimerer sandsynligheden for at kunne bruge Xbox Series X imorgen til at være liiiiiige omkring 0.5%, desværre...
JesperN2820
Niveau 1
 
Indlæg: 67

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Theis Jensen » 9. nov 2020 13:46

Lord Beef Jerky skrev:Jeg har flere gange nu, fået af vide på Elgigantens facebookside, at jeg modtager min Series X til release. De har dog endnu hverken trukket pengene, og heller ikke afsendt leveringsoplysninger. Nogle af jer andre, der er nået længere i denne proces end jeg?

Jeg har solgt min One X pga. deres løfter, så hvis skidtet bliver forsinket nu, er jeg ikke helt sikker på, hvordan jeg griber situationen an, men der bliver nok snakket med ret store bogstaver.


I din situation, så ville jeg købe en series S i elgiganten, og levere den tilbage inden 30 dage (50 dage hvis du er medlem). Det er deres fejl, ikke din! udnyt deres returpolitik.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Larsen » 9. nov 2020 13:47

Der har hele tiden stået på min kvittering, at butikken modtager min maskine den 11., så det er - desværre - det jeg går ud fra.
Larsen
Niveau 3
 
Indlæg: 223


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf HippiMonster » 9. nov 2020 13:49

ej forhelved. Jeg er igang med at ringe til dem nu og hører hvad de siger, men bliver nok det samme. Øv hvis de ikke sender den idag, men det er totalt fair hvis bare de kommunikere det ordentligt ud, for på min ordrehistorik står der levering 10/11. Det er fandme elendig kommunikation de har gang i her.
HippiMonster
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf HippiMonster » 9. nov 2020 13:57

okay, shit de skal til at få styr på deres call center har siddet på telefonen i 30 min og deres chat er nede. :s
HippiMonster
Niveau 4
 
Indlæg: 367

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf serious05 » 9. nov 2020 14:01

Synes det er helt til grin at vi praktisk talt intet har hørt her klokken 14 dagen før forventet levering.
serious05
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf S3 Synaptic » 9. nov 2020 14:03

Jeg har lige prøvet at annullere min bestilling hos Elgiganten, da jeg har fået bekræftelse fra CDON om at de har afsendt den :D
Elgiganten, kunne dog ikke annullere, ifølge kundeservice, da ordren er kommet for langt i deres system - på trods af at de ikke kan informere om den ville blive sendt i dag eller om en måned.
En kollega som har benyttet kredit aftalen har dog kunnet få besked om at den vil være tilgængelig i morgen - og jeg bestilte med det samme man kunne og han kørte forbi en butik sidst på dagen, den blev sat til salg.
Tyder på at man bliver forfordelt hvis man tog den aftale.
Daylight is the enemy!
S3 Synaptic
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf theoneandonlybavi » 9. nov 2020 14:14

Jeg har en lillebror som valsede ind i det lokale Elgigant for 2 uger siden. Han lavede All Access og fik papir på, at han kan hente maskinen til release.

Jeg har en ide om, at som der også er skrevet længere oppe, at hvis man henter den fysisk, så har man konsollen imorgen. Og de af os som har bestilt den online og med levering, får den først onsdag.

Jeg havde virkeligt et håb om at Elgiganten varetog deres preorders bedre end det her... :(
theoneandonlybavi
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Viborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lord Beef Jerky » 9. nov 2020 14:25

De har stadig bekræftet, at jeg får min imorgen. 3 gange endda (de to sidste gange var mit spørgsmål et andet, men de valgte selv at bekræfte, at maskinen er i mine hænder på udgivelsesdatoen). Her er deres seneste besked til mig fra deres facebookside:

“Jeg har ikke direkte kontakt til leverandøren men jeg ved at disse leveringsdatoer er bekræftede af dem og er derfor helt sikre.
Jeg beklager igen for den forvirring der har været grundet sms'erne.
Jeg håber du får en rigtig god dag!
Med venlig hilsen Søren”

Jeg bliver temmelig sur og ked, hvis den ikke er der imorgen, for min One X er solgt, og jeg har lovet min søn, at den står klar med Minecraft installeret, når han kommer hjem fra skole. Og så glæder jeg mig jo også selv til at teste den.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lasborg » 9. nov 2020 14:35

Jeg bestilte den fysisk i butik den 22/9 og betalte med det samme. Kundeservice har tidligere bekræftet at den kan afhentes den 10/11 på trods at de mystiske sms beskeder. Jeg håber satfsuseme det holder.

Og til alle jer der skal have dem leveret, jeg krydser fingre for jer,
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf CaptainKicker » 9. nov 2020 14:52

Men realistisk set, så er chancen for at de sender i dag og vi modtager i morgen som de har lovet, vel stort set ikke eksisterende længere.

Jeg skrev på deres Facebooks væg for en uge siden og der bekræftede de min ordre ville komme til tirsdag.

Igen, jeg kan godt vente en dag ekstra, men kommuniker for dælen da også. Det er jo ikke en Dvd til 50 kr men en 4000 kr stykke elektronik.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf theoneandonlybavi » 9. nov 2020 15:08

Jeg kan da også sagtens vente det ene døgn mere. Men det er sgu hele setuppet omkring de amatører som pisser mig helt vildt af.

Og hele formålet med at forudbestille er da også at få tingene på udgivelsesdagen. Der er jo også kun én premiereforestilling i biografen. Dagen efter er jo ikke det samme. Og jeg har fandme bestilt og betalt for en premierebillet :(
theoneandonlybavi
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Viborg

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf koopi » 9. nov 2020 15:11

På min side, står der forventet 10/11.
Har så lige ringet til dem, efter 30 minutters musik, og så sagde han den kommer d. 11/11.
Oh well ... lad os nu se.
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Rob1n23 » 9. nov 2020 16:02

Jeg har ringet til kundeservice, bring og besøgt 2 forskellige Elgiganten butikker.

Kundeservice siger jeg modtager den imorgen, men de kan ikke udlever et pakkenummer.
Bring siger de ikke kan finde en pakke under mit navn og Elgiganten laver selv deres egen labels så hvis den ville komme i morgen ville de kunne give et pakkenummer.

Den første Elgiganten butik siger at de har fået dem der har bestilt på deres lager men har ingen andre i overskud.
Den anden butik siger først de ikke har fået deres og de kan se at den første butik jeg var i har hellere ikke fået nogle..... derefter kommer chefen og siger de har fået 2 Xbox Series X på lager men de er reserveret og de har 7 Xbox Series S i overskud men kan ikke forudbestille og bliver først sat til salg kl 10 i morgen.

Lige nu er jeg i Elgigantens kundeservice kø hvor jeg vil sige det bring har sagt med deres labels.

Jeg holder jer lige opdateret..
Rob1n23
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Aarhus


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron