Xboxlife forum

Xbox Series X / Holiday 2020

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf allanb » 9. nov 2020 10:01

Jeg har heller ikke hørt noget som helst fra Elgiganten endnu. Man begynder at frygte den ikke dukker op i morgen.
Hvad med dem som har bestilt andre steder?
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf SupermarioDK » 9. nov 2020 10:04

Har lige snakket med Elgigantens kundeservice , de lover at min bliver leveret i morgen - bestilte online i det sekundet det var muligt
SupermarioDK
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lord Beef Jerky » 9. nov 2020 10:13

SupermarioDK skrev:Har lige snakket med Elgigantens kundeservice , de lover at min bliver leveret i morgen - bestilte online i det sekundet det var muligt


Jeg har jo fået de samme løfter, men når kl nu er over 10, og den endnu ikke er afsendt, er der jo en del der kan gå galt leveringsmæssigt i mellemtiden. Det undrer mig, at de strækker den så længe med at afsende.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf ps5 » 9. nov 2020 10:25

jeg tror at dem der har bestilt gennem online , de får først på onsdag
XONE GT: mars755
ps5
Niveau 0
 
Indlæg: 18

Brugeravatar

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lord Beef Jerky » 9. nov 2020 10:47

ps5 skrev:jeg tror at dem der har bestilt gennem online , de får først på onsdag


Baserer du det på andet end intuition?
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf baunevej » 9. nov 2020 10:48

Man kan ikke bruge deres ordre side til noget som helt, jeg bestilte Assasins Creed også, og har fået besked fra bring om den bliver leveret idag. Men inde på deres side står der intet om den er sendt afsted. Så tænker det samme kan ske med series X.
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf serious05 » 9. nov 2020 11:06

Har de trukket penge for Assassin's Creed på din konto?
serious05
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf ps5 » 9. nov 2020 11:06

Lord Beef Jerky skrev:
ps5 skrev:jeg tror at dem der har bestilt gennem online , de får først på onsdag


Baserer du det på andet end intuition?


https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=4033165870045323&id=174502449245037&anchor_composer=false
XONE GT: mars755
ps5
Niveau 0
 
Indlæg: 18

Brugeravatar

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf baunevej » 9. nov 2020 11:11

serious05 skrev:Har de trukket penge for Assassin's Creed på din konto?


Nej det har de ikke endnu :shock:
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf serious05 » 9. nov 2020 11:13

baunevej skrev:
serious05 skrev:Har de trukket penge for Assassin's Creed på din konto?


Nej det har de ikke endnu :shock:


Ja så kunne det jo sådan set sagtens være det samme :shock:
serious05
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lord Beef Jerky » 9. nov 2020 11:29

ps5 skrev:
Lord Beef Jerky skrev:
ps5 skrev:jeg tror at dem der har bestilt gennem online , de får først på onsdag


Baserer du det på andet end intuition?


https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=4033165870045323&id=174502449245037&anchor_composer=false


Men... det er jo netop de SMS’er de hårdnakket forklarer er en fejl i systemet om og om igen, og som er blevet omtalt flere gange i denne tråd. Hvis den bliver forsinket en dag, er det helt sikkert ikke noget, de har vidst så lang tid i forvejen uden at give besked om.

Jeg har nu endnu engang fået bekræftet, at jeg får min maskine imorgen. En anden på facebook har fået af vide af kundeservice, at de ikke udleverer leveringsoplysninger på preorders før på selve releasedagen. Lyder skørt men det er måske fordi maskiner er blevet leveret til de forskellige afhentningssteder allerede, og de vil undgå, at folk prøver at hente dem før tid. Det lyder i hvert fald ret plausibelt. Da jeg i sin tid arbejdede i Gamestop til PS4-release, havde vi maskinerne over en uge før release i hvert fald, så tænker de har sendt dem ud løbende, så de kun skal sende til privatadresser i dag til levering imorgen. Mærkeligt de ikke bare kan sige det, når så mange konstant føler sig usikre og spørger ind til deres preorders. Det ville da lette bekymringerne og skabe langt færre henvendelser.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf TurtleNipl » 9. nov 2020 12:27

Er der nogen der har fået en RIGTIG ordre bekræftelse endnu? Eller fået noget omkring forsendelse?

Jeg har stadig kun den der elektroniske kvittering, fra da jeg bestilte xbox'en på selve bestillingsdagen.

Jeg har bare en dårlig fornemmelse af, at den ikke bliver sendt i dag så jeg ikke modtager den i morgen. :(

Jeg kontaktede forresten Elgiganten sidste uge for at høre om de ikke kunne droppe forsendelsen, så jeg bare kunne hente min ordre i butikken. Det forstod de ikke en skid af, og svarede med at i butikken er det først til mølle princippet.
TurtleNipl
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: København

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf CaptainKicker » 9. nov 2020 12:40

Har ikke fået en form for besked. Forsøgte at kontakte deres chat og den har de så lukket selvom det er åbningstid.

Pengene ej trukket. Kunne være rart med lidt kommunikation når det nu er et produkt til næsten 4000 kr.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf TurtleNipl » 9. nov 2020 12:47

CaptainKicker skrev:Har ikke fået en form for besked. Forsøgte at kontakte deres chat og den har de så lukket selvom det er åbningstid.

Pengene ej trukket. Kunne være rart med lidt kommunikation når det nu er et produkt til næsten 4000 kr.


Ærgerligt vi ikke kunne vælge andre end Elgiganten!
TurtleNipl
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: København

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf theoneandonlybavi » 9. nov 2020 13:26

De skal da snart til at have fingeren ud. For helvede jeg har aldrig haft så underlig en mavefornemmelse før. Elgiganten gør det fandme ikke nemt for sig selv. :(

Er der nogen, som har bestilt andre steder end Elgiganten, og som har fået en besked om at konsollen er på vej?
theoneandonlybavi
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Viborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster