Xboxlife forum

Xbox Series X - Udsolgt ?

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf OmarE » 3. nov 2020 14:46

Jake242 skrev:
Zeanix skrev:Mit problem er ikke grafik/opløsning, men at jeg står uden konsol på launch...


Så må du ind på dba :D


Elgiganten får nok nogle enheder i butikkerne. XSX og XSS står til at være på lager i flere af deres butikker.
OmarE
Niveau 0
 
Indlæg: 38
By: København N


Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf Moods » 3. nov 2020 16:40

Bor selv lige ved siden af en Elgiganten, giver det et forsøg på releasedagen :)
Moods
Niveau 0
 
Indlæg: 34


Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf ps5 » 3. nov 2020 16:52

OmarE skrev:
Jake242 skrev:
Zeanix skrev:Mit problem er ikke grafik/opløsning, men at jeg står uden konsol på launch...


Så må du ind på dba :D


Elgiganten får nok nogle enheder i butikkerne. XSX og XSS står til at være på lager i flere af deres butikker.


man får først xsx en i varehus den 10/11 hvis man heldig
XONE GT: mars755
ps5
Niveau 0
 
Indlæg: 18

Brugeravatar

Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf Jake242 » 3. nov 2020 20:56

Er der nogen der har hørt om der er forsinkelser for dem der har bestilt direkte hos ms?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf spif2001 » 3. nov 2020 21:51

Jake242 skrev:Er der nogen der har hørt om der er forsinkelser for dem der har bestilt direkte hos ms?

Jeg har bestilt ved MS, og har ikke fået besked om forsinkelser. Fik til gengæld en mail for 4 dage siden, hvor de bad mig dobbelttjekke adresse og kreditkort oplysninger for en sikker levering.

Jeg har dog ikke travlt med at få den. Bare den dukker op før Cyberpunk 2077, så er jeg tilfreds ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf vntqmm » 3. nov 2020 22:16

Jake242 skrev:Er der nogen der har hørt om der er forsinkelser for dem der har bestilt direkte hos ms?

Har du kunne bestille i den danske MS online butik? Jeg bliver redirected til en side hvor man kan gå til elgiganten, proshop mm.
vntqmm
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Aarhus


Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf Jake242 » 3. nov 2020 22:22

vntqmm skrev:Har du kunne bestille i den danske MS online butik? Jeg bliver redirected til en side hvor man kan gå til elgiganten, proshop mm.


Har bare logget ind på microsoft og bestilt den der, kan også se mine tidligere konsoller og spil jeg har købt gennem tiderne. Det der bare undre mig det er at den står til levering - men ikke noget med hvornår.

Jeg er næsten sikker på du kan købe/ bestille den direkte på din eksisterende xbox da den jo har alle dine oplysninger i dit gamertag
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf Zeanix » 4. nov 2020 03:55

Jake242 skrev:
Zeanix skrev:Mit problem er ikke grafik/opløsning, men at jeg står uden konsol på launch...


Så må du ind på dba :D


Jeg har principper -.-
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf Zeanix » 4. nov 2020 03:55

OmarE skrev:
Jake242 skrev:
Zeanix skrev:Mit problem er ikke grafik/opløsning, men at jeg står uden konsol på launch...


Så må du ind på dba :D


Elgiganten får nok nogle enheder i butikkerne. XSX og XSS står til at være på lager i flere af deres butikker.


Yea har set det! Elgiganten it is!
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf Zeanix » 4. nov 2020 03:58

Jake242 skrev:
vntqmm skrev:Har du kunne bestille i den danske MS online butik? Jeg bliver redirected til en side hvor man kan gå til elgiganten, proshop mm.


Har bare logget ind på microsoft og bestilt den der, kan også se mine tidligere konsoller og spil jeg har købt gennem tiderne. Det der bare undre mig det er at den står til levering - men ikke noget med hvornår.

Jeg er næsten sikker på du kan købe/ bestille den direkte på din eksisterende xbox da den jo har alle dine oplysninger i dit gamertag


Jeg kan ikke få lov at bestille på Microsoft.com, har du gjort det på din Xbox?
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf Jake242 » 4. nov 2020 17:42

Zeanix skrev:
Jeg kan ikke få lov at bestille på Microsoft.com, har du gjort det på din Xbox?


Jeg har ikke bestilt på boxen, jeg gjorde det på ms hjemmeside den dag se åbnede op dor forudbestillinger. Jeg kan se at hvis man prøver nu, så bliver man henvist til en forhandler. Så det kan åbenbart ikke lade sig gøre mere
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+1

Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf spif2001 » 4. nov 2020 18:00

Jake242 skrev:
Zeanix skrev:
Jeg kan ikke få lov at bestille på Microsoft.com, har du gjort det på din Xbox?


Jeg har ikke bestilt på boxen, jeg gjorde det på ms hjemmeside den dag se åbnede op dor forudbestillinger. Jeg kan se at hvis man prøver nu, så bliver man henvist til en forhandler. Så det kan åbenbart ikke lade sig gøre mere

Jeg gjorde det samme. Allerede morgenen efter var det ikke længere muligt at bestille dem via hjemmesiden.

Danmark er jo også et Sony land, så mon ikke det er et begrænset antal enheder som DK får i første omgang?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf spif2001 » 7. nov 2020 15:39

Så har jeg fået mail fra MS om, at den er afsendt fra Holland med UPS. Forventet levering d. 10/11.

Så må vi se om UPS kan levere til tiden [-o<
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf JohnH » 7. nov 2020 16:32

Haha, ringede lige til Elgiganten igår, de skriver jo på deres side at de har Xbox Series X på lager i 8 butikker.

Jeg spurgte om jeg kunne være sikker på at de også er på lager når de nu skriver det.... det er så kun en i hver butik og hende jeg snakkede med var ikke helt sikker på om de er til salg ..?? Godt de har styr på det :)

Edit: Nåh, nu er det kun 5 butikker :lol:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf Moods » 7. nov 2020 19:00

Fik at vide af deres kundeservice der ikke bliver nogen Series X tilgængelige på tirsdag i butikkerne, så tror man kører forgæves hvis man tager derud.
Moods
Niveau 0
 
Indlæg: 34


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron