Xboxlife forum

Xbox Series X / Holiday 2020

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niculla2 » 21. okt 2020 07:34

Har lige fået en ny sms om at den er forsinket til 15/11. Suk.

Der er altså nogen som f'er godt og grundigt op.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Mysticurse » 22. okt 2020 02:57

Jeg har lige prøvet at lave en forudbestilling på en Series X hos Elgiganten. Men nu hvor jeg går ind og ser, så står der, at den forventes leveret den 9/12. Nogen der har et svar eller bud på hvorfor?
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 22. okt 2020 08:08

Mon ikke de første forudbestillinger er taget og den næste batch først kommer 9. December?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 22. okt 2020 08:09

Har forresten bestilt ved MS - har ikke hørt noget om at der er forsinkelse, men det kan jo komme.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Mysticurse » 22. okt 2020 12:11

Jake242 skrev:Mon ikke de første forudbestillinger er taget og den næste batch først kommer 9. December?

Hmm, det har du nok ret i jo.

Jake242 skrev:Har forresten bestilt ved MS - har ikke hørt noget om at der er forsinkelse, men det kan jo komme.

Har lige været inde på MS hjemmeside, og det eneste jeg kan finde er Xbox One S. Så det ser ud til, at alle forudbestillinger der også er taget..?
Der er ikke andet for, end at jeg må væbne mig med toldmodighed og vente lidt længere ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Mikadk » 22. okt 2020 14:30

De sagde til mig i Elgiganten, når man køber et All access bliver konsollen leveret specifikt til dig, og de kan garantere dem på dagen.
Billede
Mikadk
Niveau 4
 
Indlæg: 436

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 22. okt 2020 14:50

Mikadk skrev:De sagde til mig i Elgiganten, når man køber et All access bliver konsollen leveret specifikt til dig, og de kan garantere dem på dagen.


Undskyld min uvidenhed men hvad er et All access? Er det noget de har i elgiganten eller hvordan?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Mysticurse » 22. okt 2020 15:27

Jake242 skrev:
Mikadk skrev:De sagde til mig i Elgiganten, når man køber et All access bliver konsollen leveret specifikt til dig, og de kan garantere dem på dagen.


Undskyld min uvidenhed men hvad er et All access? Er det noget de har i elgiganten eller hvordan?

Som jeg har forstået det, så betyder det at du køber den på afbetaling over 24 mdr ved Elgiganten, og så for du GamePass Ultimate med oveni.
Eller tager jeg helt fejl der Mikadk?
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Mikadk » 22. okt 2020 15:48

Mysticurse skrev:
Jake242 skrev:
Mikadk skrev:De sagde til mig i Elgiganten, når man køber et All access bliver konsollen leveret specifikt til dig, og de kan garantere dem på dagen.


Undskyld min uvidenhed men hvad er et All access? Er det noget de har i elgiganten eller hvordan?

Som jeg har forstået det, så betyder det at du køber den på afbetaling over 24 mdr ved Elgiganten, og så for du GamePass Ultimate med oveni.
Eller tager jeg helt fejl der Mikadk?


Det er rigtigt, 24 mdr gamepass og xbox series s/x til samme pris som hvis du købte kontant :)

Det er 260 kr i 24 mdr forresten :)

https://www.elgiganten.dk/cms/xbox-all-access/xbox-all-access/
Billede
Mikadk
Niveau 4
 
Indlæg: 436

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 23. okt 2020 06:04

Så man vil betale 98 kr om måneden for Ultimate i den periode - er det ikke standard prisen hos ms? Tænker det kan gøres billigere... specielt ved at købe guld og konventere for 10 kr
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niki Lauda DK » 23. okt 2020 09:18

Jo det er normalprisen for maskinen og det månedlige abonnement via Microsoft. Man slipper for renter og gebyrer i forhold til et forbrugslån.

Men som du siger så er det billigste at købe maskinen kontant og købe en Xboxlive kode på nettet, som skal aktiveres og derefter konvertere til ultimate for et engangsbeløb på 10 kr. Som gælder i hele perioden.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 23. okt 2020 14:41

Der vel forhåbentligt ikke nogen som tager et forbrugslån til en xbox
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niki Lauda DK » 23. okt 2020 15:36

Jake242 skrev:Der vel forhåbentligt ikke nogen som tager et forbrugslån til en xbox


Det er der helt sikkert. Elgiganten har siden preorder haft et lånefirma tilknyttet på bestillingssiden. Men de fleste som ikke kan købe kontant vælger nok All Access løsningen, fremfor den dyrere løsning med ågerrenter.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf CaptainKicker » 23. okt 2020 22:04

Lol, nu fik jeg en SMS om at min ordre er forsinket til d 12 december, selvom jeg bestilte få minutter efter de åbnede for pre-order.

Det sejler da.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lord Beef Jerky » 23. okt 2020 22:06

Jeg har også, for tredje gang, fået den SMS. Sindssygt belastende fejl de har i deres system.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron