Xboxlife forum

Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf ShadowFlameDK » 22. sep 2020 15:32

Nej - har ikke prøvet det endnu. Men er det fordi dit snart udløber af sig selv?
ShadowFlameDK
Niveau 0
 
Indlæg: 20
By: Silkeborg


Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Henrikdk » 22. sep 2020 19:49

Jeg lod Xbox Ultimate rende ud. Og købte nyt 12 mdr. Gold, som jeg konverterede til Ultimate igen.

Fik 12 mdr. Ultimate for 350 kr.
Billede
Henrikdk
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Can » 23. sep 2020 06:59

Hej.

Jeg har fornyet mit 12 måneders gold, og kan se at jeg ikke får valget om at benytte mig af ultimate tilbuddet igen.
Can
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Callista » 23. sep 2020 07:12

Siger du at jeg kan købe 12mdr guld, og så konvertere til 12mdr Ultimate??

Henrikdk skrev:Jeg lod Xbox Ultimate rende ud. Og købte nyt 12 mdr. Gold, som jeg konverterede til Ultimate igen.

Fik 12 mdr. Ultimate for 350 kr.
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Henrikdk » 23. sep 2020 07:35

Det er lykkedes for mig, havde ikke selv regnet med det, da jeg benyttede mig af den tidligere konvertering af Gold til Ultimate.

Købte Gold billigt via Livekort, og konverterede igen til Ultimate.

Det er 14 dage siden, at jeg konverterede til Ultimate, IGEN!
Callista skrev:Siger du at jeg kan købe 12mdr guld, og så konvertere til 12mdr Ultimate??

Henrikdk skrev:Jeg lod Xbox Ultimate rende ud. Og købte nyt 12 mdr. Gold, som jeg konverterede til Ultimate igen.

Fik 12 mdr. Ultimate for 350 kr.
Billede
Henrikdk
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Callista » 23. sep 2020 09:53

Det er da kun godt hvis det er tilfældet ;)
troede bare ikke det blev konverteret 1:1

Henrikdk skrev:Det er lykkedes for mig, havde ikke selv regnet med det, da jeg benyttede mig af den tidligere konvertering af Gold til Ultimate.

Købte Gold billigt via Livekort, og konverterede igen til Ultimate.

Det er 14 dage siden, at jeg konverterede til Ultimate, IGEN!
Callista skrev:Siger du at jeg kan købe 12mdr guld, og så konvertere til 12mdr Ultimate??

Henrikdk skrev:Jeg lod Xbox Ultimate rende ud. Og købte nyt 12 mdr. Gold, som jeg konverterede til Ultimate igen.

Fik 12 mdr. Ultimate for 350 kr.
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Henrikdk » 23. sep 2020 15:01

Nu har jeg lige set mit kreditkort transaktion gennem. Købte 12 mdr. Gold via Livekort for ca. 240 kr. Betalte 100 kr til Microsoft ved konvertering til Ultimate. 12 mdr. for 340 kr.
Billede
Henrikdk
Niveau 2
 
Indlæg: 156

+1

Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Callista » 24. sep 2020 07:28

Nu har jeg lige købt de 12mdr guld for 240kr
hvordan konverterer jeg som du gjorde..
Bare for at være sikker på jeg gør det på samme måde, og derved får samme slutresultat ;)

Henrikdk skrev:Nu har jeg lige set mit kreditkort transaktion gennem. Købte 12 mdr. Gold via Livekort for ca. 240 kr. Betalte 100 kr til Microsoft ved konvertering til Ultimate. 12 mdr. for 340 kr.
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Dinz » 24. sep 2020 07:47

Jeg tror faktisk de bliver konverteret 1:1.
Der var en periode hvor de benyttede en conversion ratio der var lavere end 1:1. Mener 12 mo gold kunne konverteres til 8 mo ultimate.
Det ser dog ud til de har ændret det igen, således at det er 1:1. Det er dog muligt at det er anderledes, hvis man indløser 12 mo gold mens man har en aktiv ultimate subscription.

Se FAQ på deres upgrade side. Det spørgsmål der hedder " What happens to my prepaid months of Xbox Live Gold and/or Xbox Game Pass when I join Xbox Game Pass Ultimate? "
https://www.xbox.com/en-US/live/gold/upgrade

Edit: Det bliver kun konverteret 1:1 hvis man er på en ren gold subscription. Hvis man indløser et 12 mo gold card når ultimate er aktiv, så får man kun 8 måneder ud af det. Så det kan kun anbefales at man opsiger sin subscription og lader den udløbe helt inden man forsøger igen. Se FAQ på ovenstående side ved spørgsmålet: "After I join Xbox Game Pass Ultimate, can I still redeem Xbox Live Gold and Xbox Game Pass codes?"
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense


Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Niki Lauda DK » 24. sep 2020 07:56

Jeg konvertede fra gold til ultimate for 10 kr. Og til December har jeg haft Ultimate i næsten et år for Ca. 300 kr. I alt.

Min plan er at købe 3 års gold på én gang, når mit nuværende udløber og så derefter konvertere til ultimate igen. Håber det virker og skal nok skrive herinde hvis det lykkes.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Henrikdk » 24. sep 2020 10:00

Dit Ultimate medlemskab SKAL være udløbet. Herefter indtaster du din Gold-kode, og bagefter konverteres til Ultimate for 100kr. Sådan gjorde jeg!

Callista skrev:Nu har jeg lige købt de 12mdr guld for 240kr
hvordan konverterer jeg som du gjorde..
Bare for at være sikker på jeg gør det på samme måde, og derved får samme slutresultat ;)

Henrikdk skrev:Nu har jeg lige set mit kreditkort transaktion gennem. Købte 12 mdr. Gold via Livekort for ca. 240 kr. Betalte 100 kr til Microsoft ved konvertering til Ultimate. 12 mdr. for 340 kr.
Billede
Henrikdk
Niveau 2
 
Indlæg: 156

+1

Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Can » 24. sep 2020 12:12

Det er alligevel lykkedes mig at få ultimate upgrade igen, så det kan altså stadig lade sig gøre :)
Can
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Erroneus » 24. sep 2020 17:13

Jeg kan bekræfte det stadigvæk virker. Har nu 3 års Ultimate, som blev opgraderet for 10 kr. fra 3 års gold.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg

+1

Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Callista » 25. sep 2020 07:21

3års guld var Max man kunne konvertere ikke??
Hvordan med betaling, den afviser kreditkort hos mig, måske på grund af US Region.

Erroneus skrev:Jeg kan bekræfte det stadigvæk virker. Har nu 3 års Ultimate, som blev opgraderet for 10 kr. fra 3 års gold.
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Re: Gamepass Ultimate Upgrade? kan det gøres igen?

Indlægaf Erroneus » 25. sep 2020 08:36

Callista skrev:3års guld var Max man kunne konvertere ikke??
Hvordan med betaling, den afviser kreditkort hos mig, måske på grund af US Region.

Erroneus skrev:Jeg kan bekræfte det stadigvæk virker. Har nu 3 års Ultimate, som blev opgraderet for 10 kr. fra 3 års gold.

3 år ja.

Jeg købte 3x12 måneder guld fra livekort. Og så lavede jeg bare en almindelig opgradering for 10 kr på: https://www.xbox.com/da-DK/live/gold/upgrade
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron