Xboxlife forum

Xbox Series X / Holiday 2020

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf theoneandonlybavi » 22. sep 2020 13:53

Egentligt er det lidt synd. For Microsoft har satme disket op med meget value for the money i Game Pass. Og man har forsøgt at slette fadæsen fra Xbox One lanceringen. Men det er som om, at lige lidt hjælper det. Jeg forstår da også helt og holdent, at idet man f.eks. har kørt Ps4 de sidste mange år, så vil man alt andet lige have opbygget et okay udvalg af spil. Også er det jo en no brainer når der skal indkøbes til den nye generation.

Det er da uden tvivl også af betydning, at jeg har 300+ spil til Xbox, at jeg så også vælger Xbox før PS5. Så må Sony sgu vente til Kratos og Co. har lyst til at lege lidt mere. :)
theoneandonlybavi
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Viborg

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf tue69 » 22. sep 2020 14:07

Til gengæld virker MS til at ville åbne lidt mere. EA Play fik først adgang til Xbox (og nu senere på Gamespass), Cross Play er heller ikke noget problem ligesom det ikke vil overraske mig, hvis Bethesda fortsat er multiplat, men bliver brugt som trækplaster til Gamespass.

Sony er noget mere lukket. Jeg er med på at de forsøger at beskytte forretningen, men det kunne da være fedt, ikke at være bundet af et konsolfængsel, når nu der kommer fede spil til begge to.

En dum-romantisk tanke, javist men MS virker bare ikke helt så forskrækkede over den som Sony gør.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lord Beef Jerky » 22. sep 2020 15:20

Jeg er ret sikker på, at Microsoft får lidt flere kunder i næste generation end den nuværende. De fuckede op med Xbox One med en masse underlige udtalelser og kedelige exclusives. Kan ikke forestille mig, at de ikke har lært en masse af det, og giver den gas i denne omgang. Alene de exclusives de får fra Bethesda, skal nok få kunder i butikken.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Slimjay DK » 22. sep 2020 15:25

theoneandonlybavi skrev:Egentligt er det lidt synd. For Microsoft har satme disket op med meget value for the money i Game Pass. Og man har forsøgt at slette fadæsen fra Xbox One lanceringen. Men det er som om, at lige lidt hjælper det. Jeg forstår da også helt og holdent, at idet man f.eks. har kørt Ps4 de sidste mange år, så vil man alt andet lige have opbygget et okay udvalg af spil. Også er det jo en no brainer når der skal indkøbes til den nye generation.

Det er da uden tvivl også af betydning, at jeg har 300+ spil til Xbox, at jeg så også vælger Xbox før PS5. Så må Sony sgu vente til Kratos og Co. har lyst til at lege lidt mere. :)


Jeg har kørt begge konsoller siden launch, men denne gang bliver det kun min Playstation der skal upgrades på launch, det er den sløveste af maskinerne og trænger til en update, og så er det jo positivt at mit PS VR stadig kan bruges, og der er stadig massere af spil jeg endnu ikke har spillet, som bare står på hylden fysisk eller digitalt og venter.

Xbox må vente til Hellblade 2 eller Gears 6 udkommer (håber da der kommer et Gears 6). Men må erkende at jeg stadig er en af de meget få brugere der er glad for min Kinect, primært for den simple face login funktion, og ja den kan desværre ikke tilkobles Series X. :) Men jeg må videre når vi kommer dertil, for der er ingen tvivl om at den kommer til at stå i huset, men nok først til næste år.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Slimjay DK » 22. sep 2020 15:28

Lord Beef Jerky skrev:Jeg er ret sikker på, at Microsoft får lidt flere kunder i næste generation end den nuværende. De fuckede op med Xbox One med en masse underlige udtalelser og kedelige exclusives. Kan ikke forestille mig, at de ikke har lært en masse af det, og giver den gas i denne omgang. Alene de exclusives de får fra Bethesda, skal nok få kunder i butikken.


Hr. Spencer siger : the immediate plan is to evaluate multiplatform releases on a “case-by-case basis.

Så tiden må vise hvor meget der bliver 100% eksklusivt, men der er ingen tvivl om at det vil blive "First On Xbox" :D
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf ShadowFlameDK » 22. sep 2020 15:39

Slimjay DK skrev:
theoneandonlybavi skrev:Egentligt er det lidt synd. For Microsoft har satme disket op med meget value for the money i Game Pass. Og man har forsøgt at slette fadæsen fra Xbox One lanceringen. Men det er som om, at lige lidt hjælper det. Jeg forstår da også helt og holdent, at idet man f.eks. har kørt Ps4 de sidste mange år, så vil man alt andet lige have opbygget et okay udvalg af spil. Også er det jo en no brainer når der skal indkøbes til den nye generation.

Det er da uden tvivl også af betydning, at jeg har 300+ spil til Xbox, at jeg så også vælger Xbox før PS5. Så må Sony sgu vente til Kratos og Co. har lyst til at lege lidt mere. :)


Jeg har kørt begge konsoller siden launch, men denne gang bliver det kun min Playstation der skal upgrades på launch, det er den sløveste af maskinerne og trænger til en update, og så er det jo positivt at mit PS VR stadig kan bruges, og der er stadig massere af spil jeg endnu ikke har spillet, som bare står på hylden fysisk eller digitalt og venter.

Xbox må vente til Hellblade 2 eller Gears 6 udkommer (håber da der kommer et Gears 6). Men må erkende at jeg stadig er en af de meget få brugere der er glad for min Kinect, primært for den simple face login funktion, og ja den kan desværre ikke tilkobles Series X. :) Men jeg må videre når vi kommer dertil, for der er ingen tvivl om at den kommer til at stå i huset, men nok først til næste år.


Jer er overbevist om at Sony kommer med en Ps5 upgrade indenfor et par år - og nu kan vi jo spille Spiderman m.m. på Ps4 så hvad er der lige der skal gøre den store forskel - det har de ikke rigtig vist endnu.
ShadowFlameDK
Niveau 0
 
Indlæg: 20
By: Silkeborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Thorpedo29 » 22. sep 2020 15:55

Der er forudbestilt Xbox her men det var en no-brainer, da jeg ikke har haft ps siden ps2.

Ms skal nok få en fin generation og få øget deres andele en smule.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Akandreasen » 22. sep 2020 15:58

Jeg har allerede forudbestilt, men jeg lurer lidt på afbetalingsløsningen med All Access.
Er der nogen der ved hvordan det ville arte sig, når jeg nu allerede har et forudbetalt medlemskab af Game Pass ultimate frem til april?
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Slimjay DK » 22. sep 2020 16:35

ShadowFlameDK skrev:Jer er overbevist om at Sony kommer med en Ps5 upgrade indenfor et par år - og nu kan vi jo spille Spiderman m.m. på Ps4 så hvad er der lige der skal gøre den store forskel - det har de ikke rigtig vist endnu.


Man kunne jo tage din egen tekst : Jeg er overbevist om at MS kommer med en Series X upgrade indenfor et par år - og nu kan vi jo spille Halo m.m. på Xbox One X, så hvad er der lige der skal gøre den store forskel - det har de ikke rigtig vist endnu.

Jeg er overbevist om at der går længere tid, de presser ikke en ny maskine med flere muskler ud efter et par år. Hvis vi antager der går 7 til 8 år før en ny generation af konsoller kommer, så vil en upgrade først blive aktuel når halvdelen af tiden er gået.

Men hvad mener du at MS har vist som Sony ikke har vist, som gør Series X til den store forskel ?
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Slimjay DK » 22. sep 2020 16:44

Akandreasen skrev:Jeg har allerede forudbestilt, men jeg lurer lidt på afbetalingsløsningen med All Access.
Er der nogen der ved hvordan det ville arte sig, når jeg nu allerede har et forudbetalt medlemskab af Game Pass ultimate frem til april?


Jeg tror bare de bliver tilføjet dit nuværende abonnement, så når de 24 måneder er gået, så har du stadig 5 / 6 måneders ultimate, alt andet ville være unfair :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Slimjay DK » 22. sep 2020 17:14

Hvad siger folket til denne .. AC : Valhalla or Dirt 5 i Game Pass, True or Fake :)

Jeg ville faktisk ikke blive overrasket efter det køb de annoncerede i går.


Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Akandreasen » 22. sep 2020 17:16

Slimjay DK skrev:Jeg tror bare de bliver tilføjet dit nuværende abonnement, så når de 24 måneder er gået, så har du stadig 5 / 6 måneders ultimate, alt andet ville være unfair :)


Ja, det er en realistisk antagelse. Men jeg synes ikke at jeg har kunne finde nogen officiel udtalelse.
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Akandreasen » 22. sep 2020 17:21

Slimjay DK skrev:Hvad siger folket til denne .. AC : Valhalla or Dirt 5 i Game Pass, True or Fake :)

Jeg ville faktisk ikke blive overrasket efter det køb de annoncerede i går.


Big, if true! - Med al den snak, der har været om at xboxen mangler exclusives. Ja, så kunne det måske tænkes at dette er et tiltag der skal hjælpe med at opveje det.
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Erroneus » 22. sep 2020 21:55

Slimjay DK skrev:Hvad siger folket til denne .. AC : Valhalla or Dirt 5 i Game Pass, True or Fake :)

Jeg ville faktisk ikke blive overrasket efter det køb de annoncerede i går.


Billede

Jeg tænker den grafik hænger sammen med spil som er optimeret til X og S, som sektionen over handler.
Alle de spil de viser der, er netop optimeret til X og S.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf AliBabah » 22. sep 2020 23:50

Nu hvor GameStop er lukket ned herhjemme, har vi så andre alternativer, i forhold til evt. indbytningstilbud?

Eller skal man satse på at sælge sin One X på DBA?
AliBabah
Niveau 1
 
Indlæg: 86
By: Rødovre


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron