Xboxlife forum

Xbox Series X / Holiday 2020

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Rechain » 15. aug 2020 15:37

Må sige at jeg ikke har lagt mærke til min Xbox One X i de fleste spil, men med The Dark Pictures Anthology: Man of Medan der var den for første gang ret irriterende at høre på, så tog mit headset på i stedet for at benytte mit surround anlæg som jeg bruger som standard. Til gengæld passede det alligevel til den slags spil, altså headset brug - ikke blæser larmen :roll: MEN, udover det så har jeg ikke haft problemer siden jeg skaffede den for 2 år siden (sommer 2018), dog ser jeg frem til at den kommende Series X larmer mindre, det vil altid være et plus! Oh dear, det er dog intet sammenlignet med larmen fra den originale Xbox 360 med DVD drevet, det var jo en jetjager x 1000 :lol:

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niculla2 » 17. aug 2020 09:00

Kunne være fedt med nogle turneringer (konkurrencer i med High scores evt.) med nogle af de nye game pass spil, der kommer løbende i næste generation. De fleste har det vel, så det fjerner nogle barrierer i forhold til at alle allerede har spillet.

Man kan da hurtigt få prøvet lidt forskelligt af i spil, hvor alle starter lidt på bar bund.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf OmarE » 9. sep 2020 14:23

Udgives 10 november til 499$ og Elgiganten kommer til at tilbyde All-Access
OmarE
Niveau 0
 
Indlæg: 38
By: København N


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Rechain » 9. sep 2020 15:08

https://twitter.com/Xbox/status/1303680112156524544

This is the tweet...

Xbox Series X: $499 (ERP)
Xbox Series S: $299 (ERP)

Release date: November 10

Pre-order starts September 22: https://xbx.lv/3lYA474 | #PowerYourDreams


Billede

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Slimjay DK » 9. sep 2020 17:03

Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Rechain » 9. sep 2020 17:10

Må sige at pris niveauet er godt til dem begge og mellem dem :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup

+4

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lord Beef Jerky » 21. sep 2020 12:33

Så lige at konsollerne kan forudbestilles fra kl 9 imorgen tidlig på Elgigantens hjemmeside, hvis man køber der igennem. Vil man i deres All Access program skal man dog møde op fysisk tidligst kl 10 i en af butikkerne.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Rechain » 21. sep 2020 12:57

Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf hackNICE1112@ » 21. sep 2020 15:16

Det er godt nok et vildt opkøbe de lige har gjordt Xbox :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niki Lauda DK » 21. sep 2020 15:16

Jeg sidder klar 8.55 i morgen og satser på at de ikke bliver udsolgt på 10 minutter til bots, ligesom PS5 konsollerne :lol:

Hacknice: Det er ikke andet end et greb i lommen for Microsoft. De er god for flere tusinde milliarder. Men fedt for os der spiller Xbox og velkommen til millioner af kommende PS og PC fanboys :D
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf hackNICE1112@ » 21. sep 2020 15:24

Niki Lauda DK skrev:Jeg sidder klar 8.55 i morgen og satser på at de ikke bliver udsolgt på 10 minutter til bots, ligesom PS5 konsollerne :lol:

Hacknice: Det er ikke andet end et greb i lommen for Microsoft. De er god for flere tusinde milliarder. Men fedt for os der spiller Xbox og velkommen til millioner af kommende PS og PC fanboys :D


Det er et rigtig godt opkøbe må man sig:-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Elgaard » 21. sep 2020 18:37

Niki Lauda DK skrev:Hacknice: Det er ikke andet end et greb i lommen for Microsoft. De er god for flere tusinde milliarder. Men fedt for os der spiller Xbox og velkommen til millioner af kommende PS og PC fanboys :D


Microsoft lancerer i forvejen alle deres nye spil på PC, så PC gamerne mærker nok ikke det store til opkøbet.

Og hvad er det lige der gør det "fedt for dem der spiller Xbox?" - Du havde fået spillene alligevel - Så hvad ændrer det her for dig?

At spil muligvis ikke længere bliver lanceret på konkurrende konsolplatforme er der i hvertfald intet "fedt" i - det begrænser bare os alle i at spille de spil vi vil, på den platform vi foretrækker.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf tue69 » 21. sep 2020 21:04

Elgaard skrev:At spil muligvis ikke længere bliver lanceret på konkurrende konsolplatforme er der i hvertfald intet "fedt" i - det begrænser bare os alle i at spille de spil vi vil, på den platform vi foretrækker.


Nej jeg bliver også mere og mere ligeglad med konsolkrig og mere og mere irriteret på eksklusivitet. Spil er for alle, og i en moderne verden, hvor konsollerne stille og roligt ligner hinanden mere og mere, er det trist at nogle af de tungeste titler er låst til én konsol.

Men stærkt træk af MS. Der bliver spillet med pengemusklen.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+3

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niki Lauda DK » 22. sep 2020 07:55

Elgaard skrev:
Niki Lauda DK skrev:Hacknice: Det er ikke andet end et greb i lommen for Microsoft. De er god for flere tusinde milliarder. Men fedt for os der spiller Xbox og velkommen til millioner af kommende PS og PC fanboys :D


Microsoft lancerer i forvejen alle deres nye spil på PC, så PC gamerne mærker nok ikke det store til opkøbet.

Og hvad er det lige der gør det "fedt for dem der spiller Xbox?" - Du havde fået spillene alligevel - Så hvad ændrer det her for dig?

At spil muligvis ikke længere bliver lanceret på konkurrende konsolplatforme er der i hvertfald intet "fedt" i - det begrænser bare os alle i at spille de spil vi vil, på den platform vi foretrækker.


Det ændrer det for mig på den måde at Gamepass bliver udvidet med flere 'gratis' kvalitetsspil fremover.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf torniel » 22. sep 2020 08:02

Så er der lagt en forudbestlling :)
Hold til højre, tak.
torniel
Niveau 2
 
Indlæg: 175

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron