Xboxlife forum

Xbox Series X / Holiday 2020

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Rechain » 22. jul 2020 20:56

Ja, foruden HALO & nok en annoncering mht Forza Motorsport 8 udover andre åbenlyse titler, så ser jeg da frem til at de endelig har nogle nye IP'er klar fra deres opkøbte studier de har fået ind i folden. Det er påkrævet [-o<

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niculla2 » 23. jul 2020 09:06

Erroneus skrev:
Niculla2 skrev:Hvad er forventningerne til fremvisningen om et par dage?

Jeg ser virkelig, virkelig frem fremvisning af Halo: Infinite-kampagnen. "Discover Hope"-traileren fik mig op af sofaen. Jeg nægter at tro på andet end at de har lært en del af 5eren, og hvad man ikke skulle gøre.

Jeg håber de viser andet end Halo. Ikke at der er noget galt med Halo, det er en fantastisk serie, men det er nu vi skal til at se nogle andre store spil fra Microsoft også, der skal ske mere end bare Halo, Forza og Gears of War, men det er jeg nu også overbevist vi kommer til, de har fået nogle dygtige spilstudier ind i stalden.


Meget enig. Ser også frem til noget nyt.

Jeg føler bare ikke 5eren var tilstrækkeligt eller værdigt for en hel Xbox-generation. Jeg føler nærmest ikke at jeg rigtig har spillet Halo siden 360-tiden. Derfor jeg personligt ser så meget frem til det. Couch-coop campaign med en god historie - ja tak! :D
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 23. jul 2020 17:47

Halo Infinite minder mig på en eller anden måde om de første Haloer - det kan godt være, at det bare er mig der har det sådan?

Gameplay trailer her:
https://video.xboxlife.dk/xbox/halo-inf ... -5833.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+3

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niculla2 » 23. jul 2020 17:58

Morten Skou skrev:Halo Infinite minder mig på en eller anden måde om de første Haloer - det kan godt være, at det bare er mig der har det sådan?

Gameplay trailer her:
https://video.xboxlife.dk/xbox/halo-inf ... -5833.html


Enig. Det er Nice.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Erroneus » 23. jul 2020 18:15

Fable, Stalker 2, Avowed, Everwild, Forza, State of Decay 3, Hellblade 2 & Halo så godt ud, selv om det godt nok ikke var meget man så til Fable, Avowed, Everwild og State of Decay 3. Jeg vil specielt godt have set meget mere fra Fable, men det må vi have til gode, men fedt det er på vej.

En tydelig trend at mange spil ikke bliver klar til lanceringen, der var meget få datoer på de store titler, så det lugter af 2022 bliver et vildt år :) Det lugter lidt af at covid-19 har forsinket en del spil firmaers titler, så er det meget heldigt at hverken Microsoft eller Sony har lavet store ændringer på arkitekturen, så spil der kommer ud til denne generation også, kan gå hen og blive gode titler til lancering, som f.eks: Watch Dogs, Cyberpunk 2077, AC: Valhalla, Far Cry 6, Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, Hitman 3 osv.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 23. jul 2020 18:17

Jeg ville også gerne have set mere til Fable... den spilserie gav sgu mange gode timers underholdning :-)

1 minut er godt nok ikke meget:
https://video.xboxlife.dk/xbox/fable-of ... -5839.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf hackNICE1112@ » 23. jul 2020 18:23

Glæder mig bare til halo nu:-) et fint show så næste show kom med pris og dato på den nye Xbox:-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Rechain » 23. jul 2020 18:34

Well, jeg er faktisk ganske fornøjet i den forstand at jeg har Game Pass Ultimate og Xbox One X, så er klar til spillene allerede :) har intet behov for at købe Series X foreløbeligt, så det bliver stadig PS5 som første nye konsol. Det afhjælper også balance i økonomien, især fordi jeg først skal betale for XGP Ultimate efter december 2021 =D> ingen tvivl om at der vil komme deciderede titler fokuseret til Series X, men der går noget tid og så ser jeg frem til at opgradere. Derved fin balance mellem platformene (+Switch/PC) for mit vedkommende :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 23. jul 2020 18:41

Billede

:D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 23. jul 2020 18:43

Det meste fra aftenens showcase ligger nu som nyheder på forsiden af xboxlife.dk :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+4

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Erroneus » 23. jul 2020 19:00

Det var dog værd at bemærke, at en en sjat af de fremviste spil, ikke ser ud til at komme til Xbox One, hvilket er en indikation af hvornår de udkommer, fordi Microsoft har sagt at spil der udkommer til XSX i starten, også udkommer til Xbox One.

Følgende spil stod kun til XSX og PC: Fable, Warhammer 40,000: Darktide, State of Decay 3, Forza, The Medium og S.T.A.L.K.E.R. 2.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Marddos » 23. jul 2020 20:16

Blev godt og grundigt snydt, da jeg så Double Fine logoet og Jack Black kom på skærmen. Havde så meget håbet på Brütal Legend 2 :(
Marddos
Niveau 7
 
Indlæg: 3241
By: Slagelse

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niculla2 » 23. jul 2020 20:58

Hvor er det sindssygt at alt kommer til Gamepass. Det er helt vanvittig “value for money”.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf SvAmP » 24. jul 2020 05:40

Glæder mig :)! Men så halo ikke skidt ud grafisk ? Var ikke så imponeret
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf nakka » 24. jul 2020 06:42

Erroneus skrev:Følgende spil stod kun til XSX og PC: Fable, Warhammer 40,000: Darktide, State of Decay 3, Forza, The Medium og S.T.A.L.K.E.R. 2.


Betyder dette så også at S.T.A.L.K.E.R. 2, Warhammer 40,000: Darktide og The Medium ikke kommer på ps4, men kun ps5 (når tidseksklusiviteten - som Phil hader - er overstået)?

I øvrigt er Hellblade 2 og Everwild også kun til XseX
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron