Xboxlife forum

Xbox Series X / Holiday 2020

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Mysticurse » 12. jun 2020 09:01

Ja jeg er nu med Rechain her. Jeg synes det futuristiske design den her er mega fedt. Kan også godt lide at de har lavet controlleren lidt mere fyldig... så kan det da være den endelig ikke føles som en lille børene controller mere :-D Dog er der tre ting jeg tænker på. Et: Det ser ud som om den kun kan stå op, sådan som drevet er placeret. Det giver problemer her hos mig, da mit TV er bredere end mit TV bord... og tvivler på den vil have godt af at stå på min subwoofer. To: Den bliver da godt nok noget værre noget at skulle støve af med alle de vinkler og hjørner den har. Tre: Håber de har givet deres thumb stick mere grip. For det har været et problem for mig med de gamle... min tommelfinger glider ganske enkelt af dem.
Det er ingen tvivl om at jeg skal have den på et tidspunk, men der er heller ingen tvivl om, at jeg skal have Xbox'en først ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Rechain » 12. jun 2020 09:05

Ligesom Xbox Series X, så kan PS5 sagtens ligge ned:

https://twitter.com/rereztv/status/1271 ... 20608?s=21

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Mysticurse » 12. jun 2020 09:18

Fedt nok!! ;-) :-P Så vil der også være plads til en PS5, når jeg en dag skal have den ;-) Tak for den info Rechain ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Zt3pH » 12. jun 2020 09:58

Rechain skrev:Jeg syntes designet er fedt, elsker at de stiler efter noget futuristisk :) og Dual Sense controlleren er awesome. Glæder mig til at få fingrene i konsollen og controlleren. Sony har stadig en god status, selvom jeg primært bruger tid på Xbox/PC (med Nintendo på sidelinien). At SONY stadig går efter noget eksklusivt er fint i mine øjne, udover Microsoft går efter backwards og yderligere sammenfletning. Ingen tvivl om at jeg stadig køber en PS5 før jeg opgraderer min Xbox One X til en Xbox Series X, kommer an på spillene og ventetiden, og økonomien :lol:

/Rechain


Jeg er enig med dig!

I min bog er PS foran på både design fronten og spil-fronten efter præsentationen i går. Efter min bedste overbevisning, ligger bolden nu på MS banehalvdel, og de skal virkelig til at komme med spil-præsentation der bare sparker røv, da det i sidste ende jo altid er det afgørende paramter. Men jeg var imponeret over PS præsentationen i går, og ja den bliver svær at komme uden om. Jeg er dog mere end almindeligt spændt på at se prisen på den :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 12. jun 2020 11:09

Jeg synes godt nok at PS5 er liiiige en anelse for voldsom i designet... Kan ikke lige se hvordan den skal kunne stå neutralt i en stue :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Zt3pH » 12. jun 2020 12:51

Morten Skou skrev:Jeg synes godt nok at PS5 er liiiige en anelse for voldsom i designet... Kan ikke lige se hvordan den skal kunne stå neutralt i en stue :-)


Jeg vil ellers vove den påstand, at PS'eren passer ind i de fleste moderne stuer, hvor jeg ærligt talt synes XSX'eren ser mere "kedelig" ud på nuværende, og vil skille sig mere ud blandt de moderne hvide flader med højglans
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niki Lauda DK » 12. jun 2020 13:50

Den ligner en router
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf nakka » 13. jun 2020 16:08

Det er generalt bare nogle grimme maskiner. Dog var det en vild omgang af spil, 23 af dem er eksklusive, konsol eksklusive eller tidseksklusive(?). Sony mangler stadig at snakke om interface, psnow/ps+ og andet. Der er sgu langt op for MS. Men der er jo også ligeglade de første par år.. der skal/må de gerne bare bruge deres Xbox one
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf tue69 » 14. jun 2020 05:35

Grim som arvesynden men med tonsvis af titler. Det er det, det hele handler om.

Det er dog imponerende, eller alt andet end imponerende, at man i endnu en generation ikke kan love 60 fps. Det håber jeg sgu af Xboxen kan med den stærkere maskine.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niculla2 » 14. jul 2020 20:49

https://youtu.be/1lPzqRJanpU

Lækker video :)



Edit: Hvordan satan får man embedet videoen. Synes ikke rigtig det virker.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Rechain » 15. jul 2020 02:33

Niculla2 skrev:https://youtu.be/1lPzqRJanpU

Lækker video :)

Edit: Hvordan satan får man embedet videoen. Synes ikke rigtig det virker.




Den kan ikke lide de korte links, men dette virker. Den røde farve angiver selve videoens ID/link. Resten er standard YouTube URL. Så ved du det til en anden gang :) men ja, awesome video =D>

[youtube]https:// youtube .com/watch?&v=1lPzqRJanpU[/youtube]

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niculla2 » 21. jul 2020 10:51

Hvad er forventningerne til fremvisningen om et par dage?

Jeg ser virkelig, virkelig frem fremvisning af Halo: Infinite-kampagnen. "Discover Hope"-traileren fik mig op af sofaen. Jeg nægter at tro på andet end at de har lært en del af 5eren, og hvad man ikke skulle gøre.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niki Lauda DK » 22. jul 2020 14:47

Måske en præcis dato og en pris på dyret?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Mysticurse » 22. jul 2020 17:08

Niki Lauda DK skrev:Måske en præcis dato og en pris på dyret?

Det kommer så vidt jeg har læst mig frem til, ikke til at ske. Der bliver fokusret på spil og kun spil.

A recent tweet from Greenberg suggests that the Games Showcase will be “about [an] hour long,” and will be entirely focused on games.
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Erroneus » 22. jul 2020 19:37

Niculla2 skrev:Hvad er forventningerne til fremvisningen om et par dage?

Jeg ser virkelig, virkelig frem fremvisning af Halo: Infinite-kampagnen. "Discover Hope"-traileren fik mig op af sofaen. Jeg nægter at tro på andet end at de har lært en del af 5eren, og hvad man ikke skulle gøre.

Jeg håber de viser andet end Halo. Ikke at der er noget galt med Halo, det er en fantastisk serie, men det er nu vi skal til at se nogle andre store spil fra Microsoft også, der skal ske mere end bare Halo, Forza og Gears of War, men det er jeg nu også overbevist vi kommer til, de har fået nogle dygtige spilstudier ind i stalden.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron