Xboxlife forum

Xbox Series X / Holiday 2020

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Pestowicz » 6. maj 2020 15:09

Niki Lauda DK skrev:I morgen kl. 11.00 Europæisk tid (går ud fra det er os) kommer der et stream på diverse platforme omkring launch titler og evt. Andet


11 a.m. ET er Eastern Time, det er kl.17 dansk tid :D
Pestowicz
Niveau 1
 
Indlæg: 64
By: København


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niki Lauda DK » 6. maj 2020 16:05

Ok, tak for rettelsen :lol:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf torniel » 6. maj 2020 17:58

Jeg må indrømme at jeg er ved at være ret lun på tanken om en series x. Det skyldes først og fremmest lavere loading tider. Jeg hader at vente, når jeg bare gerne vil spille. Bare noget så simpelt som når man låser op for en ny runde i en serie i Forza Horizon 4, kan få mig til at se rødt, fordi jeg ikke kan skippe præsentationen og bare komme til at spille, Nu! :D

Det lyder også fedt med muligheden for at kunne skifte mellem flere spil, uden at skulle vente. :)

Til gengæld er jeg lidt ligeglad med bedre grafik, for jeg ænser det ikke, når først kuglerne flyver om ørerne, eller fokus er på at komme først over stregen.
Hold til højre, tak.
torniel
Niveau 2
 
Indlæg: 175

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 6. maj 2020 20:43

Jeg håber bare virkelig ikke at de lover mere end de kan holde - synes virkelig ikke at de har gjort det helt optimalt med Xbox One X. UX / svartider osv. er helt hen i vejret for "verdens hurtigste konsol".
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Mysticurse » 7. maj 2020 07:30

Morten Skou skrev:Jeg håber bare virkelig ikke at de lover mere end de kan holde - synes virkelig ikke at de har gjort det helt optimalt med Xbox One X. UX / svartider osv. er helt hen i vejret for "verdens hurtigste konsol".

Jeg frygter lidt, at det med næsten ikke eksisterende load tider ikke helt kommer til at holde. Det er ny gen, så den er selvfølgelig hurtigere end nuværende. Men spillene til den kommer vel også til at fylde mere nu med bedre grafik..?? Og der frygter jeg, at fordi der er det mere data at skulle indlæse, at der så slet ikke vil være så kort load tider som de påstår..? ... eller er der noget jeg ikke tænker på her?
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niculla2 » 7. maj 2020 09:38

Jeg håber støjniveauet holdes lavt. Det er virkelig meget power på lidt plads, så det frygter jeg lidt for.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 7. maj 2020 14:50

Mysticurse skrev:
Morten Skou skrev:Jeg håber bare virkelig ikke at de lover mere end de kan holde - synes virkelig ikke at de har gjort det helt optimalt med Xbox One X. UX / svartider osv. er helt hen i vejret for "verdens hurtigste konsol".

Jeg frygter lidt, at det med næsten ikke eksisterende load tider ikke helt kommer til at holde. Det er ny gen, så den er selvfølgelig hurtigere end nuværende. Men spillene til den kommer vel også til at fylde mere nu med bedre grafik..?? Og der frygter jeg, at fordi der er det mere data at skulle indlæse, at der så slet ikke vil være så kort load tider som de påstår..? ... eller er der noget jeg ikke tænker på her?


Jeg er enig :)

Da de annoncerede Xbox One, så slog de det jo også op med at man kunne spille spillene allerede inden at de var downloaded... men hvis vi ser på hvor mange spil det reelt er muligt med (hvor man ikke bare havner i startmenuen og ikke kan komme videre), så er det vidst lidt begrænset.

Der må også være noget helt galt med hvordan man patcher ting i denne generation... at man skal hente 18GB opdateringer ned til Call of Duty synes jeg ikke er helt optimalt til en "patchning".

Men vi må se :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 7. maj 2020 15:59

Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf koopi » 7. maj 2020 17:31

"Xbox Series X 3rd party game teasers" - der var ikke meget gameplay over det event. :C
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Rechain » 8. maj 2020 02:37

Ja, de fortsætter med at misbruge ordet “gameplay” - ret så irriterende.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf famulor » 8. maj 2020 21:05

Morten Skou skrev:
Mysticurse skrev:
Morten Skou skrev:Jeg håber bare virkelig ikke at de lover mere end de kan holde - synes virkelig ikke at de har gjort det helt optimalt med Xbox One X. UX / svartider osv. er helt hen i vejret for "verdens hurtigste konsol".

Jeg frygter lidt, at det med næsten ikke eksisterende load tider ikke helt kommer til at holde. Det er ny gen, så den er selvfølgelig hurtigere end nuværende. Men spillene til den kommer vel også til at fylde mere nu med bedre grafik..?? Og der frygter jeg, at fordi der er det mere data at skulle indlæse, at der så slet ikke vil være så kort load tider som de påstår..? ... eller er der noget jeg ikke tænker på her?


Jeg er enig :)

Da de annoncerede Xbox One, så slog de det jo også op med at man kunne spille spillene allerede inden at de var downloaded... men hvis vi ser på hvor mange spil det reelt er muligt med (hvor man ikke bare havner i startmenuen og ikke kan komme videre), så er det vidst lidt begrænset.

Der må også være noget helt galt med hvordan man patcher ting i denne generation... at man skal hente 18GB opdateringer ned til Call of Duty synes jeg ikke er helt optimalt til en "patchning".

Men vi må se :D


Det er måden CoD er kodet på. Det sker også til PC. Spillet vokser ikke altid 18GB da det også sletter gamle filer men det hænder da. (CoD fylder vist 200GB alt i alt nu hvilket gør det til det største spil nogensinde så vidt jeg ved)
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 9. maj 2020 18:40

Det er stadig pænt irriterende, at skulle hente en 18GB opdatering før man kan spille, hvis man lige har et par timer at spille i :-D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf SvAmP » 10. maj 2020 12:39

tror i det kunne være muligt de laver en update til red dead redemption 2 til series x :)? mangler nemlig at spille det endnu hehe :)
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niculla2 » 11. jun 2020 22:28

Det er jo helt hen i skoven, så grim den nye PS5 er.... Foretrækker klar Series X designet.

Jeg glæder mig snart til at se noget mere fra Xbox - med noget gameplay!
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Rechain » 11. jun 2020 23:13

Jeg syntes designet er fedt, elsker at de stiler efter noget futuristisk :) og Dual Sense controlleren er awesome. Glæder mig til at få fingrene i konsollen og controlleren. Sony har stadig en god status, selvom jeg primært bruger tid på Xbox/PC (med Nintendo på sidelinien). At SONY stadig går efter noget eksklusivt er fint i mine øjne, udover Microsoft går efter backwards og yderligere sammenfletning. Ingen tvivl om at jeg stadig køber en PS5 før jeg opgraderer min Xbox One X til en Xbox Series X, kommer an på spillene og ventetiden, og økonomien :lol:

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron