Xboxlife forum

Diablo IV officielt annonceret

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Diablo IV officielt annonceret

Indlægaf Mysticurse » 1. nov 2019 19:58

Så kan folket godt begynde at glæde sig, mindst ligeså meget som jeg gør... Intet mindre kan gøre det.
Diablo IV er nu blevet annonceret officielt ved Blizzcon 2019, og jeg glæder mig mere en 10 børn ved juletid. Er rigtig glad for de har annonceret, at det også kommer til Xbox.
Hvad siger i andre, er det noget i skal have? ... Selvfølgelig skal i da det 8) 8)

https://www.google.com/amp/s/www.theverge.com/platform/amp/2019/11/1/20942565/diablo-4-announced-release-date-blizzcon-2019
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg

+3

Re: Diablo IV officielt annonceret

Indlægaf Morten Skou » 2. nov 2019 09:18

Meget nice at det også kommer til Xbox :-) Jeg husker stadig at have haft rigtigt meget sjov med 3'eren!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Diablo IV officielt annonceret

Indlægaf Mysticurse » 2. nov 2019 09:25

Morten Skou skrev:Meget nice at det også kommer til Xbox :-) Jeg husker stadig at have haft rigtigt meget sjov med 3'eren!

Ja det synes jeg er RIGTIG fedt ;-) Jeg har godt nok ikke rigtig spillet det her på det sidste have års tid, da jeg har hft en pause, samt andre spil jeg har spillet. Men jeg ved at jeg end dag ender tilbage ved det, og så for jeg - som altid, en lang periode, hvor jeg kun spiller Diablo 3 :-P Har også 35.532 minutter i det, hvilket er 592 timer... og det er bare på Xbox One, havde det også 360'eren længe før jeg skifte og købte en One :-P Så jo, jeg glæder mig som sagt rigtig meget til 4'eren ;-9 :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg

+1

Re: Diablo IV officielt annonceret

Indlægaf A42Merlin » 7. nov 2019 10:40

Jeg får helt lyst til at grave D3 frem på xboxen igen :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod

+2

Re: Diablo IV officielt annonceret

Indlægaf Mysticurse » 7. nov 2019 17:05

A42Merlin skrev:Jeg får helt lyst til at grave D3 frem på xboxen igen :)

He he, Do it!! :-P
Hos mig har det været fast inventar på min One siden jeg købte den, og spillet fulgte altid med på skive hvis jeg tog min 360'er med et sted hen ;-) :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg

+1

Re: Diablo IV officielt annonceret

Indlægaf Morten Skou » 7. nov 2019 22:01

Det er super fedt i co-op. Det går jeg ud fra også er med i det nye :-D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Diablo IV officielt annonceret

Indlægaf Mysticurse » 8. nov 2019 04:44

Morten Skou skrev:Det er super fedt i co-op. Det går jeg ud fra også er med i det nye :-D

Det må man helt sikkert gå ud fra der er ja ;-) Har fundet en article her, der ligefrem snakker om cross-play, så det kunne da være fedt :-P Ligeledes snakkes der om, at man jævnligt kan løbe ind i andre spillere på sit map, samt impromptu co-op World Events... hvilket jeg går ud fra betyder, at man bare kan begynde at spille sammen med de tilfældige spillere man møder på sin vej..?

https://www.gamesradar.com/diablo-4-cross-play/
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Diablo IV officielt annonceret

Indlægaf A42Merlin » 11. nov 2019 10:14

Mysticurse skrev:
A42Merlin skrev:Jeg får helt lyst til at grave D3 frem på xboxen igen :)

He he, Do it!! :-P
Hos mig har det været fast inventar på min One siden jeg købte den, og spillet fulgte altid med på skive hvis jeg tog min 360'er med et sted hen ;-) :-P


Det gør jeg så snart min larmende xbox x kommer tilbage fra rep :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod

+1

Re: Diablo IV officielt annonceret

Indlægaf Mysticurse » 12. nov 2019 10:16

A42Merlin skrev:Det gør jeg så snart min larmende xbox x kommer tilbage fra rep :)

He he, ja det er selvfølgelig en nødvendighed for at kunne installere det ;-) :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Diablo IV officielt annonceret

Indlægaf Morten Skou » 12. nov 2019 18:31

A42Merlin skrev:
Mysticurse skrev:
A42Merlin skrev:Jeg får helt lyst til at grave D3 frem på xboxen igen :)

He he, Do it!! :-P
Hos mig har det været fast inventar på min One siden jeg købte den, og spillet fulgte altid med på skive hvis jeg tog min 360'er med et sted hen ;-) :-P


Det gør jeg så snart min larmende xbox x kommer tilbage fra rep :)


Hvad var der galt med den? (Jeg har lige selv bestilt service pga. at min bliver ved med at overophede).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Diablo IV officielt annonceret

Indlægaf A42Merlin » 14. nov 2019 11:32

Xboxens blæser kørte næsten altid på max :(
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron