Xboxlife forum

Modern Warfare 2019 - Hvem er med?

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Modern Warfare 2019 - Hvem er med?

Indlægaf JohnH » 28. okt 2019 21:12

Morten Skou skrev:Jeg har oplevet at min Xbox er slukket pga. overophedning 3 gange imens jeg har spillet COD, den ene gang efter ca. 3 minutter. Er det noget I andre har prøvet?


De har skrevet om problemer på X modellerne, de er ved at kigge på det, min er gået ned en gang.
Der er lige kommet en update idag, ved dog ikke hvad den har rettet.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Modern Warfare 2019 - Hvem er med?

Indlægaf baunevej » 29. okt 2019 09:42

Morten Skou skrev:Jeg har oplevet at min Xbox er slukket pga. overophedning 3 gange imens jeg har spillet COD, den ene gang efter ca. 3 minutter. Er det noget I andre har prøvet?

Har oplevet at den lukker ned 7-8 gange, ikke pga af overophedning da maskinen ikke er det mindste varm når jeg mærker udenpå. Det er stort set identisk med problemmet i borderlands 3, og det opstår mest når jeg er i party. De 6 gange er på banen piccadilly, og 2 gange i menuen. Tusindevis er ramt. Kan spille flere timer uden det sker, men er jeg i party er piccadilly et skidt sted. Maskinen lukke helt ned, ikke kun spillet.
Har en ven med One S, han har også oplevet nedlukningen et par gange.
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Modern Warfare 2019 - Hvem er med?

Indlægaf citysleeps » 29. okt 2019 10:51

Cena skrev:
Jeg spiller på PC og kan sagtens forstå hvis man som konsolspiller slår crossplay fra. Kan tydelig mærke når jeg er oppe imod konsol kontra PC spillere. Vi har en klar fordel! Både pga mus og keyboard men også fordi jeg spiller med 144hz og det gør konsol ikke. Jeg synes dog idéen er god for mindre spil hvor der ikke er så mange der spiller.



Men så vidt jeg ved, så er PC crossplay kun med controller. Det vil sige os på konsoller ikke møder PC spillere, som har mus og keyboard. Jeg ser i hvert fald kun controller-ikoner ud fra de PC-spillere som er med i et game.

Man kan dog slå funktionen til, så du også møder gamer med mus/keyboard.

Men som udgangspunkt; Alt er med controllere, uanset platform.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Modern Warfare 2019 - Hvem er med?

Indlægaf Cena » 29. okt 2019 11:06

citysleeps skrev:
Cena skrev:
Jeg spiller på PC og kan sagtens forstå hvis man som konsolspiller slår crossplay fra. Kan tydelig mærke når jeg er oppe imod konsol kontra PC spillere. Vi har en klar fordel! Både pga mus og keyboard men også fordi jeg spiller med 144hz og det gør konsol ikke. Jeg synes dog idéen er god for mindre spil hvor der ikke er så mange der spiller.



Men så vidt jeg ved, så er PC crossplay kun med controller. Det vil sige os på konsoller ikke møder PC spillere, som har mus og keyboard. Jeg ser i hvert fald kun controller-ikoner ud fra de PC-spillere som er med i et game.

Man kan dog slå funktionen til, så du også møder gamer med mus/keyboard.

Men som udgangspunkt; Alt er med controllere, uanset platform.


Jeg får ikoner fra både PS4 og Xbox med controller og med mus. Så tror jeg møder alle typer...

Jeg ligger spillet på hylden et par uger. Der er simpelthen for meget lag compensering når man sidder på kabel på fiber forbindelse. Har lige spillet en kamp hvor jeg går bagved en og skyder ham i ryggen med shotgun fra 1-2 meter. Han vender sig om og skyder mig.

Og så må de simpelthen fixe de lorte callouts. Det er for irriterende at det hele tiden skal afsløre ens position til modstanderen. Især når man kæmper med lag comp samtidig.

Jeg synes spillet har potentiale. Men der er mange irriterende ting også!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Modern Warfare 2019 - Hvem er med?

Indlægaf IkkNico » 29. okt 2019 11:30

XBX har en meget høj crash rate. IW er klar over dette og arbejder med MS på en løsning.

Match making er i stykker for alle standard modes. Mange spillere fra Europa rapporterer om at blive sat på servere i USA, og Vice Versa. Det er ukendt om dette er SBMM relateret.

Kigger man i øvrigt på sit ping under en kamp vises dette ukorrekt med et bagvedstillet 0, fx. bliver et ping på 36ms til 360ms. dette er kun en visuel bug, det reelle ping er stadig kun 36ms.

PC spillere kan komme ind i controller lobbyer med m/kb.
PC spiller 1 hopper ind i et spil med controller. PC spiller 2 joiner PC1 men med m/kb.
PC1 hopper ud af party og lobby, og skifter fra controller til m/kb,. Derefter joiner han PC2 igen, og nu er 2 PC spillere inde i en controller lobby med m/kb.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Modern Warfare 2019 - Hvem er med?

Indlægaf Cena » 29. okt 2019 13:30

Er lige 1-12 og 0-8 i TDM på PC. Jeg kan virkelig ikke anbefale at spille på kabel med fiber forbindelse. Lag comp er værre end nogensinde i det her spil...

Selvom jeg synes spillet er sjovt må jeg nok erkende at jeg smider det på hylden hurtigt.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Modern Warfare 2019 - Hvem er med?

Indlægaf citysleeps » 29. okt 2019 14:02

Cena skrev:
Jeg får ikoner fra både PS4 og Xbox med controller og med mus. Så tror jeg møder alle typer...



Det er fordi du spiller mod andre, som har sat indstillinger til både controllere og mus. Jeg har f.eks (med standard indstillinger på Xbox) endnu ikke set et mus ikon.

IkkNico skrev:
PC spillere kan komme ind i controller lobbyer med m/kb.
PC spiller 1 hopper ind i et spil med controller. PC spiller 2 joiner PC1 men med m/kb.
PC1 hopper ud af party og lobby, og skifter fra controller til m/kb,. Derefter joiner han PC2 igen, og nu er 2 PC spillere inde i en controller lobby med m/kb.


Det må være et nemt fix fra udviklernes side. I hvert fald ikke i orden, hvis man forventer et fair game.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Modern Warfare 2019 - Hvem er med?

Indlægaf Jericho » 30. okt 2019 14:33

Hej folkens,
Søger casual spillere på 30+ år til multiplayer og spec ops. Nogen der er friske? Mit gamertag er: Jericho DK
Billede
Jericho
Niveau 1
 
Indlæg: 98


Re: Modern Warfare 2019 - Hvem er med?

Indlægaf JohnH » 2. nov 2019 18:27



Genialt finishing move... Selv om jeg overså en modstander....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Modern Warfare 2019 - Hvem er med?

Indlægaf Morten Skou » 2. nov 2019 19:07

Det er en ret sjov ting i spillet. Hvordan laver man dem egentlig, er det bare melee?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Modern Warfare 2019 - Hvem er med?

Indlægaf Akandreasen » 2. nov 2019 19:36

Morten Skou skrev:Det er en ret sjov ting i spillet. Hvordan laver man dem egentlig, er det bare melee?


Du skal tage dem bagfra 8) og skal det være et langt tryk på melee knappen.


Er der nogen der har lyst at tage et par kampe her i aften? Jeg spiller primært hardcore domination, men jeg er frisk på det meste.
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Re: Modern Warfare 2019 - Hvem er med?

Indlægaf JohnH » 2. nov 2019 22:54

Jeg forstår ikke helt det her spil... har lige spillet 7-8 kampe, Domination og Headquarters, de første 6 spil virkede fint, alle skud gik ind og det kørte super godt, derefter var det som om at mine kugler var paintballkugler og mine våben var sløve i bevægelserne?
Spillet kører da på servere ikke p2p eller hvad??

Da jeg ragekvittede i sidste bane, da gik spillet ned 'host left' fik jeg at vide af en af dem jeg spillede med, det kan da ikke ske på et serverbaseret spil???
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Modern Warfare 2019 - Hvem er med?

Indlægaf Cena » 3. nov 2019 12:35

Jeg glæder mig hver gang jeg tænder MW - men bliver vanvittigt irriteret når jeg har spillet 5 min. Det er vanvittigt at 3/5 TDM går tiden ud fordi folk sidder så stille og camper. Løber man rundt bliver man skudt i ryggen fra vinduet af en som ADS'er hele replay. Jeg elsker banerne - men for helved hvor er COD bare kedeligt når folk spiller sådan.

Jeg siger ikke deres måde er den forkerte at spille på. Men det er sku imo ikke sjovt i år.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+4

Re: Modern Warfare 2019 - Hvem er med?

Indlægaf allanb » 4. nov 2019 11:28

Cena skrev:Jeg glæder mig hver gang jeg tænder MW - men bliver vanvittigt irriteret når jeg har spillet 5 min. Det er vanvittigt at 3/5 TDM går tiden ud fordi folk sidder så stille og camper. Løber man rundt bliver man skudt i ryggen fra vinduet af en som ADS'er hele replay. Jeg elsker banerne - men for helved hvor er COD bare kedeligt når folk spiller sådan.

Jeg siger ikke deres måde er den forkerte at spille på. Men det er sku imo ikke sjovt i år.


Det var også min opfattelse. Også med de objekt baseret game modes, der er der i hvert fald 2 på holdet der kun tænker på sin K/D og skider højt og flot på selv formålet med game mode.

Så jeg solgte mit spil og gik tilbage til Destiny 2
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup

+1

Re: Modern Warfare 2019 - Hvem er med?

Indlægaf YOTAK. » 8. nov 2019 18:57

Jeg ville ønske jeg kunne sælge mit
men Jeg har købt det digital
YOTAK.
Niveau 1
 
Indlæg: 86


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster