Xboxlife forum

Forza Horizon 4 Tråden

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 31. jul 2019 19:33

Jake: jeg ejer alle biler fra autoshow og de fleste specialbiler og har ca. 100.000.000 cr. Men det er jo sommer, så jeg har endnu ikke haft tid til at tjene millioner på det nye system, selvom det har potentiale ;-) nice nok med den halve milliard
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf IkkNico » 31. jul 2019 20:47

Har lige hygget en times tid med demoen. Jeg valgte den fine Ford Fiesta RS.

Det er et flot spil, rigtig god lyd fra motoren, og fedt der rent faktisk er noget, der minder om en historie.
Jeg er dog stadig ikke helt overbevist for bilerne føles meget svævende, eller langsomme til at reagere. Lidt ligesom om de mangler vejgreb. Jeg har sat mine deadzone helt ned, men lige lidt hjalp det, så hvad er det jeg overser?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 31. jul 2019 21:11

IkkNico skrev:Har lige hygget en times tid med demoen. Jeg valgte den fine Ford Fiesta RS.

Det er et flot spil, rigtig god lyd fra motoren, og fedt der rent faktisk er noget, der minder om en historie.
Jeg er dog stadig ikke helt overbevist for bilerne føles meget svævende, eller langsomme til at reagere. Lidt ligesom om de mangler vejgreb. Jeg har sat mine deadzone helt ned, men lige lidt hjalp det, så hvad er det jeg overser?


fysikken er anderledes, hvis det skal være mere naturlig skal det nok være Forza motorsport. jeg synes der er mange timer i FH4, det bliver ikke så kedelig som i FM og de gør også meget i driftning så det kan være derfor du synes bilerne er lidt svævende
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469

+1

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Cena » 2. aug 2019 16:22

Har hentet det med gamepass til pc. Fedt at spille på computer med 100+ fps i alt på ultra i 1080p på min nye 144mhz skærm. Umiddelbart er gamepass til pc en ret fed deal synes jeg
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+2

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Cena » 5. aug 2019 12:35

Jo mere jeg spiller det, jo bedre synes jeg spillet er :) Nej det er ikke Forza 7 - men det er sku sjovt alligeve! :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 5. aug 2019 16:34

Cena skrev:Jo mere jeg spiller det, jo bedre synes jeg spillet er :) Nej det er ikke Forza 7 - men det er sku sjovt alligeve! :)


Forza Horizon serien er bare kanon sjovt og så har den lang levetid og mange mennesker i mpen især nu der er crossover med pc/xbox
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Jake242 » 6. aug 2019 00:09

Det er hands down det forza spil jeg har brugt mest tid på. Jeg tror det der tiltaler mig mest er bare at cruise rundt og vise sine biler og køren røven af folk på motorvejen. AH er dog også en tidsluger, har brugt utallige timer på at “snipe” sjældne biler(som nu er en formue værd) samt designe biler... og spillet trækker stadig
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 13. aug 2019 18:52

Jeg spiller det også jævnligt. Hvis man ser bort fra at det ikke er en simracer (som bedømmes på andre parametre), så kan man vist roligt sige at Forza Horizon 4 er verdens bedste bilspil nogensinde. Det har så ufatteligt meget at byde på og man kan altid lige finde på et eller andet at gå efter eller bare tosse rundt som en galning med alt for mange heste under hjelmen. Fedt spil !
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Cena » 17. aug 2019 08:28

Niki Lauda DK skrev:Jeg spiller det også jævnligt. Hvis man ser bort fra at det ikke er en simracer (som bedømmes på andre parametre), så kan man vist roligt sige at Forza Horizon 4 er verdens bedste bilspil nogensinde. Det har så ufatteligt meget at byde på og man kan altid lige finde på et eller andet at gå efter eller bare tosse rundt som en galning med alt for mange heste under hjelmen. Fedt spil !


Enig. Jeg elsker det alm. Forza spil - da det er fedt pga. køreoplevelsen. Men sådan helt objektivt, så har jeg det sjovere når jeg spiller Horizon. Er spændt på hvilken oplevelse Grid 2 kan give :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Jake242 » 9. sep 2019 10:30

Så nåede jeg 925 millioner... kun 74.999.999 til spillet er slut for mig(da man ikke kan få over 999.999.999 cr) pt er tidsforbruget:
60% Auction house
20% Designe biler
15% Cruising
5% løb etc.

Total tid brugt i Forza Horizon 4 - Alt alt for meget
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+3

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 9. sep 2019 13:20

Jake242 skrev:Så nåede jeg 925 millioner... kun 74.999.999 til spillet er slut for mig(da man ikke kan få over 999.999.999 cr) pt er tidsforbruget:
60% Auction house
20% Designe biler
15% Cruising
5% løb etc.

Total tid brugt i Forza Horizon 4 - Alt alt for meget


Jeg er dybt imponeret! Men Horizon 4 er så også al tiden værd!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 10. sep 2019 16:09

Har lige startet det op og nu kan man selv frit vælge hvad de forskellige knapper skal bruges til, når man spiller med rat, hvilket er rigtig lækkert i forhold til de få faste konstellationer der var der fra starten. Så mangler der bare muligheden for en buttonbox :-)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Jake242 » 2. okt 2019 20:14

Hvis folk stadig spiller det, så ligger der 2 gratis pre-order biler i inboxen. Det er de 2 famøse biler som blev bannet/umulige at sælge eller købe på AH pga a deres sjældenhed. Det drejer sig om Nissan Skyline GT-R PO og Mercedes Amg GTR PO. Hvad har i personligt af PO biler?

Ps. Har nu nået de 999.999.999 Cr

Edit: jeg har nu fundet en metode hvordan jeg kan samle endnu flere penge ind. Jeg byder på biler som jeg ved bliver solgt for mere end de står til. Når jeg så taber på auctionhouse, er de penge låst i bilen indtil jeg "collecter" dem. På nuværende har jeg bud på 20 x RTR #25 Ford Mustang - budet er 2.000.000, dvs "vinder" jeg dem ikke, har jeg allokeret 40 millioner til senere afhentning. De bliver solgt for ca 3-4 millioner - så skulle jeg være så uheldig at vinde auctionen - så vil de efterfølgende kunne sælges for mere

Grunden til dette er at jeg stadig spiller FH4 og det er sgu lidt demotiverende at vinde penge på wheelspins eller i løb, og så bare se dem forsvinde i den blå luft:-)

Jeg ser dog ikke længere nogen fordel i at sælge "Rare cars" da penge ikke er et decideret issue længere... :lol: så det er begrænset hvor hurtigt jeg kan forøge formuen yderligere..
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+2

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 6. okt 2019 19:32

1st. world problems :lol:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 11. okt 2019 07:06

Der er lige nu flere specialbiler at vinde og købe i vintersæsonen. Bl.a. Hot Wheels Mustang'en som ofte sælges for 20 mil. På AH og BMW M3 Gtr, som også er ret dyr.

Hvor mange herinde spiller det stadig?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron