Xboxlife forum

GEARS 5

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

GEARS 5

Indlægaf wMikkel » 17. jul 2019 18:09

Gears of War 5 udkommer til september, men allerede nu på fredag d. 19 juli kan man spille 'Tech' testen, såfremt man har forudbestilt eller anskaffet sig en kode på anden vis.

Som kæmpe fan af Gears of War siden det første udkom ser jeg vildt meget frem til 5'eren. Jeg synes der er kommet mange fede tiltag til 5'eren, en lille ting som kill cam har jeg manglet længe.

Er nogle frisk på lidt Tech test på fredag? Tilføj endelig.
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: GEARS 5

Indlægaf wMikkel » 21. jul 2019 20:17

Er forummet ligeså dødt som på PSlife eller er ingen interesseret i Gears 5 ? :lol:
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: GEARS 5

Indlægaf Mysticurse » 21. jul 2019 20:21

Der er ingen tvivl om at jeg skal have det en gang. Er bare ikke til multiplayer, så er slet ikke interesseret i testen her :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg

+1

Re: GEARS 5

Indlægaf Rechain » 21. jul 2019 22:16

Samme her, singleplayer er jeg klar til. MP = nej tak :P

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup

+1

Re: GEARS 5

Indlægaf Henrik_s » 24. jul 2019 15:23

Skal helt klart spille det, både Co-op of multiplayer
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Re: GEARS 5

Indlægaf Morten Skou » 6. sep 2019 16:54

Hvad synes jeg der har spillet det om det?

Frank gav det en fin anmeldelse, så jeg glæder mig til at prøve det i weekenden:
https://www.xboxlife.dk/review/gears-5-1140.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: GEARS 5

Indlægaf Mikael Nielsen » 7. sep 2019 07:09

Morten Skou skrev:Hvad synes jeg der har spillet det om det?

Frank gav det en fin anmeldelse, så jeg glæder mig til at prøve det i weekenden:
https://www.xboxlife.dk/review/gears-5-1140.html


Super flot spil og smoth fps,kører den på en xbox one x på en 4K monitor. den må se ekstremt flot
ud på en oled skærm med HDR
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469

+1

Re: GEARS 5

Indlægaf Rechain » 7. sep 2019 10:03

Fantastisk, gamer selv på Xbox One X i 4K (dog ikke OLED, desværre) :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup

+1

Re: GEARS 5

Indlægaf Morten Skou » 7. sep 2019 14:47

Jeg skal lige love for, at min Xbox One X knokler .... blæseren kører og larmer helt vildt med Gears 5. Det har jeg også oplevet med andre spil, men her gør den det hele tiden.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: GEARS 5

Indlægaf allanb » 7. sep 2019 15:29

Nu har jeg kun spillet 3-4 timer, men der er ingen blæser støj fra min Xbox one X..
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: GEARS 5

Indlægaf Morten Skou » 7. sep 2019 17:10

Gad vide om det er min Xbox One X der er en tidlig udgave, som er defekt :-(

Hver gang jeg har spillet Horde så er jeg enten blevet smidt ud af spillet efter et par runder, ellers har Horde slet ikke startet op. Er meget tæt på at opgive, max runde 10 jeg er nået til før jeg er røget ud (ligner lidt connection errors?).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: GEARS 5

Indlægaf CaptainKicker » 7. sep 2019 19:32

Indtil videre er singleplayeren ikke helt vildt fantastisk men online versus - hold kæft det er fedt!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: GEARS 5

Indlægaf Cena » 8. sep 2019 08:02

Det er da lidt trist at høre, at SP er lidt kedelig. Det var den jeg havde glædet mig til at spille. Ved med mig selv at jeg ikke får spillet MP i det :) Nå men jeg må se hvad jeg selv synes i morgen :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: GEARS 5

Indlægaf FrankBuck » 9. sep 2019 07:44

Morten Skou skrev:Gad vide om det er min Xbox One X der er en tidlig udgave, som er defekt :-(

Hver gang jeg har spillet Horde så er jeg enten blevet smidt ud af spillet efter et par runder, ellers har Horde slet ikke startet op. Er meget tæt på at opgive, max runde 10 jeg er nået til før jeg er røget ud (ligner lidt connection errors?).


Jeg har også oplevet en del af disse problemer. Er nået til runde 25, før jeg røg ud. Det værste er dog de gange man ryger ud, og ens stat og fremdrift slet ikke tæller. Det sker dog ikke hver gang, men ofte nok til at være super frustrerende.

Men ja, multiplayer er lidt for ustabilt lige i øjeblikket. Det må de meget gerne få styr på snart.
FrankBuck
Niveau 0
 
Indlæg: 43
By: Tørring


Re: GEARS 5

Indlægaf Cena » 9. sep 2019 08:37

FrankBuck skrev:
Morten Skou skrev:Gad vide om det er min Xbox One X der er en tidlig udgave, som er defekt :-(

Hver gang jeg har spillet Horde så er jeg enten blevet smidt ud af spillet efter et par runder, ellers har Horde slet ikke startet op. Er meget tæt på at opgive, max runde 10 jeg er nået til før jeg er røget ud (ligner lidt connection errors?).


Jeg har også oplevet en del af disse problemer. Er nået til runde 25, før jeg røg ud. Det værste er dog de gange man ryger ud, og ens stat og fremdrift slet ikke tæller. Det sker dog ikke hver gang, men ofte nok til at være super frustrerende.

Men ja, multiplayer er lidt for ustabilt lige i øjeblikket. Det må de meget gerne få styr på snart.


Synes jeg så på reddit at en var nået til runde 50 og den havde ikke gemt. Reddit viser at MP døjer med seriøse problemer indtil videre!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Næste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster