Xboxlife forum

FIFA 20 eller PES 20?

For sport fanatikere.

FIFA 20 eller PES 20?

Indlægaf skovbo » 29. aug 2019 17:40

Som tidligere (stor) forbruger af FIFA må jeg erkende, at det de seneste år er blevet mindre attraktivt at spille, da man er nødsaget til at lægge ret mange timer i spillet for at kunne følge med online. Det er ikke altid tiden er til det, hvorfor jeg nu overvejer PES. Jeg har prøvet demoen, og er udmærket tilfreds om end det er noget heeelt andet end FIFA.
Jeg er klar over at FIFA er favoritten for langt størstedelen (i hvert fald i Europa), men er der alligevel nogle herinde, der har taget springet til konkurrenten og kan fortælle om deres oplevelse?
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226

+1

Re: FIFA 20 eller PES 20?

Indlægaf arnel925 » 31. aug 2019 18:38

PES har nogle begrænsninger, online er overhovedet ikke bygget så godt som FIFA. Konami menuen føles stadigvæk som den var i 1996. Men største plus iforhold til fifa er gameplayet. Efter du har spillet PES i flere timer og kommer tilbage til FIFA. Føler man at Fifa er meget arcade, I PES er intet mål ens. Årets demo er fint. Men Fifa er på et andet niveau på grund af licenser, samt online. Men hvis jeg spillede offline ville jeg nok overveje PES for gameplayet er top.
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: FIFA 20 eller PES 20?

Indlægaf CaptainKicker » 1. sep 2019 16:26

Jeg pre-ordered PES2020 i går. Super fedt spil. Jeg spiller primært Master League, og det er alt hvad jeg behøver eftersom pasninger føles ægte, animationerne er bedre, lyd er bedre, gameplayet er sjovere og målene føles unikke.

Ender sikkert med FIFA 20, men jeg er sgu ikke nær så hooked på FIFA som jeg har været med PES de seneste mange år. Der må man alligevel medgive at FIFA's online-del er lidt mere streamlined end fx MyClub. Men det er så om man vil have et ægte fodboldspil eller et arcade-spil.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 20 eller PES 20?

Indlægaf skovbo » 1. sep 2019 19:23

Gode tanker, tak for jeres svar.
Jeg spiller udelukkende online. Der er ingen tvivl om at der er væsentligt flere, der spiller FIFA online, men oplever I problemer ifht at finde kampe mm?
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 20 eller PES 20?

Indlægaf CaptainKicker » 1. sep 2019 19:55

skovbo skrev:Gode tanker, tak for jeres svar.
Jeg spiller udelukkende online. Der er ingen tvivl om at der er væsentligt flere, der spiller FIFA online, men oplever I problemer ifht at finde kampe mm?


Jeg har ingen problemer med at finde folk online men jeg synes de oftest er langt bedre i PES end FIFA.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 20 eller PES 20?

Indlægaf pongolle » 2. sep 2019 10:13

Menuen i PES, er nok til, at jeg aldrig kommer til at spille det.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron