Xboxlife forum

Anden region, spil før tid ?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Anden region, spil før tid ?

Indlægaf wMikkel » 29. aug 2019 06:49

Hej.

Gears 5 er lige om hjørnet, og spillet kan spilles fra d. 5 september med Ultimate Edition.
Det præcise tidspunkt afhænger af ens region.

Jeg vil spille hurtigst muligt, og har læst mig frem til, at dette kan lade sig gøre hvis man f.eks har købt spillet fra Hong Kong
Altså, gået ind på Xbox.com, fundet sit spil og så ændret region til, ja f.eks Hong Kong.
Tråden jeg fandt var ret gammel, så derfor vil jeg høre om nogle herinde har erfaring med det ?
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: Anden region, spil før tid ?

Indlægaf CaptainKicker » 29. aug 2019 10:31

Nu skal du ikke hænge mig op på det.

Men jeg har siden Xbox One launch haft min Xbox sat til USA, og jeg har fulgt release-dag på de spil jeg spiller digitalt med USA - så jeg tænker det samme gælder for Hong Kong?

Eftersom at der ikke er region lock så burde det i teorien være både køb- og spilbar d. 5 september hvis det er det der står.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Anden region, spil før tid ?

Indlægaf wMikkel » 29. aug 2019 10:56

CaptainKicker skrev:Nu skal du ikke hænge mig op på det.

Men jeg har siden Xbox One launch haft min Xbox sat til USA, og jeg har fulgt release-dag på de spil jeg spiller digitalt med USA - så jeg tænker det samme gælder for Hong Kong?

Eftersom at der ikke er region lock så burde det i teorien være både køb- og spilbar d. 5 september hvis det er det der står.


Så at ændre regionen på Xboxen burde være nok? Men du har vel også købt dine spil på US Store.
Det er det som der er skrevet lidt om på nettet men jeg ikke helt kan bekræfte.
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: Anden region, spil før tid ?

Indlægaf Slimjay DK » 29. aug 2019 16:26

Er det for at få lov til at spille 6 timer før DK ?
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Anden region, spil før tid ?

Indlægaf wMikkel » 29. aug 2019 17:28

Slimjay DK skrev:Er det for at få lov til at spille 6 timer før DK ?


Lige præcis.
Jeg har fri den dag, konen er på arbejde og den lille skal i dagpleje, så jeg ville have perfekt med tid :D
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København

+1

Re: Anden region, spil før tid ?

Indlægaf JohnH » 29. aug 2019 18:44

wMikkel skrev:
Slimjay DK skrev:Er det for at få lov til at spille 6 timer før DK ?


Lige præcis.
Jeg har fri den dag, konen er på arbejde og den lille skal i dagpleje, så jeg ville have perfekt med tid :D


Pas nu på du ikke bliver skuffet... jeg har prøvet og planlagt det samme flere gange nu, og så virker serverne ikke, der mangler en kæmpe opdatering, eller mindre problemer som at spillet ikke kan starte med et headset koblet til (WreckFest), siger det bare så du ikke bliver skuffet :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Anden region, spil før tid ?

Indlægaf Slimjay DK » 30. aug 2019 09:00

wMikkel skrev:
Slimjay DK skrev:Er det for at få lov til at spille 6 timer før DK ?


Lige præcis.
Jeg har fri den dag, konen er på arbejde og den lille skal i dagpleje, så jeg ville have perfekt med tid :D



Husk at du allerede nu kan Pre-loade det. :wink:

Men betyder det ikke bare at du kan spille 15:00 dansk tid .. Der er arbejdsdagen overstået og dagplejen slut :shock:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Anden region, spil før tid ?

Indlægaf Theis Jensen » 2. sep 2019 11:06

når jeg kikker på xbox.com, så står der hos mig tilgængeligt på 5. september kl. 21:00, og hold op hvor jeg glæder mig. Jeg har aldrig spillet gears of war for multiplayer på grund af den alt for høje TTK efter min mening, men hvis den er den samme som i betaen, så er det virkeligt super. :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Anden region, spil før tid ?

Indlægaf Theis Jensen » 5. sep 2019 14:42

Spillet virker nu hos mig! :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron