Xboxlife forum

Pas på Gamedeals.dk

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Pas på Gamedeals.dk

Indlægaf kimosabe » 19. jul 2019 10:42

Hej

Jeg fand i forbindelse med at jeg ville forlænge mit Xbox gold abonnement en god pris på Gamedeals.dk.

Jeg er dog lige blevet trukket 179,- for et abonnement vil jeg tro, jeg har aldrig specifikt oprettet et abonnement, men har sikkert accepteret et eller andet, da jeg godkendte købsbetingelserne.

Der er ingen tvivl om at det er deres forretningsmodel, da jeg ellers plejer at være rimeligt påpasselig med den slags, men jeg så det ikke da jeg købte.

Så bare en advarsel om ikke at bruge gamedeals.dk, med mindre man selvfølgelig går velvidende ind i det.
kimosabe
Niveau 2
 
Indlæg: 168
By: Valby


Re: Pas på Gamedeals.dk

Indlægaf kimosabe » 19. jul 2019 11:35

Nå kan lige nævne at en mail til deres kundeservice, blev hurtigt besvaret med at de annullerede abonnementet og tilbagebetalte de 179,-. Så en dårlig oplevelse blev hurtigt rettet.
kimosabe
Niveau 2
 
Indlæg: 168
By: Valby

+2

Re: Pas på Gamedeals.dk

Indlægaf Morten Skou » 19. jul 2019 16:54

De skriver det godt nok på siden når man køber noget, at de første 14 dage er gratis, derefter 149 kroner - men jeg vil ikke ligefrem sige at de fremhæver den fact, at man tilmelder sig et abonnement:

På produktsiden - MEGET lille skrift:
Billede

I indkøbskurven ved checkout:
Billede
... ikke noget om prisen på det der.

Jeg er ret sikker på, at de ikke overholder lovgivningen når de har "gemt" den oplysning så meget.

Der er godt nok også en del der brokker sig over dem på TrustPilot....
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Pas på Gamedeals.dk

Indlægaf kimosabe » 19. jul 2019 19:23

Ja jeg synes godt nok også det er en tand for usynligt at man melder sig ind i noget.

Ikke et sted jeg handler igen...
kimosabe
Niveau 2
 
Indlæg: 168
By: Valby

+1

Re: Pas på Gamedeals.dk

Indlægaf Jake242 » 25. jul 2019 12:56

Ja det problem sidder jeg også med nu, de har trukket 149 kr i abonnement. Håber Jeg er lige så heldig med at få pengene retur, det plejer jo gerne lige at være de første de hjælper, for at undgå at blive anmeldt, og når så størstedelen har fået trukket for abonnement, så stikker de af...

Jeg har allerede meldt dem til forbrugerombudsmanden for vildledende markedsføring

Uanfægtet om de giver pengene retur til dem der klager, så er den en tydelig kalkuleret måde at narre penge ud af folk på, der er jo intet abonnement med værdi af 149 kr - det må være ulovligt.

opdateres...

Så har jeg også fået mail om at de vil returnere mine penge og opsige mit abonnement, så det ser jeg frem til. Gad vide hvorfor jeg er blevet trukket 149 kr og i andre er trukket 179?
Senest rettet af Jake242 28. jul 2019 00:57, rettet i alt 1 gang.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+1

Re: Pas på Gamedeals.dk

Indlægaf Lord Alla » 25. jul 2019 14:24

Tsk, så blev Lordalla sgu også narret af gamedeals.dk. Det er godt nok en lusket forretningsmodel, der næppe laver mange venner. Jeg har kontaktet dem d.d. og forventer abonnementspengene på 179,- retur snarest muligt.
www.gamedeals.dk stinker max...
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace

+1

Re: Pas på Gamedeals.dk

Indlægaf JohnH » 25. jul 2019 16:43

Hvorfor i alverden handler i hos dem, de er da ikke billige, hvorfor ikke bare købe her :

https://www.cdkeys.com/xbox-live/memberships
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Pas på Gamedeals.dk

Indlægaf Redman DK » 25. jul 2019 20:34

Ja jeg faldte desværre også i fælden. Fucking svindlere.

Vildt at de har 4/5 på Trustpilot, der må da være en del falske anmeldelser i mellem der.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436

+1

Re: Pas på Gamedeals.dk

Indlægaf Lord Alla » 25. jul 2019 22:23

Jo jo John H, det er da meget klogt skrevet her i bagklogskabens lys, men sådan er der jo så meget.
Dit udsagn er lidt i stil med dette: Hvorfor kom din mor og far egentlig ikke på bedre end JohnH? :-)
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: Pas på Gamedeals.dk

Indlægaf JohnH » 26. jul 2019 14:50

Lord Alla skrev:Jo jo John H, det er da meget klogt skrevet her i bagklogskabens lys, men sådan er der jo så meget.
Dit udsagn er lidt i stil med dette: Hvorfor kom din mor og far egentlig ikke på bedre end JohnH? :-)


Jeg har da ellers anbefalet cdkeys i meget lang tid, lige som mange andre også har, foruden alle de andre pålidelige sider der sælger koder.

Der er desværre stadig mange der betaler en formue ved at købe Guld direkte hos MS.

Hvis man ellers gad læse betingelserne på Gamedeals, så ville nogle være lidt klogere og lidt mindre irriterede....

Ps. Jeg synes at mit navn er bedre end dit.
PPs. Jeg hedder i virkeligheden Birthe
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Pas på Gamedeals.dk

Indlægaf JohnH » 26. jul 2019 14:53

Redman DK skrev:Ja jeg faldte desværre også i fælden. Fucking svindlere.

Vildt at de har 4/5 på Trustpilot, der må da være en del falske anmeldelser i mellem der.


Trustpilot kan du stole lige så meget på som Trump...
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Pas på Gamedeals.dk

Indlægaf Henrikdk » 27. jul 2019 22:33

Også snydt for 179,- kr. - indtil videre - ikke TYDELIGT oplyst abonnement!!

Jeg har spærret mit kreditkort, for at imødegå fremtidig misbrug/ hævelser på kortet. De skal ikke ligge inde med mine kreditkortoplysninger.
Billede
Henrikdk
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: Pas på Gamedeals.dk

Indlægaf D@nm@rk » 28. jul 2019 15:43

Det er en ny strategi de bruger røg også i fælden på dealsam.dk, da jeg ville bestille en ting til vores kat. :arrow:
D@nm@rk
Niveau 4
 
Indlæg: 533


Re: Pas på Gamedeals.dk

Indlægaf Jake242 » 31. jul 2019 11:51

Henrikdk skrev:Også snydt for 179,- kr. - indtil videre - ikke TYDELIGT oplyst abonnement!!

Jeg har spærret mit kreditkort, for at imødegå fremtidig misbrug/ hævelser på kortet. De skal ikke ligge inde med mine kreditkortoplysninger.


Hvis du spærrer dit kreditkort så kan de jo ikke returnere dine penge? Jeg har fået mine penge retur og de har skrifteligt angivet at jeg ikke længere er abonnent hos dem. De er fair nok hvis man skriver til dem, bare en ugennemsigtig forretningsmodel de kører.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Pas på Gamedeals.dk

Indlægaf Dinz » 5. aug 2019 12:34

Jeg har ikke noget med Gamedeals at gøre, men jeg syntes det er urimeligt at kalde det for svindel.

Der er altid plads til forbedringer ift. visuelt at fremhæve det mere, men jeg syntes nu også de gør meget for at gøre opmærksom på det allerede.

    · De har opsat en pisse irriterende popup der vises ved hver eneste pageload om at det er et medlemssite
    · Det står i footeren (ganske småt)
    · Det står på produktsiderne (ganske småt)
    · Det står i kurven, ret stort
    · Deres betingelser du accepterer ved køb hedder medlemsbetingelser
    · Hvis du i checkout trykker detaljer, så viser den også køb af et 14-dages medlemsskab

Jeg er for en håndfuld år siden selv faldet i en lignende "fælde" hvor jeg ikke var opmærksom. Hér var det dog ikke muligt at få pengene igen. Så at de rent faktisk tilbagebetaler for abonnementet syntes jeg sgu er ret god stil.

Hvad end man syntes om forretningsmodellen eller ej, så tror jeg egentlig de prøver at køre en legal forretning, og ikke bevidst snyde nogen.
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron