Xboxlife forum

Gamesdeal live gold abonnementer

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: Gamesdeal live gold abonnementer

Indlægaf livekiller92 » 11. maj 2019 12:06

CvKM skrev:Der er folk der har handlet fra dem med succes’s, men der går en del historier i omløb om svindel, i retning af stjålne nøgler, lyssky salgsmetoder, forkerte nøgler og en generel dårlig behandling af kunder. Har været ved at købe derfra et par gange, men efter at have læst nogle af de horror stories så takker jeg pænt nej tak. Uanset hvor billigt det er. Men, be my guest... Hvis du vil risikere det.


Tak for indspark ;)
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Gamesdeal live gold abonnementer

Indlægaf Renoldo » 13. maj 2019 13:31

livekiller92 skrev:Jeg beklager at genoplive en gammel tråd.

Men hvad er jeres efferinger med G2A?
Leder efter Rage 2 som download key og de har dem nemlig udover Xbox selv self.
Så hvad siger i?


Jeg har handlet en del gange på G2A, og har ikke haft nogen problemer overhovedet.
Koderne kommer med det samme, og de har virket hver gang.

Dog skal det siges, at jeg ikke har købt spil koder, men har købt US gift cards samt live gold flere gange.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Gamesdeal live gold abonnementer

Indlægaf Slimjay DK » 8. jun 2019 13:45

Egemar07 skrev:G2A er fint, jeg har oplevet en del gange at koderne jeg købte (us giftcards) allerede var indløst.
Dog er der altid money back guarantee, så længe man kan bevise at man ikke har indløst det.


Og hvordan beviser man det ? :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Gamesdeal live gold abonnementer

Indlægaf VIC » 3. jul 2019 16:44

Bare lige et indspark mht. at købe fra G2A
https://www.gamebyte.com/developers-tel ... -from-g2a/
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things... Except my X360!!!
VIC
Niveau 3
 
Indlæg: 221
By: Horsens

+2

Re: Gamesdeal live gold abonnementer

Indlægaf CvKM » 3. jul 2019 20:05

Jeg vidste det. Jeg vidste at det ville komme frem igen. Og sådan en stor tåbe som YouTube stjernen SLAP_Train reklamerer for dem (eller gjorde det ihvertfald).
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Gamesdeal live gold abonnementer

Indlægaf mortnDK » 5. jul 2019 11:21

CvKM skrev:Jeg vidste det. Jeg vidste at det ville komme frem igen. Og sådan en stor tåbe som YouTube stjernen SLAP_Train reklamerer for dem (eller gjorde det ihvertfald).


SLAP_Train er helt generelt en tåbe.. Hvis ikke det kan driftes så er det ikke noget værd :P Og så den der gangster attitude.. Geez.
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron